Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Heippa Saitin rakentaja! Mulle on ihan sama, että minkälainen se saitti on alkuun. Miettii niitä muutoksia sitten myöhemmin. Mä olen niin kyllästynyt vauvan menoon, että olisi kiva saada joku oma paikka. Kiitos sulle kovasti, kun yrität rakentaa meille omaa palstaa. Eikä mitään stressiä siis, se valmistuu, kun valmistuu/jos valmistuu.
 
vierailija
Pitääköhän tässä mennä Stockan hajuvesiosastolle nuuskuttelemaan Chanel Blueta
Mahtaako siellä Chanel-hyllyllä olla ruuhkaa tänään

Mä en oo tykännyt Chanelin naistentuoksuista mutta ehkä miesten tuoksut on parempia.

Onkohan koko tuoksua edes saatavilla vai pitääkö lentää tai risteillä jonnekin, että pääsee tax freehen. Ei olis edes älyttömintä, mitä olen tehnyt tänä vuonna
Mietin juuri, että varaisinkohan risteilyn joulun jälkeen, ihan vaan arjen piristykseksi. Tämä nyt varmisti asian. 🤭
 
vierailija
Eikö joku vauvalla miettinyt, että laittaa OF:n kautta viestiä K:lle, hän ilmeisesti vastannut kysymyksiin. Voisiko tämä henkilö kysyä samalla, että miltä B OIKEASTI tuoksuu ja mitä tuoksua käyttää. 😍
 
vierailija
Is it creepy to ask about choice of perfumes? Never thought about that. I've been told by people at work that I smell nice and asked what perfume it is and never thought twice about it...I mean, I guess you could ask "in a creepy way" but at least these have been totally neutral sounding questions. A bit like "Nice top, where is it from?"
Oh my god, I have never thought it would be inappropriate to ask what perfume you wear 😳! I have done it many times 😅
 
vierailija
Kaipa tuo parfyymijuttu on kontekstisidonnainen. Jos olet 50v setä ja kysyt 20v naiselta, mitä parfyymia hän käyttää, se on helposti creepy, mutta toisissa tilanteissa ei ole lainkaan creepy. :)
 
vierailija
Heippa Saitin rakentaja! Mulle on ihan sama, että minkälainen se saitti on alkuun. Miettii niitä muutoksia sitten myöhemmin. Mä olen niin kyllästynyt vauvan menoon, että olisi kiva saada joku oma paikka. Kiitos sulle kovasti, kun yrität rakentaa meille omaa palstaa. Eikä mitään stressiä siis, se valmistuu, kun valmistuu/jos valmistuu.
Sama.❤ Ainoastaan toivon että siellä saisi shipata rauhassa ja kiusaamiset ja yksityihlökeskustelut bannattaisiin..
 
vierailija


Tästä jouluficistä tuli vähän synkeä ja inhorealistinen, mutta se on myös jouluinen, tunnelmallinen, lämmin, hauska ja kuumakin. Toivon että sieltä inhorealismista löytyy positiivisella tavallakin samaistumiskohtia. Tarina sijoittuu siis No Walk of Shamen aikajanalle, eli on vuosi 2027, mutta tämä on poikien ensimmäinen yhteinen joulu. Ja vaikka tässä ei ole kovin ihmeellinen juoni, niin siinä on silti muutama juttu jota toivon, että ei spoilattaisi ja melkein mikä vain sisällöstä keskustelu helposti spoilaa tässä.

- Joymuffin
Ihanaa! Odotan hetkeä jolloin pääsen rauhassa lukemaan 🥰
 
vierailija
Uuu, vai Chanel bleu. 😘 Suosikkini Timothée Chalamet on kyseisen tuoksun lähettiläs muuten. Kuvailtu puiseksi tuoksuksi, joka on omasta mielestäni juuri paras nuotti miesten tuoksuissa.
 
