Minäkin liityn varovasti tänne mukaan, kun näköjään nuo testit vahvistuvat, eikä vuotoa ole kuulunut. En ole ihan varma ovulaation ajankohdasta (mulla tosi epäsäännöllinen kierto), mutta todennäköisesti osui ma-to akselille viikolla 46, eli tällä viikolla tulee jossain kohti siitä kolme viikkoa ja laskettu aika on joskus elokuun alussa.
Viikko sitten sunnuntaina tein ensimmäisen testin, kun olin jo useamman päivän ollut asiasta ihan varma ja silloin iltapäivällä päälle iskenyt huono olo sinetöi testauspäätöksen. Silloin herkällä testillä piirtyi jo selkeä viiva ja sen jälkeen olen tehnyt (liian) monta testi, joista viime viikolla viivat vielä haaleita, mutta selkeitä ja tänään oli sitten jo selkeästi tummempi viiva testissä. Huomenna arvelin tehdä digitestin, joka näyttää viikkoja, että näkee, onhan nekin lisääntyneet kuten pitää. Yksi keskenmeno ennen esikoisen syntymää on koettu, joten ei ole oikein uskaltanut liikoja vielä innostua. Esikoinen on nyt 14kk ja vähän tämä pieni ikäero hirvittää, mutta toisaalta tietysti ihanaa, jos näin helposti pikkusisarus meille tulisi. Ei siis juuri ehditty yrittää, kun vasta esikoisen täytettyä 12kk sai aloittaakaan, sektion takia.
Parin viikon päähän oletetulle rv 7 varattu varhaisultra, niin nähdään sit, että onko siellä joku matkassa.
Varovaista onnea kaikille muillekin alkuraskauteen <3