Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Toivottavasti Jan on kunnossa, ei tainnut paljon hymyillä eilisellä keikalla. Tumblrissa joku kommentoinut todella ikävästi tätä. Ehkä hän on ei ole vain täysin toipunut flunssasta, joka hänellä taisi olla aiemmin, eikä ole mitään sen vakavampaa.
En katsonut liveä, mutta minusta niissä "Janilla on kurjat fiilikset" -pätkissä joita tänne postattiin hän näyttää ehdottomasti enemmän surulliselta kuin flunssaiselta tai siltä, että kitara ei vain toimi, mutta ehkä näin lyhyet pätkät antavat harhaanjohtavan kuvan.
 
vierailija
Lupasin(?) tänään yrittää raportoida energiamaailman juttuja. Molemmilla pojilla tuntuu olevan tavallista enemmän prosessointia menossa, etenkin Bojanilla, ja molemmilla on alempien chakrojen juttuja eli liittyen mm. ihmissuhteisiin. Bojanilla myös suuttumusta. Näistä on kuitenkin vaikea sanoa sen tarkemmin, suuttumus voi kohdistua melkein kehen vain ja mistä syystä vain (voimakkaampaa kuitenkin kuin joku road rage -tyyppinen äksyily, mutta ei tarvitse olla läheiseen kohdistuvaa). Hankala nyt tehdä mitään ihmeempiä päätelmiä, joskin pidän etenkin alempien chakrojen aktiivisuutta aina ns. hyvänä merkkinä ylipäätään. :)

-energiamamma
 
vierailija
Lupasin(?) tänään yrittää raportoida energiamaailman juttuja. Molemmilla pojilla tuntuu olevan tavallista enemmän prosessointia menossa, etenkin Bojanilla, ja molemmilla on alempien chakrojen juttuja eli liittyen mm. ihmissuhteisiin. Bojanilla myös suuttumusta. Näistä on kuitenkin vaikea sanoa sen tarkemmin, suuttumus voi kohdistua melkein kehen vain ja mistä syystä vain (voimakkaampaa kuitenkin kuin joku road rage -tyyppinen äksyily, mutta ei tarvitse olla läheiseen kohdistuvaa). Hankala nyt tehdä mitään ihmeempiä päätelmiä, joskin pidän etenkin alempien chakrojen aktiivisuutta aina ns. hyvänä merkkinä ylipäätään.

-energiamamma
Alemmat chakrat aktivoitunut joulukalenteria odotellessa 😆. Ja suuttunut koska K ei pyytänyt häntä tekemään sitä Härtsän sijaan 🤭
(Vitsi, tosikot)

Kiitos taas päivityksestä energiamamma 💕
 
vierailija
Varasinpa sitten hotellin (jonka voi perua kuluitta lähes viime hetkeen asti) Skopjesta ensi viikon Joksujen keikkaa varten. En nyt vielä tiedä olenko menossa sinne, eikä olisi oikeasti varaa, mutta katsotaan. :) Busseja menisi paljon, mutta näemmä mihinkään ei voi ostaa lippua netistä, paitsi lähdöille johonkin kukonlaulun aikaan. :p

- Joymuffin
 
vierailija
Varasinpa sitten hotellin (jonka voi perua kuluitta lähes viime hetkeen asti) Skopjesta ensi viikon Joksujen keikkaa varten. En nyt vielä tiedä olenko menossa sinne, eikä olisi oikeasti varaa, mutta katsotaan. Busseja menisi paljon, mutta näemmä mihinkään ei voi ostaa lippua netistä, paitsi lähdöille johonkin kukonlaulun aikaan.

- Joymuffin
Hyvä Joy! Olen niin hengessä mukana näillä sun reissuilla, toivottavasti pääset terveyden puolesta lähtemään keikalle. Ymmärrän hyvin rahatilanteesta huolehtimisen, mut Carpe every fucking Diem & tänään (ensi viikolla) oot se mies. Huomisesta ei ole ikinä takeita, elämä on NYT ja siitä kuuluu nauttia 💓

(Olen aasi, yes yes)
 
vierailija
Eikä, huomasin vasta nyt, että legendaarinen korvessa-tumputtajakin oli uudelleenpostannut sen Belgrad-keikkavideon, jossa Bojan puhui minulle, onpa hämmentävää ihan sattumalta törmätä. :)

(Ja kiitos aasille. :) )

- Joymuffin
 
vierailija
vierailija
Varasinpa sitten hotellin (jonka voi perua kuluitta lähes viime hetkeen asti) Skopjesta ensi viikon Joksujen keikkaa varten. En nyt vielä tiedä olenko menossa sinne, eikä olisi oikeasti varaa, mutta katsotaan. Busseja menisi paljon, mutta näemmä mihinkään ei voi ostaa lippua netistä, paitsi lähdöille johonkin kukonlaulun aikaan.