vierailija
Heippa Saitin rakentaja! Mulle on ihan sama, että minkälainen se saitti on alkuun. Miettii niitä muutoksia sitten myöhemmin. Mä olen niin kyllästynyt vauvan menoon, että olisi kiva saada joku oma paikka. Kiitos sulle kovasti, kun yrität rakentaa meille omaa palstaa. Eikä mitään stressiä siis, se valmistuu, kun valmistuu/jos valmistuu.
Aikomus oli avata sivu tänä viikonloppuna ja aikomus on edelleen, vaikka ongelmia tuli tietenkin eteen. Tein eilen illalla kaikki viimeiset viilaukset, kun sain vihdoin yhden ongelman ratkaistua, pengottuani koko netin ylösalaisin. Noh, huomasin aamusella että se ongelma ratkesi toisen asian kustannuksella, eli toinen juttu ei sitten enää toiminutkaan, joka oli aiemmin toiminut. Eihän siinä mitään, syvä huokaus, jokunen kirosana ja "muutama" pala suklaata ja etsimään varmuuskopiota. Ja tuorein kopio oli tietysti ennen niitä eilisillan viilauksia... Olen nyt tänään yrittänyt muistaa mitä kaikkea eilen muutin, ja jotain jäi taatusti tekemättä. Mutta, kohta sen pitäisi olla valmis, tai vaikkei oliskaan, niin laitan sen julki, toimii miten toimii.
T. SR
 
vierailija
Vai että Chanel Blueta? Jos ei ole sitä puolisoa, niin pitääkö tässä hankkia pullo tuota tuoksua ja suihkuttaa sängyllä vieressäni olevaan tyynyliinaan? 😂 Saisiko sillä kuumia toiveunia? Juuri kun luulin, ettei tässä fanituksessa voi enää vajota alemmas… 🙈
 
vierailija
Aikomus oli avata sivu tänä viikonloppuna ja aikomus on edelleen, vaikka ongelmia tuli tietenkin eteen. Tein eilen illalla kaikki viimeiset viilaukset, kun sain vihdoin yhden ongelman ratkaistua, pengottuani koko netin ylösalaisin. Noh, huomasin aamusella että se ongelma ratkesi toisen asian kustannuksella, eli toinen juttu ei sitten enää toiminutkaan, joka oli aiemmin toiminut. Eihän siinä mitään, syvä huokaus, jokunen kirosana ja "muutama" pala suklaata ja etsimään varmuuskopiota. Ja tuorein kopio oli tietysti ennen niitä eilisillan viilauksia... Olen nyt tänään yrittänyt muistaa mitä kaikkea eilen muutin, ja jotain jäi taatusti tekemättä. Mutta, kohta sen pitäisi olla valmis, tai vaikkei oliskaan, niin laitan sen julki, toimii miten toimii.
T. SR
Olet suklaasi ansainnut 😊 Eikä liikoja paineita, jaksamme odottaa.
 
vierailija
Vai että Chanel Blueta? Jos ei ole sitä puolisoa, niin pitääkö tässä hankkia pullo tuota tuoksua ja suihkuttaa sängyllä vieressäni olevaan tyynyliinaan? 😂 Saisiko sillä kuumia toiveunia? Juuri kun luulin, ettei tässä fanituksessa voi enää vajota alemmas… 🙈
Mainio idea! Ajattelin ensin vaan nuuskutella sitä kaupassa mutta miksi tyytyä näytteeseen, jos voi ostaa oman kotiin 😄🙈
 
vierailija
J: Bojan,only now I had time to watch the interview where he asked about our romance. You answered so beautifully and wisely. Sounds so lovely, our romance.

B: Thanks bro. I hope I didn't talk too much.

J: No, no. You can say what you want and what you dare. I agree everything what you say. At least I think so.

B: Did you also talk about me in the interview on Independence Day? You said maybe a boyfriend or something like that. I thought it was me.

J: Brothers or something more. You know what we are really a lot more. May I ask one thing which I didn't understand in your interwiev?

B: Of course. What was that?

J: He asked about limits and are they exceeded. You said no, but it is not true if the limits are what I think that he asked.

B: No, no. I meant borders between countries. You still have the Slovenian border to cross.

J: Ok. You meant that, I understand. We have crossed many kinds of limits, and it is wise not to talk about them.

B: Yes, yes. And the other border, you will cross it quite soon. Will you?

J: Yes, yes.
 

Yhteistyössä