Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jäin miettimään niitä Jokereiden saunapostauksia. Minusta oli erityisesti kiinnostava se loppuosa. Ehkä menivät vaikka kylpylään saunomaan kiertueen lopuksi, mutta miksi halusivat nyt jo korostaa että saunovat ehkä seuraavankin kiertueen jälkeen.. 🤔😎
 
vierailija
Auts...Airbnbhen ei näy varauksia olevan. Hinta on käsittämätön kyllä, viikonloppuisin 350e yöltä. Ja arkena n 250e. Tolla hinnallahan saa jo sviitin oikeasta hotellista 🤣 Ois kukatoetää ehkä kannattanu aloittaa jotain 120e ja siitä nostaa suosion mukaan.
 
vierailija
Minäkin mietin tässä yksi kerta JO livessä että on puuttunut jo useamman kerran nimimerkkejä jotka olivat JO Suomen keikoilla ja joskus vielä liveissäkin mutta enää e näy. Itsehän en kommentoi kummassakaan.
Mä olen joutunut jo kaksi kertaa luomaan uuden feikki instatilin, koska edelliset on poistettu. En tiedä, miksi just mulla on käynyt niin huono tuuri.
 
vierailija
Eih. nyt tympii. Pääasiallisella tietokoneellani on ongelma, todennäköisesti eräs kaapeli sanonut sopimuksen irti. Nyt on sunnuntai, niin en välttämättä saa uutta kaapelia tänään (enkä muutenkaan pysty läheskään joka päivä poistumaan kotoa, niin en ole varma huomisestakaan). Minulla on onneksi tämä toinen, vanha kone.

Ja normaalisti backuppaan ficcini joka päivä ennen nukkumaanmenoa, mutta eilen jostain syystä en, niin nyt on vähän että kirjoitanko stripparificin eiliset kamat kaiken uusiksi, vai elätänkö toivoa että saan ongelman pian fiksattua ja sitten en ehkä saa (ja minua henk. koht. vituttaa, jos se koko ficci ei valmistu ennen reissuani, jos nyt sinne pääsen lähtemään).

- Joymuffin
 
vierailija
Mikä sen sitten onkaan aiheuttanut Bojan on saanut itseluottamusta jostain olla enemmän vapaammin. Varmasti K:llä on myös vaikutusta oli heidän suhde sitten ystävyys tai syvempi. Onhan tuo asia josta todella paljon puhuu ja itsekin toimii sen periaatteen mukaan melko näyttävästi ja vahvasti. Että ole oma itsesi. Toimi sen perusteella. Usko siihen mitä teet jne
 
vierailija
Jäin miettimään niitä Jokereiden saunapostauksia. Minusta oli erityisesti kiinnostava se loppuosa. Ehkä menivät vaikka kylpylään saunomaan kiertueen lopuksi, mutta miksi halusivat nyt jo korostaa että saunovat ehkä seuraavankin kiertueen jälkeen..
Kyllä se life can be circular like that oli musta kanssa vähän erikoinen, filosofinen lopetus keikka- ja taukopostaukseen. Mitä hittoa😅
 
vierailija
Sama täällä mulla poistettiin myös. Viimeisin tili melkein heti
Saanko kysyä, että luotko aina uuden ilmaisen sähköpostin, missä on ihan luotettavan oloinen ja yleinen nimi? Mun nautatili lähti, mutta sen jälkeen tein ihan ns. luotettavan oloisen tilin. Mä en käsitä, että mistä kiikastaa, koska moni muu nautatili on ollut tuolla jo pitkään. Oletteko te muut pyytäneet kavereita? Meinaan, että pitääkö mun alkaa lähetellä seuraaja pyyntöjä joillekin, jotka selvästi kuuluu nautoihin?
 
vierailija
Olen omalla tilillä noissa livessä, mutta suojasin sen kun ei siellä mitään näihin aiheisiin liittyvää ole kuitenkaan. Naurattanut kun ties mitkä kostopitsit yrittää välillä seuraajiksi
 
vierailija
Täytyy sanoa, että tämän viimeaikaisen jatkuvan Suomi-hehkutuksen jälkeen tuntuisi kyllä aika vittuilulta, jos oikeasti menisivät keikalle Tallinnaan (ja uusintana ties mitä Itä-Eurooppaa) mutta ei Helsinkiin. :p Täytyy luottaa, ettei mene näin. :)
 
vierailija
Täytyy sanoa, että tämän viimeaikaisen jatkuvan Suomi-hehkutuksen jälkeen tuntuisi kyllä aika vittuilulta, jos oikeasti menisivät keikalle Tallinnaan (ja uusintana ties mitä Itä-Eurooppaa) mutta ei Helsinkiin. Täytyy luottaa, ettei mene näin.
jep. On kyllä Suomi mainittu nyt niin monta kertaa. Mut ehkä mainitsee sen takia just, että kun eivät keikalle tänne tule, niin koittavat pitää Suomi-fanit muuten lämpiminä🤔
 

Yhteistyössä