Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
B: Jere, this your airbnb apartmnet. Is it the same on you and I satyed at in the summer? Oh good, we had a good time there together.

J: Really. We were so drunk that you passed out in bed as soon as we got in and I threw up in the toilet. Is it fun?

B: No that was not nice. But it was wonderful to wake up next to you. I watched as you snored a little bit and drooled frome the corner of your mouth. You looked so beautiful with old eye makeup that had run down you cheeks. I will never forget that.

J: Bojan, it was a good and lovely morning despite the horrible hangover. We drank tea on the balcony and the sun was shining. I miss you and that feeling.

B: And what we did before the tea. I can remeber that forever. You were so cute and brave. Just a gentleman.

J: When are you coming? There is always room for you, and you know how to pay the rent.

B: I know and I will come. Soon.
😘
 
vierailija
Se miltä Bojan näytti NT:n Suomen-keikoilla kertoo minusta omaa kieltään tähän liittyen.
Ajatellaan niin, että hän on onnellinen nimenomaan siitä tietoisuudesta, että on olemassa yksi ja ainoa, jolle on tärkeä ja joka ajattelee häntä. Oli tämä sitten saavutettavissa tai ei. Ainahan ihminen voi haaveilla, ja niin varmasti Bojankin tekee.
 
vierailija
Ankeutus aiheeseen kumppani: jos mietitään, että rakastuminen on B n muuttuneen olemuksen taustalla, niin olisiko hän niin onnellinen rakkaudesta varattuun henkilöön? Vai olisiko pieni mahdollisuus siihen, että kohde onkin joku ihan toinen. Voi toki olla olla onnellinen rakkauden olemassa olosta riippumatta sen kohteen saatavuudesta.
No mistään rakastumisestahan ei ole sikäli tietoa, tosin Nt:llä siltä kyllä näytti, tuo ns. glow up ei välttämättä liity tähän mitenkään, onhan myös Nace ruvennut loistamaan enemmän
 
vierailija
Ajatellaan niin, että hän on onnellinen nimenomaan siitä tietoisuudesta, että on olemassa yksi ja ainoa, jolle on tärkeä ja joka ajattelee häntä. Oli tämä sitten saavutettavissa tai ei. Ainahan ihminen voi haaveilla, ja niin varmasti Bojankin tekee.
Jos tässä tarkoitetaan K ta, niin mulla on myös ollut mielessä sellainen vaihtoehto, että K on tehnyt Bojanille selväksi, että tämä on number one riippumatta olosuhteista. Tai ainakin toinen niistä number oneista🤔🙃pelkkää arvailua tämäkin tietysti, just joo mrs=3
 
vierailija
Mun nautatili on pysynyt *kopkop* toiminnassa reilun kuukauden, loin sen silloin eurotourille. Ihan feikkinimimerkein varustettu.

Mietin, että voiko syynä tosiaan olla se ettei ole yhtään seuraajia, vai ilkeyksissäänkö joku noita poistattelee kun liveistä bongailee ja meikäläisiksi tunnistaa? Yhtään seuraajaa ei kyllä itsellänikään ole, mutta toistaiseksi on tili silti pysynyt. Täytyykö ruveta nautojen seuraamaan toisiaan?
Mä ajattelin luoda uuden tilin joulukuun keikkoja varten. Voin ilmoittaa täällä sen nimen, jos syynä olisi se seuraajien puute. Huvittaa ajatella, että seuraajissa olisi joku kostopitsi ja Niuvanylilääkäri.😂
 
vierailija
Ja Nace ja Bojanhan on nyt ruvenneet oikein kiehnäämään lavalla viime aikoina. Onko tässä meillä siis uusi pariskunta? (Vitsivaroitus.)
Mu
Ja Nace ja Bojanhan on nyt ruvenneet oikein kiehnäämään lavalla viime aikoina. Onko tässä meillä siis uusi pariskunta? (Vitsivaroitus.)
Minua alkaa jo pikkuisen kyllästyttää nämä joksujen keskinäiset kiehnäämiset. Ihania ovat muuten.
 
vierailija
Mä ajattelin luoda uuden tilin joulukuun keikkoja varten. Voin ilmoittaa täällä sen nimen, jos syynä olisi se seuraajien puute. Huvittaa ajatella, että seuraajissa olisi joku kostopitsi ja Niuvanylilääkäri.
@kostopitsi, @niuvan_ylilaakari, @sunny_side_of_nautadom, @the_bojans_titties, @krisin_perse, @miesta_seinalle näitä varmaan riittää. :D
 
vierailija
Mä luulen, että Bojanin vapautuneen olemuksen takana on ennen kaikkea stressin väheneminen. Se Stozicen keikan järjestelyt aiheutti varmasti paineita pitkin kesää. Lontoon reissun lähestyminen antaa kenties myös toivoa vapaammasta elämästä ainakin hetkeksi.
 
