Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kerroin vain mitä itse toivoisin. Erikan kappaleet on olleet aika väsyneitä nyt. Viimeisin tuli ihan tässä alle 3 viikkoa sitten eikä kovin hyvä mielestäni ollut myöskään.

Tommyhan oli oikein hyvä valinta. Ihan K urankin kannalta, mutta toki on myös artisti josta niin Allu kuin K kovasti pitää ja arvostaa ilmeisesti.
Ei se mitään, olen siis samaa mieltä kanssasi. Itse asiassa panen pahemmaksi: Erikan biisit on itselleni enimmäkseen myötähäpeää aiheuttavaa, se uusin mukanlukien.
Halusin vain painottaa että K:n mieltymykset ja polut on tutkimattomat ja arvaamattomar, ja jos K sattuu tykkäämään Erikan biiseistä niin silloin K saattaa haluta innoissaan tehdä yhteisbiisin vaikka E:n puolelta ei välttämättä tule yhtään lisää faneja. Silloin joudumme vaan kestämään ja toivomaan että biisi itsessään on edes hyvä.
 
vierailija
Kerroin vain mitä itse toivoisin. Erikan kappaleet on olleet aika väsyneitä nyt. Viimeisin tuli ihan tässä alle 3 viikkoa sitten eikä kovin hyvä mielestäni ollut myöskään.

Tommyhan oli oikein hyvä valinta. Ihan K urankin kannalta, mutta toki on myös artisti josta niin Allu kuin K kovasti pitää ja arvostaa ilmeisesti.
Mä oon täsmälleen samaa mieltä tosta Erika hommasta. Hiipuvaksi poppi-iskelmätähdeksi lässähtänyt, enkä haluaisi että K siihen elvytystä joutuisi antamaan.

Tommyhän hyötyi aika tavallakin collabistaan K:n kanssa, taisi suomimarkkinat aueta hälle ihan uudella tavalla. En tiedä kuinka paljon se vaikutti sitten päinvastoin, että olisko K:n kuuntelijamäärät Virossa kauheasti nousseet?
 
vierailija
Ei se mitään, olen siis samaa mieltä kanssasi. Itse asiassa panen pahemmaksi: Erikan biisit on itselleni enimmäkseen myötähäpeää aiheuttavaa, se uusin mukanlukien.
Halusin vain painottaa että K:n mieltymykset ja polut on tutkimattomat ja arvaamattomar, ja jos K sattuu tykkäämään Erikan biiseistä niin silloin K saattaa haluta innoissaan tehdä yhteisbiisin vaikka E:n puolelta ei välttämättä tule yhtään lisää faneja. Silloin joudumme vaan kestämään ja toivomaan että biisi itsessään on edes hyvä.
Eikö tuo nyt ole itsestäänselvyys että K tekee miten halua eikä me voida häntä määrätä? Edelleen puhuin vain siitä mitä itse toivoisin ja miten asian näen. Keskustelemassahan me täällä ollaan kai.
 
vierailija
Mä oon täsmälleen samaa mieltä tosta Erika hommasta. Hiipuvaksi poppi-iskelmätähdeksi lässähtänyt, enkä haluaisi että K siihen elvytystä joutuisi antamaan.

Tommyhän hyötyi aika tavallakin collabistaan K:n kanssa, taisi suomimarkkinat aueta hälle ihan uudella tavalla. En tiedä kuinka paljon se vaikutti sitten päinvastoin, että olisko K:n kuuntelijamäärät Virossa kauheasti nousseet?
mielestäni icip ja hhh ovat olleet joillakin listoilla Virossa, sanoisin, että Viro on pohjoismaiden rinnalla sellainen maa, mihin K voisi useamminkin mennä keikalle/festareille
 
vierailija
Mä oon täsmälleen samaa mieltä tosta Erika hommasta. Hiipuvaksi poppi-iskelmätähdeksi lässähtänyt, enkä haluaisi että K siihen elvytystä joutuisi antamaan.

