Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onhan Suomessa(kin) monia muusikoita, jotka tekevät uraa näyttelijänä ja tehneet ties mitä kohtauksia, mutta ei vaikuta uraan. Esim. Johannes Brotherus, Olavi Uusivirta, Samuli Edelmann.
Totta. Muistaakseni Uusivirtakin veteli lapaan muitta mutkitta jossain körttiläiselokuvassa ja Edelmannin nyytit on nähty niin moneen otteeseen, että.niiden näkymistä enää edes noteerannut.
 
vierailija
Nyt kyllä vaikuttaisi Bojanilla olevan jotain isoja prosessointeja meneillään, mutta en saa kiinni sen tarkemmin. Olisi ollut kiinnostavaa nähdä hänet keikalla tänään ja havainnoida, mutta toki parempi hänelle itselleen, että tänään on vapaapäivä.

-energiamamma
Mä tykkään näistä sun kirjoituksista, ne on jotenkin niin hyväntuulisia. Sen lisäksi sulla taitaa olla hyvä huumorintaju. Mä olen ateisti, mutta en ole ihminen, joka lähtee tyrmäämään muiden tavat elää tai toimia. Kaikki tuo oman lisänsä tähän ketjuun.❤
 
vierailija
Twitterin mukaan jan ois postannut jonottamisesta joker outin tilille varmaan tunnistettu fontista eli kyllä hänkin siitä on huomauttanut ei vaan omalla tilillään jos tää pitää paikkaansa 😌
 
vierailija
On kai sitä yön yli jonottamista aina ollut, mutta en tiedä missä määrin ja onko se nykyään lisääntynyt. Jonkinlainen järki olisi kuitenkin hyvä olla mukana, eri asia jonotella kesällä jossain turvallisessa paikassa, kuin kylmällä säällä koko yö ja vielä seuraava päiväkin.
Joo on tuota yön yli jonottamista aina ollut, mutta jotenkin ainakin musta tuntuu, että lisääntynyt nykyään. Someaika varmaan tätäkin lisännyt, kun nyt ollaan enemmän tietoisia tallaisesta, että porukka jonottaa yö kausia. Silloin aikanaan noin 20 vuotta sitten, kun itse öitä jonottelin, niin tehtiin sitä vain kesällä. Talvella mentiin vain keikkapäivän aamulla aikaisin. Ja tällee jälkeenpäin kun ajattelee, niin ihme kun koskaan ei sattunut mitään pahempaa, vaikka esim. varpaat saattoikin olla vielä seuraavanakin päivänä tunnottomat. Eihän tuossa yötä jonottamisessa mitään järkeä ollut, varsinkin kun meitä oli aina se sama porukka joka keikalla jonottamassa. :D Mutta hyviä muistoja, ei sillä. Ja siihen aikaan jonottaminen oli vielä sitä, että siellä jonossa oikeasti pysyttiin ja poistuttiin ainoastaan vessaan ja ruoanhakureissuille jotka ei kestäneet kauaa. Ei tätä nykyajan meininkiä, että haetaan jokin numerolappunen ja palataan jonoon takaisin tuntia ennen ovien aukaisua. Entinen jonottajaminäni ei ymmärrä tämmöistä ollenkaan. :D Kovin kiva olisi nykyäänkin lähelle lavaa päästä, mutta kun ei viitsi jonottaa kuin max. tunnin ennen ovien aukaisua, niin eipä taida olla mahdollista ainakaan Jokereiden keikalla. :D
 
vierailija
Joo on tuota yön yli jonottamista aina ollut, mutta jotenkin ainakin musta tuntuu, että lisääntynyt nykyään. Someaika varmaan tätäkin lisännyt, kun nyt ollaan enemmän tietoisia tallaisesta, että porukka jonottaa yö kausia. Silloin aikanaan noin 20 vuotta sitten, kun itse öitä jonottelin, niin tehtiin sitä vain kesällä. Talvella mentiin vain keikkapäivän aamulla aikaisin. Ja tällee jälkeenpäin kun ajattelee, niin ihme kun koskaan ei sattunut mitään pahempaa, vaikka esim. varpaat saattoikin olla vielä seuraavanakin päivänä tunnottomat. Eihän tuossa yötä jonottamisessa mitään järkeä ollut, varsinkin kun meitä oli aina se sama porukka joka keikalla jonottamassa. Mutta hyviä muistoja, ei sillä. Ja siihen aikaan jonottaminen oli vielä sitä, että siellä jonossa oikeasti pysyttiin ja poistuttiin ainoastaan vessaan ja ruoanhakureissuille jotka ei kestäneet kauaa. Ei tätä nykyajan meininkiä, että haetaan jokin numerolappunen ja palataan jonoon takaisin tuntia ennen ovien aukaisua. Entinen jonottajaminäni ei ymmärrä tämmöistä ollenkaan. Kovin kiva olisi nykyäänkin lähelle lavaa päästä, mutta kun ei viitsi jonottaa kuin max. tunnin ennen ovien aukaisua, niin eipä taida olla mahdollista ainakaan Jokereiden keikalla.
Tuntuu riippuvan ihan paikasta. Belgradissa menin jonoon 1,5h ennen ovien aukeamista ja pääsin viitosriviin, ja siellä lava oli lähellä yleisöä, niin se oli tosi lähellä ja näki kaikki ilmeet yms. Tuntui olevan huomattavasti lähempänä kuin se 6.-7. rivi jossa olin Kärtsän keikalla, mikä tuntui liian kaukaiselta. En tiedä oliko syynä leveämpi barrikadi vai löyhemmin asettunut yleisö vai mikä. Sitten on noita paikkoja kuten Puola, joissa ilmeisesti jos menisi 6h aiemmin jonoon niin ei saa mitään järkevää paikkaa.

