Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Juuri sanoit, ettei saisi puuttua, jos sun sanasi ei kohdistu itseen vaan johonkin muuhun. Sä puhut itsesi pussiin koko ajan. Mutta koska et ole kykeneväinen reflektointiin, lopetan osaltani ”keskustelun” tähän.
Niin no, voit puuttua valehtelijaksi SANOMISEEN, mutta et siihen, että puolustat hänen olleen oikeassa, koska ethän säkään sitä tiedä.
 
vierailija
Mielipide menee käytöksen edelle. Koska en hyväksy valehtelua. Mitä epäilen tapahtuneen. En väitä, vaan epäilen.
Minä en hyväksy henkistä enkä fyysistä väkivaltaa. Se on käyttäytymistä, ei mielipide. Valehtelu (vaikkapa tietyssä ravintolassa olemisesta) ei ole Suomen lain mukaan rikos, mutta henkinen väkivalta on. Siksi käytös menee mielipiteen edelle.
 
vierailija
Minä en hyväksy henkistä enkä fyysistä väkivaltaa. Se on käyttäytymistä, ei mielipide. Valehtelu (vaikkapa tietyssä ravintolassa olemisesta) ei ole Suomen lain mukaan rikos, mutta henkinen väkivalta on. Siksi käytös menee mielipiteen edelle.
No älä puutu siihen, oliko hän oikeassa. Älä puolusta häntä siinä Ihku-tarinassa, niin sitten voit puuttua mun käytökseeni minkä verran vain ja olet oikeassa.
 
vierailija
Jos mä kirjoitan, että mun mielestä hän valehteli, niin mä saan kirjoittaa niin!
Jos mä kirjoitan, että hän on valehtelija, siitä voi oikaista, MUTTA jos alkaa samalla puolustaa hänen tekemisiään, niin nope. Eli sitä että hän oli Ihkussa eikä valehdellut.
Ette te sitä tiedä.
Kuten en mäkään tiedä, oliko. Mä vain epäilen, että ei ollut.
 
vierailija
Minä olen tavannut, halannut ja jutellut Joksujen ja Kärtsän kanssa jo muutaman kerran. Ensi kuussa lisää tulossa. Minulle on ihan sama uskooko kukaan sitä, koska itse tiedän näin tapahtuneen. Täällä en noita asioita käy läpi juuri tämän yhden takia. Jos mahdollista menkää juttelemaan, pojat ovat ihania eivätkä yhtään pelottavia.
 
vierailija
Jos mä kirjoitan, että mun mielestä hän valeh.teli, niin mä saan kirjoittaa niin!
Jos mä kirjoitan, että hän on vale.htelija, siitä voi oikaista, MUTTA jos alkaa samalla puolustaa hänen tekemisiään, niin nope. Eli sitä että hän oli Ihkussa eikä valeh.dellut.
Ette te sitä tiedä.
Kuten en mäkään tiedä, oliko. Mä vain epäilen, että ei ollut.
 
vierailija
No älä puutu siihen, oliko hän oikeassa. Älä puolusta häntä siinä Ihku-tarinassa, niin sitten voit puuttua mun käytökseeni minkä verran vain ja olet oikeassa.
Mua ei kiinnosta pätkääkään, kuka oli tai ei ollut jossain. Mutta mua vtuttaa saman asian vatvominen, joka päättyy aina riitaan. Ja se että se oot aina sinä, joka nostat ton esiin, tarkoittaa että sun käytös on syvältä. Sun täytyy jo tässä vaiheessa tietää, ettei tää ikinä johda mihinkään hyvään. Silloin väkisinkin miettii, haluatko sä tarkoituksella riitaa ja ihmisille pahan mielen. Jos haluat, sun käytös on hlvetin huonoa. Jos et halua, niin ehkä nyt olis hyvä miettiä, voisitko antaa ton jutun olla.
 
vierailija
MITÄ VÄLIÄ? Koeta päästä yli vai aiotko jankata tätä samaa vielä 10 vuoden päästäkin? Ei se asia siitä enää muutu, sinä et usko, et saa asiasta niitä kaipaamiasi todisteita ja me muut tiedetään ettet usko.
No mainitsinpahan vaan. Mitä väliä sillä maininnalla SULLE on? Että pitää alkaa puolustelemaan häntä????? Et säkään tiedä, oliko hän Ihkussa vaiko ei.
 