Tommyhän hyötyi aika tavallakin collabistaan K:n kanssa, taisi suomimarkkinat aueta hälle ihan uudella tavalla. En tiedä kuinka paljon se vaikutti sitten päinvastoin, että olisko K:n kuuntelijamäärät Virossa kauheasti nousseet?
Luulen että kuuntelijamäärät Virossa ei ehkä nousseet, mutta vakiinnutti varmasti jo olemassa olevaa fanikuntaansa siellä, ja muutti satunnais-CCC-kuuntelijoita faneiksi jotka saattaa olla kiinnostuneita tulemaan keikallekin tulevaisuudessa.
 
vierailija
Eikö tuo nyt ole itsestäänselvyys että K tekee miten halua eikä me voida häntä määrätä? Edelleen puhuin vain siitä mitä itse toivoisin ja miten asian näen. Keskustelemassahan me täällä ollaan kai.
En tiedä miksi vastaat niin vihaisesti minulle, olen vain yrittänyt jutella hyvällä mielellä aiheesta joka kiinnostaa itseäni, enkä edes ole ollut eri mieltä kanssasi mistään. :(
Noh, ehkä paras mennä vaan nukkumaan, ikävä palstailta tuli nyt tästäkin...
 
vierailija
K:n kohdalla ei kyllä voi tietää yhtään mitä sieltä oikeasti tulee. Onhan tätä Erika collabiakin huudeltu varmaksi jo kahden julkaisun kohdalla. Toinen oli sitten oikeasti ICIP ja toinen. Huhhahhei
 
vierailija
Se oli lähinnä joku vitsi pätkä jonka olen nähnyt Erikan kohdalla. Se kappale joka muta lauloi kaikkien laitteiden ollessa selkeästi kiinni oli hänen omansa.
Ja ihan huvikseen menneet K:n kanssa studiolle hengaamaan ilman mitään päämäärää... joopajoo. K on myös haastattelussa sanonut, että seuraava biisi (ennen kuin T oli ottanut yhteyttä) tulee olemaan suomalasien naisartistin kanssa, joka liittyy viisuihin (Erika innoitti K:ta osallistumaan UMK:hon)
 
vierailija
En tiedä miksi vastaat niin vihaisesti minulle, olen vain yrittänyt jutella hyvällä mielellä aiheesta joka kiinnostaa itseäni, enkä edes ole ollut eri mieltä kanssasi mistään.
Noh, ehkä paras mennä vaan nukkumaan, ikävä palstailta tuli nyt tästäkin...
Oma tulkintasi vain. En ole vihainen. Yritin vain ilmaista tarkemmin itseäni kun tuntui ettet oikein ymmärtänyt mitä tarkoitin edellä.
 
vierailija
K:n kohdalla ei kyllä voi tietää yhtään mitä sieltä oikeasti tulee. Onhan tätä Erika collabiakin huudeltu varmaksi jo kahden julkaisun kohdalla. Toinen oli sitten oikeasti ICIP ja toinen. Huhhahhei
Niinpä.. se on vain ainoa biisi, jonka olemassaolosta tiedämme 80% varmuudella :D en tiedä että onko aika mennyt ohi sen julkaisulle, vai onko se vielä tulossa ulos
 
vierailija
Ja ihan huvikseen menneet K:n kanssa studiolle hengaamaan ilman mitään päämäärää... joopajoo. K on myös haastattelussa sanonut, että seuraava biisi (ennen kuin T oli ottanut yhteyttä) tulee olemaan suomalasien naisartistin kanssa, joka liittyy viisuihin (Erika innoitti K:ta osallistumaan UMK:hon)
Tästä ei oikein ole mitään muuta videota näkynyt kuin jotain olettelua ja puhui siinä kuulemma seuraavasta singlestään. Tämä ei voi olla hänen single jos on kerran se joka vierailee toisen kappaleessa. ICIP:a seurannut kappale oli Huhhahhei jossa ei ollut naisartistia.
 
vierailija
Ja ihan huvikseen menneet K:n kanssa studiolle hengaamaan ilman mitään päämäärää... joopajoo. K on myös haastattelussa sanonut, että seuraava biisi (ennen kuin T oli ottanut yhteyttä) tulee olemaan suomalasien naisartistin kanssa, joka liittyy viisuihin (Erika innoitti K:ta osallistumaan UMK:hon)
Toivottavasti vain sattuivat olemaan yhtä aikaa studiolla. Kai sekin on ihan mahdollista.
 

Yhteistyössä