- Joymuffin
Ihanaa Joymuffin 😃! Toivottavasti pääset matkaan, olisi niin mukavaa saada keikkaraporttia paikanpäältä ❤
 
vierailija
Haluaisin kyllä nähdä B:n ilmeen, kun Pohjois-Makedoniassakin olis Suomen lippu. Miettisi varmaan jo että miten kauas pitää mennä, että näistä pääsee eroon.
Voi Boitsu, ei tiedäkään että ei me hullut suomalaiset niin vaan luovuteta. Vävybojasta pidetään nyt kynsin hampain kiinni ja seurataan keikoille vaikka sinne Pohjois-Makedoniaan. Kantsis vaan tulla pari keikkaa heittämään Suomeenkin ihan suosiolla.
 
vierailija
Haluaisin kyllä nähdä B:n ilmeen, kun Pohjois-Makedoniassakin olis Suomen lippu. Miettisi varmaan jo että miten kauas pitää mennä, että näistä pääsee eroon.
LOL. :D Suomiagentteja on tiedossa lähes kaikille loppuvuoden keikoille, mutta eri asia onko kaikilla mitään rekvisiittaa.

Ja tuo voi olla aika "jännä" keikka, koska se on musiikkikonferenssissa ja sen kestokin saattaa olla vain 45 min. (Suurin osa tapahtuman keikoista on tuota luokkaa, mutta se on pääsalin viimeinen esiintyjä, niin tuurilla vähän pidempi? Toisessa salissa aloittaa vielä selvästi myöhempään esiintyjä.) Lisäksi tapahtuman luonteen huomioiden yleisö voi olla aika randoja. Pohjois-Makedonia ei osallistunut viisuihin tänä vuonna itse, mutta näytti sen kyllä telkkarissa, niin en tiedä miten paljon viisuja on siellä katseltu. Toki jos Kreikassa on Joksu-faneja, he varmaan tulevat tuonne, mutta kuka täysjärkinen vaivautuu tuollaiseen tapahtumaan, jos fiksumpiakin vaihtoehtoja on. :p

Lisäksi mahdollisuus päästä eteen on ihan tosi randomia, voi olla että sinne pääsee hyvin tai voi olla, että edellinen esiintyjä on joku huippusuosittu ja jos ei jonota tunteja ennen, niin päätyy jonnekin takaseinään kiinni :) Mutta elätän toivoa, että Joksut tekisi tuolla konffassa jotain muutakin kuin heittäisi keikan, esim. verkostoituisi kanssani käytävällä.

Ja yksi pääsyistäni mennä tuonne on, että haluan toimittaa Bojanille kirjeen, ja posti täällä on luokattoman huono. :D Nyt ei tullut tarkastussanaksi aasi, mutta olen kyllä.

- Joymuffin
 
vierailija
LOL. Suomiagentteja on tiedossa lähes kaikille loppuvuoden keikoille, mutta eri asia onko kaikilla mitään rekvisiittaa.

Ja tuo voi olla aika "jännä" keikka, koska se on musiikkikonferenssissa ja sen kestokin saattaa olla vain 45 min. (Suurin osa tapahtuman keikoista on tuota luokkaa, mutta se on pääsalin viimeinen esiintyjä, niin tuurilla vähän pidempi? Toisessa salissa aloittaa vielä selvästi myöhempään esiintyjä.) Lisäksi tapahtuman luonteen huomioiden yleisö voi olla aika randoja. Pohjois-Makedonia ei osallistunut viisuihin tänä vuonna itse, mutta näytti sen kyllä telkkarissa, niin en tiedä miten paljon viisuja on siellä katseltu. Toki jos Kreikassa on Joksu-faneja, he varmaan tulevat tuonne, mutta kuka täysjärkinen vaivautuu tuollaiseen tapahtumaan, jos fiksumpiakin vaihtoehtoja on.

Lisäksi mahdollisuus päästä eteen on ihan tosi randomia, voi olla että sinne pääsee hyvin tai voi olla, että edellinen esiintyjä on joku huippusuosittu ja jos ei jonota tunteja ennen, niin päätyy jonnekin takaseinään kiinni Mutta elätän toivoa, että Joksut tekisi tuolla konffassa jotain muutakin kuin heittäisi keikan, esim. verkostoituisi kanssani käytävällä.

Ja yksi pääsyistäni mennä tuonne on, että haluan toimittaa Bojanille kirjeen, ja posti täällä on luokattoman huono. Nyt ei tullut tarkastussanaksi aasi, mutta olen kyllä.