vierailija
Tiedän, että se koettelee oikeustajuanne ja hermojanne, mutta yrittäkää kiltit olla vastaamatta tai kommentoimatta Aidon provosoiviin viesteihin. Tänne tulee hirveästi off topiccia ja otsikon aihe hukkuu riitelyn jalkoihin. Ei viesteihin vastaaminen ole sen arvoista.
 
vierailija
Kun tää menee Aito siihen, että mun lisäksi pilaat monen muun palstalaisen fiiliksen. Sun mekastus vaikuttaa niin, ettei täällä kukaan voi puhua yhtään mistään, nytkin joku oli aloittanut jonkun kivan jutun ja sä olit vastannut siihen alkamalla jauhaa musta. Voit ajatella mun rehellisyydestä mitä hyvänsä, mut älä kosta sitä koko palstalle. Mulla ei ole sulle mahdollisuutta antaa yhtään enempää todisteita siitä Ihkussa tapahtuneesta. Siellä olin ja myöhään, liian myöhään. Mietin niitä juttuja paljon edelleen. Sun ois hyvä itseskin kannalta varmaan lopettaa, jos et muiden takia sitä pysty tekemään. Et hyödy siitä, et pyörittelet asiaa päässäsi ja tasaisin väliajoin nostat sen pinnalle. Mä meen nyt nukkuu.
- 007
 
vierailija
Tiedän, että se koettelee oikeustajuanne ja hermojanne, mutta yrittäkää kiltit olla vastaamatta tai kommentoimatta Aidon provosoiviin viesteihin. Tänne tulee hirveästi off topiccia ja otsikon aihe hukkuu riitelyn jalkoihin. Ei viesteihin vastaaminen ole sen arvoista.
Näinhän se pitäisi tehdä, koska kyseinen henkilö on mieleltään sairas eikä ymmärrä käytöstään eikö näe siinä mitään väärää, mutta ymmärrän että porukka ei voi olla reagoimatta kun hän alkaa vainoamaan ja käymään yksittäisten henkilöiden kimppuun täällä jälleen kerran.
 
vierailija
Ei vttu sun kanssas. Ite just sanoit, ettet sä tiedä mutta epäilet. Pitäiskö pelkän epäilyn takia pistää joku kärsimään?

Vastaus sun kysymykseen: todellakin pitäis.
En mä ketään laita kärsimään epäilyn takia, VAAN, kun mä epäilen, te ette kestä ja alatte häiriintymään! Joku voi vaikkapa loukkaantua! Pahoittaa mielensä!
Jos niin kävisi ja minua ei haukuttaisi, voin pyytää anteeksi. Mutta ei ole kyse siitä, että joku pahoitti mielensä kun mä epäilin, vaan teidän käytöksestänne minua kohtaan! Heti alkaa häirintä ja kiusaaminen, kun mä epäilen jotain.
Ja sen henkilön raivokas puolustus, vaikkette itsekään tiedä, mikä on totta.
 
vierailija
En häntä, vaan tätä asiaa. No okei, sanoin häntä valehtelijaksi. Mutta ettehän te halua oikaista sitä tai puhua siitä, te haluatte vängätä siitä, että hän oli oikeassa! Vaikka minusta ei ollut, teistä oli.
Ei, mä en ainakaan halua sanoa, että kuka on oikeassa. Mä haluun vaan, ettei tätä koko stanan aihetta enää nostettais esiin kertaakaan.
 
vierailija
En mä ketään laita kärsimään epäilyn takia, VAAN, kun mä epäilen, te ette kestä ja alatte häiriintymään! Joku voi vaikkapa loukkaantua! Pahoittaa mielensä!
Jos niin kävisi ja minua ei haukuttaisi, voin pyytää anteeksi. Mutta ei ole kyse siitä, että joku pahoitti mielensä kun mä epäilin, vaan teidän käytöksestänne minua kohtaan! Heti alkaa häirintä ja kiusaaminen, kun mä epäilen jotain.
Ja sen henkilön raivokas puolustus, vaikkette itsekään tiedä, mikä on totta.
Kyllä täällä olet sinä nyt häiriintynyt.
 

Yhteistyössä