Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sympaattista miten mielissään he ovat suomalaisista ja Suomesta. Etenkin Bojan joka heille pyytelee aplodeja 😄 Ja siis ymmärrän fanservicen (ai että vihaan tuota sanaa, tiedätte kyllä miksi), mutta suomilasien läpi katsottuna tuosta paistaa jokin erityinen lämpö. Vaikka K olis kuinka täältä kotoisin niin ei se pelkästään siitäkään johdu, että Suomea huudetaan innoissaan aina kun lippu vilahtaa katsomossa. (No, melkein aina.)
 
vierailija
Mun nautatili on pysynyt *kopkop* toiminnassa reilun kuukauden, loin sen silloin eurotourille. Ihan feikkinimimerkein varustettu. 😀

Mietin, että voiko syynä tosiaan olla se ettei ole yhtään seuraajia, vai ilkeyksissäänkö joku noita poistattelee kun liveistä bongailee ja meikäläisiksi tunnistaa? Yhtään seuraajaa ei kyllä itsellänikään ole, mutta toistaiseksi on tili silti pysynyt. Täytyykö ruveta nautojen seuraamaan toisiaan?
 
vierailija
Sympaattista miten mielissään he ovat suomalaisista ja Suomesta. Etenkin Bojan joka heille pyytelee aplodeja Ja siis ymmärrän fanservicen (ai että vihaan tuota sanaa, tiedätte kyllä miksi), mutta suomilasien läpi katsottuna tuosta paistaa jokin erityinen lämpö. Vaikka K olis kuinka täältä kotoisin niin ei se pelkästään siitäkään johdu, että Suomea huudetaan innoissaan aina kun lippu vilahtaa katsomossa. (No, melkein aina.)
Ei se kyllä fanserviceltä erityisesti vaikuta, että esim. iloitaan suomalaisista yleisössä kun italialaiset fanit karjuvat vittuuntuneina omaa kotimaataan. :D Tai muutenkaan vaikuta miltään teennäiseltä tai väkisin väännetyltä jutulta.
 
vierailija
Tai sitten joksut on todenneet, että Suomi-fanit matkaa ympäri Eurooppaa keikkojen perässä, ei tarvitse tulla Suomeen.
Tämä kieltämättä tulee mieleen... 😬

Mutta, toisaalta mulla on myös meikit tukevasti naamalla mayhem yhteiskiertueen suhteen. 🤡 😅 Kerran Viro on K:n suurin markkinamaa Suomen jälkeen, enkä tiedä miten paljon Joksuilla siellä lopulta kuuntelijoita on? Ehkä onkin. 🤷‍♂️ Plus, että jo tiedossa olevat Joksujen tulevat kiertuepaikat ovat myös niitä otollisimpia K:n kohteita. Niin onhan sen kiertueen startattava Suomesta, ei kahta sanaa. 🤞Mun meikintekoon ei muuta tarvita. 😁
 
vierailija
Ei se kyllä fanserviceltä erityisesti vaikuta, että esim. iloitaan suomalaisista yleisössä kun italialaiset fanit karjuvat vittuuntuneina omaa kotimaataan. Tai muutenkaan vaikuta miltään teennäiseltä tai väkisin väännetyltä jutulta.
Totta tämäkin. Se klippi oli jopa vähän kiusallista katsoa, kun toiset huutaa Italiaa naamat punasena. Ja samaan aikaan B:n naama näyttää about tältä:
🇫🇮👄🇫🇮
 
vierailija
Ei ollut mitään erityisen erikoista, oli vain lyhyemmän ajan Thaimaassa kuin muut, enpä tekisi mitään johtopäätöksiä
Sinäkin vedät tässä nyt turhan oikoisesti noita johtopäätöksiä. Ei ole olemassa yhtään ainoata todistetta, että hän olisi ollut Thaimaassa edes sitä yhtä viikkoa. Itse asiassa ei ole yhden yhtäkään todistetta hänen olinpaikastaan missään sen ekan viikon aikana. Mutta ei tästä sen enempää, vanha juttu, ärsyttää vaan kun oletukset ja spekulaatiot niin helposti alkaa muuttumaan totuuksiksi.
 
vierailija
Saanko kysyä, että luotko aina uuden ilmaisen sähköpostin, missä on ihan luotettavan oloinen ja yleinen nimi? Mun nautatili lähti, mutta sen jälkeen tein ihan ns. luotettavan oloisen tilin. Mä en käsitä, että mistä kiikastaa, koska moni muu nautatili on ollut tuolla jo pitkään. Oletteko te muut pyytäneet kavereita? Meinaan, että pitääkö mun alkaa lähetellä seuraaja pyyntöjä joillekin, jotka selvästi kuuluu nautoihin?
Mulla on feikkitili, jolla ei yhtään seuraajaa enkä edes postaa mitään ja saanut pysyä toukokuusta saakka. En tiedä millä logiikalla tilejä poistellaan, tekeekö joku ilmiantoja jos viittaa liian selvästi palstaan tms.?
 