vierailija
Tumpussa toinenkin kiva rapsa Rijekan keikalta, mm. kertoo että serbiaversio ASTP:stä soitettiin yleisön toiveesta (jännä, ajattelin että se olisi Kroatiassa oletusarvoinen). Eli jos tätä haluaa niin keikoille kylttiä. :)

"I always kind of assumed that the audience is just a mass of people to them and they don't really see individual faces, but Bojan spotted two girls who were like... 6th-8th row maybe? And pointed them out to us and told us that they had been fans of Joker Out since before they were Joker Out and to give them a big round of applause, it was really sweet "

 
vierailija
Kyllä mä voin yrittää neuvoa jos vain osaan. Riskihän on et kun laitat mailiosoitteen tänne, että mistä tiedät sitten varmasti että se olen minä joka sulle vastaa? Mutta laita vaan jos haluat ja vastaan itsekin jollain pilipaliosoitteella. Huomenna voin yrittää ehtiä töissä tauolla tai sitten maanantaina.
Kiitos kivoista sanoista ja öitä
LG
Joo, riskit otettu huomioon 😉. Ei tosiaan mikään kiire, mullakin on tässä lähipäivinä vähän actionia.
Postia voit laittaa tänne: menee tuhmaks ät proton me (poista välit jne).
 
vierailija
Miten luotte sen uuden tilin, jos on jo yksi ig-tili ? Siis niin, ettei se niputa kaikkia olemassa olevia fb ja ig samalle ihmiselle?
Mulla ei kyllä ollut ennestään instaa, fb tili kyllä. Loin uuden gmail-tilin ja sen laitoin instaan. En nyt muista miten se meni oikeaoppisesti, mutta insta ei ole yhteydessä fb-tiliini mielestäni, koska niissä on eri sähköpostit. En postaa mitään instaan, eikä ole seuraajia, itse seuraan Joksuja.
 
vierailija
Mulla ei vieläkään instaa, enkä tiedä uskallanko tehdä, discordiin koitin mennä, mutta poistin, kun oli jotenkin hankala, en ees ymmärrä kuinka noi livet toimii
Mullekin discord on hankala enkä ihan täysin osaa käyttää edes twitteriä, kun en löydä sieltä koskaan mitään, mutta insta on näistä kaikista helpoin. Ihan konkreettisesti luot sinne tilin ja sitten kun täällä ilmoitaan, että jollakin tilillä on live, kirjoitat sen nimen hakukenttään ja siinä se live jo sitten onkin. Ekan kerran kun loin tilin instaan ja laitoin hakusanaksi B:n, niin tupshdin suoraan sen liveen Monican ja LaZarran kanssa ja vedin täydet paniikit, kun luulin, että nämä voivat nähdä ja kuulla myös minut. Suojauduin pöydän alle ja huidoin lapseni apuun, ja kyllä siitä on sitten revittykin hauskuutta lasten kaveripiirissä asti. Mutta siis, noin helppoa se liveen pääsy on, kun sinne ihan oikeati tupsahtaa lähes vahingossakin, jos se vain on päällä.
 
vierailija
Tunnusta pois vaan . Sori, sori vitsillä heitin tietenkin. Olen vaan nyt joutunut katsomaan tämän tietyn livessä vähän liian monesti nämä pari tiettyä biisiä mitkä se livettää joka kerta. Alkaa jo tässä miettimään mitä universumilla on minua vastaan?
Se on kuule se kuuluisa karma 😉. Sullekin olis parempi jos vaan myöntäisit että kyllä se sunkin tanssijalka alkaa vipattamaan kun Auto Jään (ja ICIP:in , voiko kellään oikeasti olla näin huono maku 🤦🏼‍♀️) ekat biitit iskee tajuntaan 😆.

T. Tättärää
 
vierailija
Itse tein elämäni ensimmäisen instatilin näin. Ensin uusi sähköposti jota käytin vaan instassa/twitterissä/tumblr jne ja johon en laittanut mihinkään omaa nimeäni. Sitten instatilille myös feikit nimet ja nimimerkit ja mitä se nyt vaatikaan. Missään ei ole oikeaa nimeäni. Samoin olen toiminut aikoinaan fb kanssa.

Nyt kun kirjoitan tämän niin kuulostaa ehkä hieman harhaiselta mutta mulla ei oikeasti ole yhtään sometiliä jossa olisin sillä lailla oikeasti enkä sellaista haluakkaan. Olen muutenkin semmoinen henkinen boomeri.
 

Yhteistyössä