Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo ei kyllä kasvattanut suomalaisfanien mainetta toi, ainakaan mitenkään hyvällä tavalla...
Pah, sanon minä. Aikainen lintu madon nappaa, jos ei ole erikseen kielletty. Hyvät käytöstavat muita kohtaan pitää toki olla, mutta kun ei ole kiellettyä niin minusta ok vaikka menisivät viikkoa ennen jonottamaan. Vai oliko siinä ollut jotain muuta haastetta mennyt ohi kokonaan.
 
vierailija
Pah, sanon minä. Aikainen lintu madon nappaa, jos ei ole erikseen kielletty. Hyvät käytöstavat muita kohtaan pitää toki olla, mutta kun ei ole kiellettyä niin minusta ok vaikka menisivät viikkoa ennen jonottamaan. Vai oliko siinä ollut jotain muuta haastetta mennyt ohi kokonaan.
No jos ovat niitä, jotka menneet ilta seiskalta jonoon, niin hehän tässä on syypäitä siihen, et koko jonotusmayhem edes alkoi ja Boitsu sai paskaa niskaansa ig postaustensa takia, kun pyysi faneja olemaan jonottamatta yötä myöten.
 
vierailija
No jos ovat niitä, jotka menneet ilta seiskalta jonoon, niin hehän tässä on syypäitä siihen, et koko jonotusmayhem edes alkoi ja Boitsu sai paskaa niskaansa ig postaustensa takia, kun pyysi faneja olemaan jonottamatta yötä myöten.
Ei tuntunut striimi-Krisikään olevan kovin vakuuttunut eturivin porukoista, sanoi et tuolla eturiviin pääsy vaati tietynlaista luonnetta..
 
vierailija
Minä olen myös sitä mieltä että yksityishenkilöt ei kuulu tähän ketjuun. Myönnän kyllä että arvaan kuka henkilö on kyseessä. Viisufanit <3
Eikö tuo ole esiintyjistäkin outoa, jos samat tyypit on aina eturivissä. Vielä jos ympäri Eurooppaa. Ja toinen juttu, miksi pitää päästä juuri eturiviin, eikö toinen tai kolmas rivi riittäisi. Joku muukin saisi päästä siihen eturiviin. Koko homma tuntuu niin itsekkäältä.
 
vierailija
Nämä nyt oli kylläkin matkustaneet sinne, mutta enivei, tarkoitin lähinnä sitä "tuttuja kasvoja, kuljette ympäri eurooppaa mukana" -kommenttia ihan ylipäätään, en puhunut suomalaisista erikseen.
Ainakin ne tanskalaiset oli siellä (se collegepaitojen tekijä) hän ei viihtynyt jonossa
 

Yhteistyössä