Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minulle tulee mieleen susta mun yksi rakas kaveri. Pitkät vaaleat hiukset, suuret silmät ja iso hymy. Lempeä ja empaattinen. Iältäsi olet noin 35-vuotias.
No nyt meni kyllä kaikki nappiin! Paitsi että pitkät vaaleat hiukseni olen värjännyt muun värisiksi. :)

Aiempi kommentoija taas ehdotti: "Pitkät hunajanruskeat hiukset, joita tykkäät pitää letillä. 30-40 v. Paljon käsintehtyjä kupari/messinkikoruja. Pukeudut yleensä löysiin, mukaviin luonnonkuituvaatteisiin. Lemppari on pellavahaalari + turbaanityylinen huivi päässä. Olohuoneessasi on miljoona huonekasvia. Notkeavartaloinen."

Pitkät hiukset ja kasveja tosiaan on, mutta en osaa letittää omaa tukkaa ja väri meni pieleen (tunnistettavuussyistä en sano nykyistä väriä). Minulla on kaapeissa paljon koruja, joskaan en käytä niitä juurikaan, mutta ei tuollaisia. Vaatetyyli meni aika pieleen. Notkeus on siinä ja siinä, ehkä ei. :)

-energiamamma
 
vierailija
Keikka keskeytyi tänään kaksi kertaa. Ekalla kerralla meni sähköt, koska väärään paikkaan oli joutunut vettä, toisella kerralla jollain fanillä yleisössä oli jokin hätänä.
 
vierailija
Boitsun ääni alkaa kuulostaa vähän kireältä, varmaan oottaa vaan että saa keikan vedettyä loppuun.
Joo, tämä ei varmaan ole ollut mikään maailman kivoin keikka. Ihan jo se jonotusdraama etukäteen, sitten noi tekniikkaongelmat sun muut sairauskohtaukset, niin ei ehkä ole se paras fiilis esiintyä. B:n ääni tosiaan kuulostaa aika kireältä, ei ole normaalia rentoutta nyt pelissä.
 
vierailija
Hyvin hämmentävä teksti tosiaan. Jos K lähtee Sloveniaan ja joku lähtee mukaan, se saisi olla Hojan. Tuntuu tulevan hyvin toimeen joksujen kanssa.
Mä uskon jo ihan tosissani, että toi tarkoittaa sitä, että matka on varattu.
Sen myönnän olevan toiveunta, että se varattiin päivänä, jolloin Bojan höpötteli niitä toiselle hänen hyvälle tuoksumisestaan kertomisista 😌
 
vierailija
Hyvin ammattimaisesti pojat ovat vetäneet, vaikka keskeytyksiä tullut. Ja B on vedossa, rennosti vetänyt keikan. Tämä Kris F todennäköisesti livettää Haagin, muita ei luvannut.
 
vierailija
Joo, tämä ei varmaan ole ollut mikään maailman kivoin keikka. Ihan jo se jonotusdraama etukäteen, sitten noi tekniikkaongelmat sun muut sairauskohtaukset, niin ei ehkä ole se paras fiilis esiintyä. B:n ääni tosiaan kuulostaa aika kireältä, ei ole normaalia rentoutta nyt pelissä.
Joo tottakai vetää kuin ammattilaiset, mutta Tokion kohdalla viimeistään alkoi kuulostaa vähän väkinäiseltä.
 

Yhteistyössä