Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kaipa se B sen ymmärsi kun tuohon kohtaukseen lähti, että tuo tulee puhuttamaan monessa mielessä
Eipä tainnut arvata että ulkomailla asti, ja että se mielletään fanikunnan puolelta hänet rämpsyttämässä jollekin itseään vanhemman miespulisen pottatukkaisen räppärin onlyfans-joulukalenterille, ennemin kuin sille nätille nuorelle naiselle. xD
 
vierailija
Tai sit ollut hänelle no big deal, yksi lyhyt kohtaus osana leffaa, jossa ei varsinaisesti edes näytetä mitään.
Näin mäkin kyllä ajattelisin.

Mä en itekään oikein ees ymmärrä, että miten tota kohtausta nyt pidetään täällä jotenkin nolona tai vastaavana. Mun mielestä ihan hauskaa ja huvittavaa, että tuollainenkin nyt tuli esiin, mutta sehän nyt kuitenkin on osa sitä leffaa. Ja vain pieni osa kaiken muun joukossa. Siksi en myöskään tajua, miksi se olisi B:nkään mielestä millään lailla nolo tai kauhistuttava asia. Meeminäkin luulisin vain huvittavan myös häntä.
 
vierailija
Näin mäkin kyllä ajattelisin.

Mä en itekään oikein ees ymmärrä, että miten tota kohtausta nyt pidetään täällä jotenkin nolona tai vastaavana. Mun mielestä ihan hauskaa ja huvittavaa, että tuollainenkin nyt tuli esiin, mutta sehän nyt kuitenkin on osa sitä leffaa. Ja vain pieni osa kaiken muun joukossa. Siksi en myöskään tajua, miksi se olisi B:nkään mielestä millään lailla nolo tai kauhistuttava asia. Meeminäkin luulisin vain huvittavan myös häntä.
Toivottavasti B pitää tätä kaikkea huvittavana. Noi meemit mua kyllä vähän arveluttaa, että onko ihan pakko.
 
vierailija
Eipä tainnut arvata että ulkomailla asti, ja että se mielletään fanikunnan puolelta hänet rämpsyttämässä jollekin itseään vanhemman miespulisen pottatukkaisen räppärin onlyfans-joulukalenterille, ennemin kuin sille nätille nuorelle naiselle. xD
Ja sit vielä tää ulkomainen pottatukka tykkää IG:ssä siitä trailerista, vaikka ovatkin varmaankin enemmän privaatisti yhteyksissä.

K supports Bojan's efficient hand moves:p kuten kuuluukin
 
vierailija
Nehän on sitten taas niin selkeästi vitsejä, että miten ne voisi ottaa muuten kuin huumorilla. Ei niissä ketään pilkata.
Toi on vähän kaksipiippuinen juttu, että kun on kyse vitsistä, se ei voi olla haitallista kenellekään. Eikös kiusaaminen usein ole sitä, että kohteelle naureskellaan. Kohde vaan ei pysty ottamaan huumorilla. No varmaankin Bojan pystyy. Bojaniin näitä naureskeluja on kohdistunut ennenkin. Niinkuin esimerkiksi prepartyn hidastukset.
 
vierailija
*Avaa ketjun tälle päivää ja lukee ekana Bojanin runkkuvideo*. Mitääh.... :D Joo kävin katsomassa tuon elokuva/sarjatrailerin ja pitää kyllä todeta että tuo mies näyttää ihan poikaselta tuossa, vaikkei ilmeisesti kuitenkaan niin kauan sitten ole filmattu. Sittemmin on miehistynyt enemmän. Käärijän tykkäys Madam Cykan julkaisemasta Boitsun elokuvatrailerista on kyllä hassua.
 
vierailija
Minä! Siis olen se vuosikymmenien Freddie-fani. Ja seison edelleen vakaasti mielipiteeni takana.

Molemmat on luontaisia esiintyjiä, joilla aivan valtava lavakarisma. Mä olen ollut fanaattinen Queen-fani jo ala-asteikäisestä, jolloin Queen ei ollut läheskään yhtä cool kuin nykyään, enkä ole ikinä fanittanut ketään muuta. Musiikkia olen toki kuunnellut laidasta laitaan, mutta olen itsekin pitänyt pyhäinhäväistyksenä Freddien vertaamista yhtään kehenkään.

Ja olisin nauranut pskaista naurua jos joku olisi vuosi sitten sanonut mulle, että nyt suunnittelisin ottavani tatuoinnin jostain vantaalaisesta pottatukkaräppäristä Freddien viereen.

Jos näin ateistina saan kärjistää tämän vähän kyseenalaiseen vertauskuvaan, niin Freddie on mun Jumala ja K joku arkkienkeli.

