Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Niillä keikoilla missä mä olen ollut ei Härtsä ole mielestäni tullut ccc aikana lavalle, enkä muissa liveissä ole siihen kiinnittänyt huomiota. Suoraan sanottuna mun katse menee täysin Härtsästä ohi ja nauliutuu Kärtsään, niin hups En vaan oikeasti ole ikinä huomannut tätä, oon ilmeisesti keskittynyt liikaa Kärtsän kuolaamiseen.
Ymmärrettävää mutta H tosiaan tulee ensin lavalle noin samalla tavalla keltaisessa bolerossa
 
vierailija
Jaa kaikki katkerat tilaisin jos olisi B.

Ja kuvamuokkaukset missä mainostetaan tuota kalenteria B kuvilla?
??? Mä olen yksi joka on sanonut, että tilaisin jos kalenteri olisi K&B, mutta ei sillä ole mitään tekemistä ton kalenterin nykymuodon kanssa? K saa julkaista sellaisen kalenterin kuin haluaa ja kiva niille jotka KHäärijä-juttua haluaa. Itse olen vain todennut, että ei ole mun juttu, niin en tilaa. Mun odotuksiin kalenterista ei mitenkään liity B:n läsnäolo vaan päinvastoin, niin en nyt ihan ymmärrä tätä?
 
vierailija
Ja taas loukkaannutaan Bojanin puolesta tietämättä hänen oikeita tunteita ja ajatuksiaan. Ehkä hänestä on vaan hauskaa, että hänet liitetään Kärtsän OF:n, vaikka ei itse ole siinä mukana?
 
vierailija
Tässä saagassa on välillä minua hämmästyttänyt, miten käsikirjoitus välillä tarjoaa samaa yhteistä sisältöä, vaikka K:n OF:lla ja B:n elokuvan trailerilla ajankohdalla mitään tekemistä toistensa kanssa. Universumi on ihmeellinen, fanien mielikuvitus laukkaa.
 
vierailija
??? Mä olen yksi joka on sanonut, että tilaisin jos kalenteri olisi K&B, mutta ei sillä ole mitään tekemistä ton kalenterin nykymuodon kanssa? K saa julkaista sellaisen kalenterin kuin haluaa ja kiva niille jotka KHäärijä-juttua haluaa. Itse olen vain todennut, että ei ole mun juttu, niin en tilaa. Mun odotuksiin kalenterista ei mitenkään liity B:n läsnäolo vaan päinvastoin, niin en nyt ihan ymmärrä tätä?
Maailmassa lienee muitakin ihmisiä kuin sinä. Osasta on tullut vähän sellainen olo ettei vitsi ole taustalla eikä vain oma joku ajatus
 
vierailija
Aa, siellä taitaa olla vanha tuttu Bojanin puolesta loukkaantuja asialla. Typerää että erehdyin edes vastaamaan, kun hänen kanssaan keskustelu ei ole vaivan arvoista. Se siitä siis. Eiköhän jatketa.
 
vierailija
Luulen että saan kiinni tuosta (että "avaa uuden ulottuvuuden mitä hän tavoittelee"). Ja itse asiassa tuostahan Kärtsä-kontekstissa (ilman Bojania) on puhuttukin Vauvalla. Joku vuosikymmenien Freddie-fani sanoi, että hän näkee Freddiessä jotain samaa Kärtsän kanssa, ja muut Queen-fanit kokivat tämän jotenkin pyhäinhäväistyksenä. Ja ymmärrän tuon näkemyksen, mutta itsekin näen heissä jotain samaa (mitä en silloin mennyt kirjoittamaan sinne, koska en ole varsinainen Queen/Freddie-fani, arvostan suuresti mutta ei ihan minun juttuni paria biisiä lukuunottamatta).
Minä! Siis olen se vuosikymmenien Freddie-fani. Ja seison edelleen vakaasti mielipiteeni takana.

Molemmat on luontaisia esiintyjiä, joilla aivan valtava lavakarisma. Mä olen ollut fanaattinen Queen-fani jo ala-asteikäisestä, jolloin Queen ei ollut läheskään yhtä cool kuin nykyään, enkä ole ikinä fanittanut ketään muuta. Musiikkia olen toki kuunnellut laidasta laitaan, mutta olen itsekin pitänyt pyhäinhäväistyksenä Freddien vertaamista yhtään kehenkään.

Ja olisin nauranut pskaista naurua jos joku olisi vuosi sitten sanonut mulle, että nyt suunnittelisin ottavani tatuoinnin jostain vantaalaisesta pottatukkaräppäristä Freddien viereen.

Jos näin ateistina saan kärjistää tämän vähän kyseenalaiseen vertauskuvaan, niin Freddie on mun Jumala ja K joku arkkienkeli.

(Bojanin kanssa olen aivan samaa mieltä, aivan ihana vastaus haastiksessa 🥰🥰🥰)
 

Yhteistyössä