Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja ihan huvikseen menneet K:n kanssa studiolle hengaamaan ilman mitään päämäärää... joopajoo. K on myös haastattelussa sanonut, että seuraava biisi (ennen kuin T oli ottanut yhteyttä) tulee olemaan suomalasien naisartistin kanssa, joka liittyy viisuihin (Erika innoitti K:ta osallistumaan UMK:hon)
Kyllä näin voi olla kun on päässyt tapaamaan Erikaa. Siinä pätkässä joka kuvattu oli ei kyllä uutta kappaletta näytetty tekevän. Erika hoilotti omaa vanhaa kappalettaan ja laitteet näyttivät olevan kiinni
 
vierailija
Kyllä näin voi olla kun on päässyt tapaamaan Erikaa. Siinä pätkässä joka kuvattu oli ei kyllä uutta kappaletta näytetty tekevän. Erika hoilotti omaa vanhaa kappalettaan ja laitteet näyttivät olevan kiinni
Mutta K on aika suorasti kertonut, että on tehnyt biisin jonkun suomalaisen naisartistin kanssa, joka liittyy viisuihin. On myös kertonut että Erika innoitti häntä hakemaan UMK:hon, joten tämän biisin olemassaolo on aika varmaa. Se, että julkaistaanko ko. biisiä ikinä, emme tiedä.
 
vierailija
LG sanoi laittavansa ehkä tänään listaa. Tässä on jotain omia keräilyitäni jos haluat sinne mukaan, osa ovat varmaan useamman viikon vanhoja, mutta enemmistö tältä viikolta.

marsutontut, Sexy Side of Vantaa Kiree edition, kolmatta sataa kertaa se karaokevideon hidastus naftaliinista jostain etruskien muinaishistoriasta, epätyydyttyneen Pirkon kynä, H&M-käärinliinat, eksistentiaalis-oraakkelistinen ihmistetris, katsotaan ripset pitkinä, Louis Theroux porojunassa, Never say never (to s*cking your brrrrader's d*ck), Boitsun runkkausleffa ja sormetuskuva, peppu aurinkoinen, joulukalenterin kakkosluukku, kilttiluukku ja tuhmaluukku, glögi muuttui Onlyfansiksi, pellemeikkipussin vetskari narahtaa, Bojanin sukupolvielin, Havin kynttilöitä B-rappuun
Sori en ehtinyt listaa laittamaan, kun olin menossa koko päivän, mutta kiitos paljon tästä 💙
Nyt kiire nukkumaan, että jaksaa aamulla töihin. Laitetaan listaa sitten vaikka maanantaina kun huomisen vuorosta selviän. Nyt äkkiä nukkuun. Öitä kaikille.
LG
 
vierailija
Joo. Eihän siitä tiedä mitä on tulossa. Voihan se olla se Erikakin tai joku muu.
Nimenomaan. Olen aika varma, että Erikan kanssa biisi on olemassa, mutta jos se on joku kesäfiilistelybiisi, niin eihän sitä nyt voida julkaista. Joskus aikataulut menevät ristiin niin, että tehtyä biisiä ei julkaistakaan, mikä voi käydä K/E biisille. Vaikea vielä sanoa
 
vierailija
Listis, olisin neuvoa vailla ja omassa elämässä ei oikein ole sopivaa ihmistä jolta kysyä. Susta on jäänyt tosi kiva ja symppis kuva kirjoitustesi perusteella, eli saisko suhun yhteyden jotenkin privana (voin laittaa oman pilipalimailiosoitteen vaikka tänne)?
Jos siis haluat ja asialla ei ole sinänsä kiire.
Kyllä mä voin yrittää neuvoa jos vain osaan. Riskihän on et kun laitat mailiosoitteen tänne, että mistä tiedät sitten varmasti että se olen minä joka sulle vastaa? Mutta laita vaan jos haluat ja vastaan itsekin jollain pilipaliosoitteella. Huomenna voin yrittää ehtiä töissä tauolla tai sitten maanantaina.
Kiitos kivoista sanoista ja öitä 💙
LG
 
vierailija
Mutta K on aika suorasti kertonut, että on tehnyt biisin jonkun suomalaisen naisartistin kanssa, joka liittyy viisuihin. On myös kertonut että Erika innoitti häntä hakemaan UMK:hon, joten tämän biisin olemassaolo on aika varmaa. Se, että julkaistaanko ko. biisiä ikinä, emme tiedä.
Okei. Osa kertoo asian toisin enkä ole nähnyt tätä haastattelua itse. Olen sen varassa mitä on kerrottu. Toiset on kertoneet K puhuneen ICIP jälkeen tulevasta omasta singlestä joka on tehty naisartistin kanssa. Tuo kappale ei ole käärijän. Ja ICIP jälkeen tuli Huhhahhei.