Aikoinaan saatoin jonottaa keikoille aamuysistäkin, mutta ne olivat kaikki kesäisin. En ole koskaan jonottanut kylmässä, tuntuu kyllä tosi hurjalta.

- Joymuffin
 
vierailija
Tampereella paikka oli niin pieni et vaikka menin jonottaa puol tuntii ennen ovien avaamista niin pääsin kans ehkä johonkin vitos riviin ja tosi hyvin näki kyllä taaempaakin siellä
 
vierailija
Mä tykkään näistä sun kirjoituksista, ne on jotenkin niin hyväntuulisia. Sen lisäksi sulla taitaa olla hyvä huumorintaju. Mä olen ateisti, mutta en ole ihminen, joka lähtee tyrmäämään muiden tavat elää tai toimia. Kaikki tuo oman lisänsä tähän ketjuun.
Kiitos paljon. :) Kaikilla tuntemillani ihmisillä henkisyyspiireissä on hyvä huumorintaju, jossa heitetään aika rankkaakin läppää omista oudoista kokemuksista sun muuta ja käytetään aiheesta nimiä kuten "hörhöily" tai "woo woo". New age -piirit joissa vain hymistellään ovat sitten ihan erikseen, eivätkä kiinnosta minua, kyllä henkisyyteen kuuluu myös ilo ja huumori.

-energiamamma
 
vierailija
En minäkään noista mitenkään innostu. Lähinnä hymähdin ja se oli siinä. Loukkaantumista en ymmärrä Bojanin puolesta. Aikuinen ihminen julkisessa työssä ja itse on roolin valinnut
Mistä meemeistä täällä edes puhutaan? Siis joku missä on se B:n klippi ja tekstinä viittaus K:n OF:iin? No onpa järkyttävää. Tai hauskaa. Tuskinpa edes hymähtäisin.
 
vierailija
Kiitos paljon. Kaikilla tuntemillani ihmisillä henkisyyspiireissä on hyvä huumorintaju, jossa heitetään aika rankkaakin läppää omista oudoista kokemuksista sun muuta ja käytetään aiheesta nimiä kuten "hörhöily" tai "woo woo". New age -piirit joissa vain hymistellään ovat sitten ihan erikseen, eivätkä kiinnosta minua, kyllä henkisyyteen kuuluu myös ilo ja huumori.

-energiamamma
Henkisyyspiireissä???
 
vierailija
Twitterin mukaan jan ois postannut jonottamisesta joker outin tilille varmaan tunnistettu fontista eli kyllä hänkin siitä on huomauttanut ei vaan omalla tilillään jos tää pitää paikkaansa
Jep, se on fontti jota Jan käyttää. Otin noista kaikista kuvakaappaukset niin näen jatkossa mikä fontti kelläkin on. Bojanilla on tuossakin kaunein ja siksi tyylikkäin fontti minun makuuni :)
 
vierailija
Mä ajattelen B ja K eivät pysty ihan kaverilinjalle olla

1.Molemmilla on hyvin vahvoja tunteita toisilleen

2.Muut jokerit tuntuu vieläkin virnuilla, kun K:sta on kyse tai suomesta ja virnuilla sun kaverin kaverista tolla tavalla.

3.NT:llä kummatkin tuntuivat olevan rakastuneita
 
vierailija
En minä ole kenenkään puolesta loukkaantunut. En vaan itse pidä niistä meemeistä. Bojan ilmeisesti pitää, niinhän täällä on todettu, joten kaikki hyvin. Aikuinen ihminen julkisessa työssä ei oikeuta toimimaan tällaista henkilöä kohtaan miten vaan. Yhtä lailla voisi todeta, kun kärtsää häiriköidään, että itse on ammattinsa valinnut. Tuota perustelua toistetaan täällä tosi usein, 'aikuinen ihminen ja osansa valinnut'.
Minusta häiriköiminen on eri asia kuin tuo B runkkupätkän huomioiminen ja vitsi liittyen ystävänsä samaan aikaan julkaistuun OF tiliin
 

Yhteistyössä