Millainen napa on kaunis?

  • Viestiketjun aloittaja napafetissi
  • Ensimmäinen viesti
mies 23v
minulla taas on sellanen kuoppa jonka pohja on aavisuksen koholla. kaikkein kauneimmat navat voivat olla sekä kuoppia että ulkonevia..kovin tapauskohtaista. mutta normaalisti sellaiset kun sinullaon niin ovat todella kauniita
 
raskaudet pilanneet
Millainen napa sinulla on ja millainen on mielestäsi kaunis? Minulla on sellainen vähän ulkoneva napa, tai oikeammin minulla on napakuopassa sellainen pallo.

Toinen raskaus pullisti napani ulospäin ja on aika hankala varsinkin jos syö mahan täyteen, ei tahdo napa enää mahtua minnekään paitsi enemmän ulospäin.
Jospa sitten pysyisi näin hoikempana kun ei voi ahmia.
 
Viimeksi muokattu:
Napaekspertti
Pallonapa on ällöttävä, sairaan näköinen. Tulee aivan napatyrä mieleen, tai voi viitatakin siihen, ja joillakin lapsillahan siinä palluran päällä pidetään teippiä, että se laskeutuisi.

Napa on paras naisella pystysuorana viivana, joka on suhteellisen kapea ja "siisti" (= ei mitään ylimääräisiä kasvaimen tapaisia). Napahan muotoutuu myös vatsalihasten ja rasvakerroksen perusteella. Kaunein napa on timmissä vatsassa sijaitseva pohjaltaan litteä napa, jossa on tarpeeksi poimua napalävistykselle.
 
Outi
Pallonapa on seksikäs sekä miehellä että naisella, varsinkin raskaana olevalla
olen nuori nainen ja biseksuaali tykkään varsinkin nyt naisten pallonavoista
pallonapaisen naisen kanssa seksi on parasta koska osaan hieroa naisen pallonapaa
stimuloiden hänet ekstaasiin ja orgasmiin. btw Outi on nimeni ja outie on pallonapa englanniksi :)
 
Kiia
Minulla on sellainen sisäänpäinmenevä,pohjalta hieman kuoppainen napa. Mielestäni kaunis napa on napa on timmissä vartalossa ja se on pohjalta sileä eikä yhteenpuristunut.
 
napaprinsessa
napani on mailman kaunein napa.napani on pohjalta sileä ja siinä on napalävistys. Viime kesänä laitoin napapaidan päälle ja menin treffeille. Kun tapasin poikaystäväni, hän sanoi: onpa sinulla kaunis napa! Hän hieroi napaani koko matkan treffipaikalle.
 
King diamond
Ennen omani oli pallo keskellä mut ny se on kuoppa enemmänkin, seksikkäin on nätti kaunis kuoppa, mielestäni, jennifer lopezilla ja salma hayekilla on maailman seksikkäimmät!
 
Sunriseinmylife
Mulla on tavallinen kuoppa, jossa on pieni kohouma. Oon tosi tyytyväinen mun napaan... napakorukin näyttää hyvältä. Itse tykkään eniten ns. viivoista eli keskiosa ei kauheasti näy
 

Yhteistyössä