vierailija
Mua ei suoraan sanottuna edes hirveästi harmittaisi, jos Joksut jättäisivät maaliskuussa Suomen välistä kiertueellaan, kunhan eivät kirjaimellisesti skippaa Suomea menemällä Virosta Ruotsiin tai näin. :'D Se kirpaisisi ihan liikaa! Mutta manifestoin oikeasti yhä kunnon NT part 2 syksymmälle, jolloin Suomessa voisi olla useampi keikka, ja silloin se tuntuisi spesiaalimmalta kuin yksi hätäisesti heitetty keikka muiden välissä. Vaikka ainahan se on mukavaa, jos Joksut tänne tulee (ja pääsee taas tappelemaan lipuista...)
 
vierailija
Eih. nyt tympii. Pääasiallisella tietokoneellani on ongelma, todennäköisesti eräs kaapeli sanonut sopimuksen irti. Nyt on sunnuntai, niin en välttämättä saa uutta kaapelia tänään (enkä muutenkaan pysty läheskään joka päivä poistumaan kotoa, niin en ole varma huomisestakaan). Minulla on onneksi tämä toinen, vanha kone.

Ja normaalisti backuppaan ficcini joka päivä ennen nukkumaanmenoa, mutta eilen jostain syystä en, niin nyt on vähän että kirjoitanko stripparificin eiliset kamat kaiken uusiksi, vai elätänkö toivoa että saan ongelman pian fiksattua ja sitten en ehkä saa (ja minua henk. koht. vituttaa, jos se koko ficci ei valmistu ennen reissuani, jos nyt sinne pääsen lähtemään).

- Joymuffin
Voi vitsit 😬! Toivottavasti saat tekniset ongelmat ratkottua. Mutta ennen kaikkea toivon, että pääset lähtemään sinne keikalle ♥
 
vierailija
Mä olen joutunut jo kaksi kertaa luomaan uuden feikki instatilin, koska edelliset on poistettu. En tiedä, miksi just mulla on käynyt niin huono tuuri.
Tarkoitin tuolla edellisellä näitä vähän tunnetumpia liveissä olevia jotka saattavat olla samoilla nimillä myös muilla alustoilla. Niitä näkyy yhä K liveissä ja siellä chatissa juttelevat mutta ei JO.

Mullakin kyllä kävi kesän alussa jotenkin niin että tein tilin FB kautta tai sidoksissa siihen tjsp ja sinne en päässy enää kirjautumaan seuraavana päivänä. Muistaakseni tosin johtui siitä että se aina väitti jotain että käytät uutta laitetta ja tili on lukittu tai jotain, en enää muista tarkasti. Sitten tein ihan pelkän instatilin enkä poistele sen evästeitä sivuhistoriasta niin sinne olen päässyt ja se on pysynyt. Tämä tilanne voi olla eri kuin teillä. Mullakaan ei ole seuraajia, ei sisältöä tilillä ja nimimerkki ei liity meidän juttuihin. Ja jos joskus intoudun siellä ammuuta huutelemaan ja tili poistuu niin luon vaan uuden kun sillä tilillä ei ole minulle muuta tarkoitusta.
 
vierailija
Mul tulee mieleen et oisko ne edelleen niin hypeissa siitä kultalevystä jonka ne sai ja haluaa jotenkin aina kiittää suomalaisia kuin mahdollista
Joo oli varmasti heille iso juttu ja olivat siitä mielissään. Toisaalta pojat ja Bojan osaa kyllä "fanservicen" joka suuntaan, esim. tuo kuva jossa nostavat pottubändiä seinälle, josta puolalaiset fanit olleet innoissaan ja Bojanin puheet aciusta, joka taas miellyttää liettualaisia.
 
vierailija
Sinäkin vedät tässä nyt turhan oikoisesti noita johtopäätöksiä. Ei ole olemassa yhtään ainoata todistetta, että hän olisi ollut Thaimaassa edes sitä yhtä viikkoa. Itse asiassa ei ole yhden yhtäkään todistetta hänen olinpaikastaan missään sen ekan viikon aikana. Mutta ei tästä sen enempää, vanha juttu, ärsyttää vaan kun oletukset ja spekulaatiot niin helposti alkaa muuttumaan totuuksiksi.
👍
 
I think JO might be taking a little spa break this week, November is top month for that, and that circular comment maybe they mean that after the gigs in Munich, Netherlands, I think 2 gigs in Slo in December are outdoor, etc, they will need to warm up on a spa/sauna break again.
 
vierailija
B: Jere, this your airbnb apartmnet. Is it the same on you and I satyed at in the summer? Oh good, we had a good time there together.

J: Really. We were so drunk that you passed out in bed as soon as we got in and I threw up in the toilet. Is it fun?

B: No that was not nice. But it was wonderful to wake up next to you. I watched as you snored a little bit and drooled frome the corner of your mouth. You looked so beautiful with old eye makeup that had run down you cheeks. I will never forget that.

J: Bojan, it was a good and lovely morning despite the horrible hangover. We drank tea on the balcony and the sun was shining. I miss you and that feeling.

