Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Valitettavasti hintakin on kyllä liikaa vaikka kuinka houkuttaisi.

Ostin jo ne oddlygoodsitkin vaikka vannoin etten osta kun en ole niistä kaura tms tykännnyt aiemminkaan. Yks päivä vaan huomasin että kävelen kohti jogurttihyllyä oddlygoodsit mielessä (ja pieni virne kasvoillani) ja eihän niitä kämäisiä soosseja edes meinannut ensin löytyä. Lopulta sitten onnisti ja löytyi kahta makua ja siellä ne nyt jääkaapissa vielä odottavat korkkaustaan. Ehkä minä teen sitten niistä parista purkista itselleni K-aiheisen joulukalenterin.
 
vierailija
Watafak Jere nyt taas .

Pellemeikit päässä nyt taas. 23 luukkua on Kärtsää ja Härtsää, ja viimeisestä putkahtaa K ja B
Voi kun olisikin. Mulla on nyt niin ankeutusfiilis yhtäkkiä ettei edes tämä manifestointi piristä. Näen niin satavarmasti, että sen kalenterin sisältö on vaan jotain hölmöjä K/H vitsejä ja mauttoman puolelle lipsahtavia kuvia. Taitaa olla liian myöhä mun aivoille käsitellä tätä. Katselen pari hetkeä vaikka K/B videoiden parhaimmistoa ja meen nukkumaan, jatkakaa te muut manifestointia oikean asian puolesta (eli K/B kalenterin puolesta. Juu olen aasi :p).
 
vierailija
Pellemeikit naamaan mitä 24. luukussa on. Hojan / Kärtsä vai Bojan / Kärtsä:D
Meinaan ostaa jo ihan tuenkin vuoksi tulevaisuutta varten. Jos se siis on vain tuo summa yhden kerran, ei kuukausittain?
 
vierailija
Siis apua, glögimainosta odotettiin ja OF-kalenteri saatiin. Watafak!

Olisi kiva tietää, mitä tää tarkoittaa käytännössä. Hiljeneekö muut somekanavat ja joulukuun videohäröilyt ja kuumistelut siirtyy OF:n puolelle? Jos hinta on tosiaan 40 euroa, niin se on mulle liikaa ellei sitten tule lupausta, että niillä rahoilla K ostaa lentolipun Sloveniaan. Siinä tapauksessa ei tee tiukkaakaan osallistua ja tilata kalenteri. Toinen syy maksaa 40 euroa olisi lupaus kuumasta K&B videosta edes jouluaattona. Ja juu JOULUssa on 5 kirjainta.
 

Yhteistyössä