- Joymuffin
Joksut verkostoitumassa Joymuffinin kanssa käytävällä on kyllä aika herkullinen mielikuva 😅. Muistathan sitten mainostaa, että olet menestynyt (fanfic) kirjailija? 🤭
 
vierailija
Joksut verkostoitumassa Joymuffinin kanssa käytävällä on kyllä aika herkullinen mielikuva . Muistathan sitten mainostaa, että olet menestynyt (fanfic) kirjailija?
En kehdannut siihen Bojanin mainostamaan Joksu-fanikyselyyn jonkun opintoja varten vastata ihan 100 % rehellisesti kaikkea, koska jos Bojan lukee kirjeeni ja minun jotain vastaustani lainattaisiin siinä tekstissä, joka syntyy kyselyn tuloksista, niin sieltä pystyisi yhdistelemään asioita, ja tämä on tietysti puoliksi jo paranoidia, mutta ei mahdotonta. :p

Tässä vaiheessa olisi toki kiva, että olisin saanut valmiiksi sen elokuussa aloitetun K&B-maalauksen, jonka olin alun perin ajatellut antaa Bojanille, mutta oh well.

- Joymuffin
 
vierailija
LOL. Suomiagentteja on tiedossa lähes kaikille loppuvuoden keikoille, mutta eri asia onko kaikilla mitään rekvisiittaa.

Ja tuo voi olla aika "jännä" keikka, koska se on musiikkikonferenssissa ja sen kestokin saattaa olla vain 45 min. (Suurin osa tapahtuman keikoista on tuota luokkaa, mutta se on pääsalin viimeinen esiintyjä, niin tuurilla vähän pidempi? Toisessa salissa aloittaa vielä selvästi myöhempään esiintyjä.) Lisäksi tapahtuman luonteen huomioiden yleisö voi olla aika randoja. Pohjois-Makedonia ei osallistunut viisuihin tänä vuonna itse, mutta näytti sen kyllä telkkarissa, niin en tiedä miten paljon viisuja on siellä katseltu. Toki jos Kreikassa on Joksu-faneja, he varmaan tulevat tuonne, mutta kuka täysjärkinen vaivautuu tuollaiseen tapahtumaan, jos fiksumpiakin vaihtoehtoja on.

Lisäksi mahdollisuus päästä eteen on ihan tosi randomia, voi olla että sinne pääsee hyvin tai voi olla, että edellinen esiintyjä on joku huippusuosittu ja jos ei jonota tunteja ennen, niin päätyy jonnekin takaseinään kiinni Mutta elätän toivoa, että Joksut tekisi tuolla konffassa jotain muutakin kuin heittäisi keikan, esim. verkostoituisi kanssani käytävällä.

Ja yksi pääsyistäni mennä tuonne on, että haluan toimittaa Bojanille kirjeen, ja posti täällä on luokattoman huono. Nyt ei tullut tarkastussanaksi aasi, mutta olen kyllä.

- Joymuffin
No niin! Todellakin manifestoin koko universumilta sulle mahdollisuutta verkostoitua JO kanssa tai ehkä pelkkä Bojankin kävisi 😄? Ja tuo käytävällä kuulostaa ihanan casualilta kohtaamispaikalta 😂
 
vierailija
En kehdannut siihen Bojanin mainostamaan Joksu-fanikyselyyn jonkun opintoja varten vastata ihan 100 % rehellisesti kaikkea, koska jos Bojan lukee kirjeeni ja minun jotain vastaustani lainattaisiin siinä tekstissä, joka syntyy kyselyn tuloksista, niin sieltä pystyisi yhdistelemään asioita, ja tämä on tietysti puoliksi jo paranoidia, mutta ei mahdotonta.

Tässä vaiheessa olisi toki kiva, että olisin saanut valmiiksi sen elokuussa aloitetun K&B-maalauksen, jonka olin alun perin ajatellut antaa Bojanille, mutta oh well.

- Joymuffin
No mutta sittenhän sulla on hyvä tekosyy lähteä uudestaan keikalle kun maalaus valmistuu 😍
 
vierailija
Vitsi toi fanien ”laulaminen” kuulostaa hirveältä ‍ Bojan 🩷
Mä en välillä pysty katsomaan livejä fanien rääkymisen takia. Kuuntelisin paljon mieluummin vain Bojania. Eikähän Bojania edes kuule tuon huutamisen takaa. Siksi mulla on vähän ristiriitaiset tunnelmat siihen, että esiintyjät tuntuu tykkäävän, kun yleisö laulaa. Eikös Bojan just todennut, että oli kivaa, kun fanien ääni ylitti hänen oman äänensä.
 
vierailija
Mä en välillä pysty katsomaan livejä fanien rääkymisen takia. Kuuntelisin paljon mieluummin vain Bojania. Eikähän Bojania edes kuule tuon huutamisen takaa. Siksi mulla on vähän ristiriitaiset tunnelmat siihen, että esiintyjät tuntuu tykkäävän, kun yleisö laulaa. Eikös Bojan just todennut, että oli kivaa, kun fanien ääni ylitti hänen oman äänensä.
Mua itse asiassa arveluttaa keikalle meno myös tän johdosta. En tosiaan jaksa kuunnella tuommoista.
 

Yhteistyössä