B: And what we did before the tea. I can remeber that forever. You were so cute and brave. Just a gentleman.

J: When are you coming? There is always room for you, and you know how to pay the rent.

B: I know and I will come. Soon.
 
vierailija
Voi vitsit ! Toivottavasti saat tekniset ongelmat ratkottua. Mutta ennen kaikkea toivon, että pääset lähtemään sinne keikalle
Kiitos! Aloin nyt kirjoittaa niitä eilisiä kamoja uusiksi. :p Ja minun pitäisi myös ennen keikkaa saada kirjoitettua käsin kirje Bojanille, jonka olen kirjoittanut jo koneelle. Mutta no, saa nyt nähdä mitä sille reissullekin käy. Ja keskiviikkona minut on kutsuttu johonkin illallisille, mihin olisi kiva päästä myös, kun minua ei ole neljään vuoteen kutsuttu mihinkään tavallista kaveri-iltaa jännempään.

- Joymuffin
 
vierailija
Sinäkin vedät tässä nyt turhan oikoisesti noita johtopäätöksiä. Ei ole olemassa yhtään ainoata todistetta, että hän olisi ollut Thaimaassa edes sitä yhtä viikkoa. Itse asiassa ei ole yhden yhtäkään todistetta hänen olinpaikastaan missään sen ekan viikon aikana. Mutta ei tästä sen enempää, vanha juttu, ärsyttää vaan kun oletukset ja spekulaatiot niin helposti alkaa muuttumaan totuuksiksi.
On tosin huomattu se Syyria instasijainti tällöin, mutta ei, eikä myöskään toiseen suuntaan ole todisteita niinkuin täällä väitetään ettei olisi ollut ja keksitään olemattomia kumppaneita, ei ole pakko olla missään kuvissa, jos ei halua
 
vierailija
En ole seurannut JOn livekeikkoja ennen kesää, ja niinpä kysyn, onko heillä ollut tapana laulattaa yleisöstä jotakin Umazane Mislin aikana myös aiemmin? Vai tuliko se tapa vasta kesällä, kun K ja Tommy julkaisivat ICIPin ja sen yhteydessä lavalle on tullut aina joku yleisöstä laulamaan.
 
vierailija
Ei se kyllä fanserviceltä erityisesti vaikuta, että esim. iloitaan suomalaisista yleisössä kun italialaiset fanit karjuvat vittuuntuneina omaa kotimaataan. Tai muutenkaan vaikuta miltään teennäiseltä tai väkisin väännetyltä jutulta.
Tämä alkaa olla melkein outoa, ei me suomalaiset kai niin rakastettavia olla🤔 eikä Suomi ole erityisen kaunis maa. Yhtä lailla muiden maiden fanit heistä tykkää kuin suomalaiset. Kyllä mä italialaisena olisin hieman loukkaantunut. Olen toki suomalaisena iloinen tästä tilanteesta.
 
vierailija
En ole seurannut JOn livekeikkoja ennen kesää, ja niinpä kysyn, onko heillä ollut tapana laulattaa yleisöstä jotakin Umazane Mislin aikana myös aiemmin? Vai tuliko se tapa vasta kesällä, kun K ja Tommy julkaisivat ICIPin ja sen yhteydessä lavalle on tullut aina joku yleisöstä laulamaan.
On ollut jo aiemmin, ainakin heinäkuussa oli ja hyvin voinut olla jo ennen viisujakin. Tosin minusta tuntuu, että aiemmin se oli aina yksi tyyppi per esitys ja nykyään UM venyy usein tosi pitkäksi laulatusshow'ksi, jossa kertsi toistuu varmaan 10 kertaa. :)

Ja ICIP:hän tuli syksyllä, ei kesällä. Jos jotain niin Kärtsän ICIP-laulatus on kopioitu UM:sta.
 
vierailija
On tosin huomattu se Syyria instasijainti tällöin, mutta ei, eikä myöskään toiseen suuntaan ole todisteita niinkuin täällä väitetään ettei olisi ollut ja keksitään olemattomia kumppaneita, ei ole pakko olla missään kuvissa, jos ei halua
Ankeutus aiheeseen kumppani: jos mietitään, että rakastuminen on B n muuttuneen olemuksen taustalla, niin olisiko hän niin onnellinen rakkaudesta varattuun henkilöön? Vai olisiko pieni mahdollisuus siihen, että kohde onkin joku ihan toinen. Voi toki olla olla onnellinen rakkauden olemassa olosta riippumatta sen kohteen saatavuudesta.
 
vierailija
Ankeutus aiheeseen kumppani: jos mietitään, että rakastuminen on B n muuttuneen olemuksen taustalla, niin olisiko hän niin onnellinen rakkaudesta varattuun henkilöön? Vai olisiko pieni mahdollisuus siihen, että kohde onkin joku ihan toinen. Voi toki olla olla onnellinen rakkauden olemassa olosta riippumatta sen kohteen saatavuudesta.
Se miltä Bojan näytti NT:n Suomen-keikoilla kertoo minusta omaa kieltään tähän liittyen.
 

Yhteistyössä