Tiedä sitten. No, ehkä saamme ensiviikolla tietää. 😄
 
vierailija
Okei. Osa kertoo asian toisin enkä ole nähnyt tätä haastattelua itse. Olen sen varassa mitä on kerrottu. Toiset on kertoneet K puhuneen ICIP jälkeen tulevasta omasta singlestä joka on tehty naisartistin kanssa. Tuo kappale ei ole käärijän. Ja ICIP jälkeen tuli Huhhahhei.

Tiedä sitten. No, ehkä saamme ensiviikolla tietää.
Nämä maininnat tuosta biisistä olivat ennen icip:iä. T otti yhteyttä Malediiveilla K:hon. Ennen tätä hän luuli, että seuraava single olisi tuo naisartistin kanssa tehty
 
vierailija
Mitähän tuolle Boitsulle on tapahtunut, muuta kuin se että tapasi Vantaalaisen pottatukan? Miettii sen nykyistä somekäyttäytymistä ja lavaesiintymistä esim. Postaa paljon enemmän varmaan enempi miettimättä ihan mitä haluaa. On lavalla ja haastatteluissa paljon vapaamman oloinen eikä mieti sanomisiaan ihan niin tarkasti. Jotakin siellä pinnan alla kuplii ja olisi niin kiva tietää mitä. Mutta rakastan tätä suuntaa mihin on menossa.
 
vierailija
Välissä oli kuitenkin Huhhahhei eli seuraavakaan ei ollut naisartistin kanssa.
Niin, kun icip sotki julkaisuaikataulun. Ehkä K ei halunnut julkaista kahta collabia peräkkäin, tai se ei sopinut Erikan aikatauluun (tämä siis JOS tuo biisi olisi se E/K). Se biisi luultavasti on olemassa, mutta voi olla ettei sitä julkasita ajoituksen vuoksi. Esim. kesäbiisiä ei oltaisi haluttu hhh:n aikaan enää julkaista. Ja jos se E/K biisi on K:n biisi, niin tämä feat ei liity siihen.
 
vierailija
Mitähän tuolle Boitsulle on tapahtunut, muuta kuin se että tapasi Vantaalaisen pottatukan? Miettii sen nykyistä somekäyttäytymistä ja lavaesiintymistä esim. Postaa paljon enemmän varmaan enempi miettimättä ihan mitä haluaa. On lavalla ja haastatteluissa paljon vapaamman oloinen eikä mieti sanomisiaan ihan niin tarkasti. Jotakin siellä pinnan alla kuplii ja olisi niin kiva tietää mitä. Mutta rakastan tätä suuntaa mihin on menossa.
Se on rakastunut. Kohdetta en tiedä.
 
vierailija
Mitähän tuolle Boitsulle on tapahtunut, muuta kuin se että tapasi Vantaalaisen pottatukan? Miettii sen nykyistä somekäyttäytymistä ja lavaesiintymistä esim. Postaa paljon enemmän varmaan enempi miettimättä ihan mitä haluaa. On lavalla ja haastatteluissa paljon vapaamman oloinen eikä mieti sanomisiaan ihan niin tarkasti. Jotakin siellä pinnan alla kuplii ja olisi niin kiva tietää mitä. Mutta rakastan tätä suuntaa mihin on menossa.
Vapautuminen voisi liittyä siihen, kun nyt enemmän ulkomaiden esiintymisiä, kun sanonut, että pystyy ilmaisemaan itseään paremmin ja onhan hän viisujen jälkeen muuttunut muutenkin, kasvanut henkisesti yms.
 

Yhteistyössä