Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Koetko, että asiaan meneminen olisi B:n pettämistä? Mä en jotenkin näe tätä niin, vaan näyttelemisenä (kalenteria siis). En kyllä itsekään vielä usko, että mitään aktia tulisi. Korkeintaan jotain kuvakulmilla kikkailua, jossa voisi näyttää siltä kuin jotain tapahtuisi. Mietin vaan, että jos näin paljon kiusoitellaan jo nyt, niin kai sitä tilaajien odotukset nousee. Ja jotain spessua pitää olla vikassa luukussa. Apua, mihin likoon ne on itsensä laittaneet 🫣 Toivottavasti kalenterittoman spekut ei haittaa.
Ei tule olemaan tälläistä, kun K on itse aiemmin sanonut, ettei sellaista sisältöä tee
 
vierailija
Koetko, että asiaan meneminen olisi B:n pettämistä? Mä en jotenkin näe tätä niin, vaan näyttelemisenä (kalenteria siis). En kyllä itsekään vielä usko, että mitään aktia tulisi. Korkeintaan jotain kuvakulmilla kikkailua, jossa voisi näyttää siltä kuin jotain tapahtuisi. Mietin vaan, että jos näin paljon kiusoitellaan jo nyt, niin kai sitä tilaajien odotukset nousee. Ja jotain spessua pitää olla vikassa luukussa. Apua, mihin likoon ne on itsensä laittaneet 🫣 Toivottavasti kalenterittoman spekut ei haittaa.
Kannattaa nyt kuitenki muistaa et Jerellä on edelleen puoliso. Ja Härtsälläkin on. Ja kannattaa myös muistaa et se on Mikke joka noi luukut on kuvannu, ni tuskin siellä mitään kiusottelua kummempaa tapahtuu :D
 
vierailija
Koetko, että asiaan meneminen olisi B:n pettämistä? Mä en jotenkin näe tätä niin, vaan näyttelemisenä (kalenteria siis). En kyllä itsekään vielä usko, että mitään aktia tulisi. Korkeintaan jotain kuvakulmilla kikkailua, jossa voisi näyttää siltä kuin jotain tapahtuisi. Mietin vaan, että jos näin paljon kiusoitellaan jo nyt, niin kai sitä tilaajien odotukset nousee. Ja jotain spessua pitää olla vikassa luukussa. Apua, mihin likoon ne on itsensä laittaneet 🫣 Toivottavasti kalenterittoman spekut ei haittaa.
En ajatellut mitään pettämisaspektia, vaan en vaan osaa ollenkaan nähdä, että tuolla olisi oikeasti mitään akteja. Jotain välinekikkailuja varmaan joo, mutta ei niitäkään ihan mihin tahansa laiteta. Maksimissaan voisi jotain dildolla leikkimistä käsin tai suulla. Mikä sekin olisi enemmän kuin nyt uskon. Sillä ruoskalla varmasti tehdään myös jotain.
Mutta totta tuo, että aikamoinen alku ilmeisesti ollut (kuvailuista päätellen), mikä on nostanut rimaa aika korkealle.
 

Yhteistyössä