(Bojanin kanssa olen aivan samaa mieltä, aivan ihana vastaus haastiksessa )
Wau. Tuo keskustelu vauvalla on mennyt multa ihan ohi enkä ole koskaan aiemmin ajatellut Käärijää tästä näkökulmasta. Kiitos että toitte tuota vielä esille. Mutta nyt kun heräsin tähän Bojanin kautta niin onhan tuossa ilmeisiä yhtäläisyyksiä. Kyllä, se karisma, ja se miten esiintyjänä ottaa minkä tahansa yleisön otteeseensa. Ihan tämän oivalluksen takia kannatti tänäänkin (eilen) kömpiä palstalle, avasi uutta kiinnostavaa näkökulmaa koko K & B komboon. Freddie on mun ensimmäinen aikuisiän fanituksen kohde ja Queen on bändi, jonka todellakin olisin halunnut nähdä livenä.
 
vierailija
No sen takia kun K kokoajan itse nostaa B:tä esiin keikoillaan ja ruokkii sitä että hänestä puhutaan niin somessa. Ja silti kaikki "K mouruaa B:t"-vitsit on tosi kepeitä, ei edes härskejä. B taas ei ole ruokkinut tällaista "janoan K.ta kokoajan" imagoa ollenkaan somessaan tai keikoilla, mutta hänestä tehdään heti edittiä että hän ***** epätoivoisesti K:n onlyfansile jossain pimeässä kellarissa. Ei mitenkään kaunista tai edes humoristista kuvastoa.
Tässä on kyllä myös aimo annos sattumaa mukana, että on juuri noin päin. Olen aivan varma, että jos osat olisivat toisin päin niin tehtäis myös meemejä joissa K r*nkkaa B:n Onlyfansille.
 
vierailija
Siis aatelkaa nyt tätä poikarukkaa . Mua ainakin pelottaisi mennä nettiin aamulla kun aina sais miettiä että mitä Jere on tänään keksinyt, ja miten fanit on päättänyt sen liittää minuun tällä kertaa .
joo, sit vielä ite pistää vähän pökköä
pesään julkaisemalla esim. en edes meinannut tukehtua tms kuvan tiettyjen mainoskuvien jälkeen😂
 
vierailija
Tässä saagassa on välillä minua hämmästyttänyt, miten käsikirjoitus välillä tarjoaa samaa yhteistä sisältöä, vaikka K:n OF:lla ja B:n elokuvan trailerilla ajankohdalla mitään tekemistä toistensa kanssa. Universumi on ihmeellinen, fanien mielikuvitus laukkaa.
Tämä on varmaan yksi syy, miksi itse ainakin vielä marraskuussa täällä roikun; välillä tuntuu että joku korkeampi voima käsikirjoittaa tätä tarinaa, eikä oikein voi luovuttaa, kun ei tiedä montako jaksoa vielä on tulossa vai joko lopputekstit on löhtenyt rullaamaan.
 
vierailija
Jos nyt johonkin pitää osoittaa syyttävä sormi niin sen trailerin tekijöihin, nehän sen Bn runkkaamassa sinne ovat laittaneet ja ihan tietoisena varmasti siitä että tulee kohua ja klikkauksia.

B ei paljoa ole asiaan voinut vaikuttaa kun on aikoinaan mukaan lähtenyt kuvauksiin. Tuskinpa tiesi tai osasi unelmoidakaan 2v. sitten, että on vuonna -23 maailmatähteyden tai ainakin kv.läpimurron kynnyksellä. Voi olla että B ei enää suostuisi moiseen kohtaukseen, mutta näinhän se monesti menee että innokas ja nuori alallle haluava ihminen on valmis melkein mihin vain.

Mutta toivottavasti B ottaa asian kuten kuuluukin: kyse on elokuvan kohtauksesta, no big deal! Ei ole hänen häpeänsä jos ihmiset menevät siitä sekaisin.
 
vierailija
Jos nyt johonkin pitää osoittaa syyttävä sormi niin sen trailerin tekijöihin, nehän sen Bn runkkaamassa sinne ovat laittaneet ja ihan tietoisena varmasti siitä että tulee kohua ja klikkauksia.

B ei paljoa ole asiaan voinut vaikuttaa kun on aikoinaan mukaan lähtenyt kuvauksiin. Tuskinpa tiesi tai osasi unelmoidakaan 2v. sitten, että on vuonna -23 maailmatähteyden tai ainakin kv.läpimurron kynnyksellä. Voi olla että B ei enää suostuisi moiseen kohtaukseen, mutta näinhän se monesti menee että innokas ja nuori alallle haluava ihminen on valmis melkein mihin vain.

Mutta toivottavasti B ottaa asian kuten kuuluukin: kyse on elokuvan kohtauksesta, no big deal! Ei ole hänen häpeänsä jos ihmiset menevät siitä sekaisin.
 

Yhteistyössä