Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hei kiitos kanssalaivureille myös tiedosta, että tykkäys on siellä edelleen! Tuli vähän "huoli" onko poistanut sen:D ja sehän on tuo 1h tms sit laitettu uusin video? Jännä kyllä taas, miten nopea käsi Klla on Bn suhteen, siis instasisällöistä tykätessä.

Pohdin tässä, onko se huomannu leffan action-kohtausta? Sehän on trailerissa aika alussa, mut suht tumma tausta ja pimeä kohtaus. Mitä arvelette, mikä Kn reaktio ollut, kun näkee Bn esittävän omaa kivaa, veikkauksia? Hauskaa kyllä edelleen, että seuraa tiliä ja tykkää (myös) kaikille näkyvästi postauksista:D<3
 
vierailija
Bojanin paita tänään keikalla, haluu lisää kuvia!

Tais olla taas mallia, jossa revityt hihat, mut eivät lähteneet kokonaan.

 
vierailija
Nyt tumpussa Bojanin tägeissä suosituimmat postaukset ovat 1. B ru***aa K:n onlyfansille 2. K:n tykkäys M.Cykan B;n ru***kausklippii 4.meemi jossa B käyttää kaikki rahansa K:n onlyfanssiin. :D
 
vierailija
Nyt tumpussa Bojanin tägeissä suosituimmat postaukset ovat 1. B ru***aa K:n onlyfansille 2. K:n tykkäys M.Cykan B;n ru***kausklippii 4.meemi jossa B käyttää kaikki rahansa K:n onlyfanssiin.
Siis aatelkaa nyt tätä poikarukkaa 😆. Mua ainakin pelottaisi mennä nettiin aamulla kun aina sais miettiä että mitä Jere on tänään keksinyt, ja miten fanit on päättänyt sen liittää minuun tällä kertaa 😅.
 
vierailija
Siis aatelkaa nyt tätä poikarukkaa . Mua ainakin pelottaisi mennä nettiin aamulla kun aina sais miettiä että mitä Jere on tänään keksinyt, ja miten fanit on päättänyt sen liittää minuun tällä kertaa .
Eiköhän tosta tumputuskohtauksesta ois meemit ja hidastukset irronnut ilman Kärtsän OnlyFansiakin, nyt sattu vaan molemmat samaan aikaan. 😀
 
vierailija
Milloin toi ru*kkauskohtaus on filmattu? Mietin että ennen vai jälkeen kun JO valittiin edustamaan Sloveniaa viisuihin. Kun JO:lla oli päämääränä lyödä läpi suuresti viisuissa, varmaan jopa toiveena voittaa Måneskin style ja saada miljoonia faneja, niin pakkohan jossain B:n mietteissä on kokoajan ollut tiedostus siitå että joo, se mun run*kuklippi tosiaan julkistetaan tän vuoden lopussa, mahdollisesti kansainväliselle miljoonayleisölle jos me tehdään Måneskinit.
Onkohan se ajatellut sitä skenaariota innolla (pääsee eroon liian kiltin pojan imagosta, kaikki huomio on hyvää huomiota) tai kauhulla ("mitä jos ihmiset tekee siitä meemin ja meistä tuleekin ihmisten naureskeltava Euroviisut voittanut runk*upoikabändi?")
 
vierailija
Milloin toi ru*kkauskohtaus on filmattu? Mietin että ennen vai jälkeen kun JO valittiin edustamaan Sloveniaa viisuihin. Kun JO:lla oli päämääränä lyödä läpi suuresti viisuissa, varmaan jopa toiveena voittaa Måneskin style ja saada miljoonia faneja, niin pakkohan jossain B:n mietteissä on kokoajan ollut tiedostus siitå että joo, se mun run*kuklippi tosiaan julkistetaan tän vuoden lopussa, mahdollisesti kansainväliselle miljoonayleisölle jos me tehdään Måneskinit.
Onkohan se ajatellut sitä skenaariota innolla (pääsee eroon liian kiltin pojan imagosta, kaikki huomio on hyvää huomiota) tai kauhulla ("mitä jos ihmiset tekee siitä meemin ja meistä tuleekin ihmisten naureskeltava Euroviisut voittanut runk*upoikabändi?")
2021 kuvattu
 
vierailija
Taas on B asetettu fanien puolelta K:ta epätoivoisesti (melkein nolosti) janoavaan asemaan.
Oliko tästä jo päästy jonkinlaiseen loppupäätelmään palstalla että onko OK ruokkia fanikunnassa tällaista kuvaa B:stä, onko B itse ok sen suhteen, vai onko se hieman häen imagoaan alistavaa?
Mä olen sun kanssa samaa mieltä, että r*nkkauskuvan laittaminen tähän yhteyteen on mautonta. Mutta olen oppinut jo, että tällä palstalla ei mitkään soveliaisuussäännöt päde. Kaikki käy. Että tämäkin on muka toisen ihmisen kaunista janoamista.
 
vierailija
Milloin toi ru*kkauskohtaus on filmattu? Mietin että ennen vai jälkeen kun JO valittiin edustamaan Sloveniaa viisuihin. Kun JO:lla oli päämääränä lyödä läpi suuresti viisuissa, varmaan jopa toiveena voittaa Måneskin style ja saada miljoonia faneja, niin pakkohan jossain B:n mietteissä on kokoajan ollut tiedostus siitå että joo, se mun run*kuklippi tosiaan julkistetaan tän vuoden lopussa, mahdollisesti kansainväliselle miljoonayleisölle jos me tehdään Måneskinit.
Onkohan se ajatellut sitä skenaariota innolla (pääsee eroon liian kiltin pojan imagosta, kaikki huomio on hyvää huomiota) tai kauhulla ("mitä jos ihmiset tekee siitä meemin ja meistä tuleekin ihmisten naureskeltava Euroviisut voittanut runk*upoikabändi?")
No kyllähän tuo nyt suht innokkaana ajatteli jotain ihan selvästi 🤣

Kiitos ja anteeksi, poistun horny jailiin nukkumaan. Jutut alkaa mennä jo niin levottomaksi 😅
 
vierailija
Milloin toi ru*kkauskohtaus on filmattu? Mietin että ennen vai jälkeen kun JO valittiin edustamaan Sloveniaa viisuihin. Kun JO:lla oli päämääränä lyödä läpi suuresti viisuissa, varmaan jopa toiveena voittaa Måneskin style ja saada miljoonia faneja, niin pakkohan jossain B:n mietteissä on kokoajan ollut tiedostus siitå että joo, se mun run*kuklippi tosiaan julkistetaan tän vuoden lopussa, mahdollisesti kansainväliselle miljoonayleisölle jos me tehdään Måneskinit.
Onkohan se ajatellut sitä skenaariota innolla (pääsee eroon liian kiltin pojan imagosta, kaikki huomio on hyvää huomiota) tai kauhulla ("mitä jos ihmiset tekee siitä meemin ja meistä tuleekin ihmisten naureskeltava Euroviisut voittanut runk*upoikabändi?")
Tai sit ollut hänelle no big deal, yksi lyhyt kohtaus osana leffaa, jossa ei varsinaisesti edes näytetä mitään. 🤷
 

Yhteistyössä