Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mielestäni B 💙ei ole niissä, mitä nyt olen kuullut, sanonut koskaan ennen A sem ti povedalia saatesanoiksi mitään tuoksuista.🌸 Jos tämä ei ole veto "suomenlippurivistön" edessä Khon💚, niin ei mikään.
"Did I ever tell you
How good you smell
How you're glowing when, before bed, you tell me
That you'll do everything
So that I do not forget you
And that I'll wake up next to you again tomorrow."
 
vierailija
Aito jäit jo kiinni toisella palstalla taas kerran. Älä tule pliis tänne jatkamaan.
Mistä jäin kiinni? Jos sanot noin, osa luulee, että esim K:lle tapaamisen ehdottamisesta, mutta a) en ole minä b) kiinni jäämiseen vaadittaisiin todisteita, ei oletuksia, joita sinä harrastat. Mutta se henkilö en todellakaan ole minä. Ei kannata kirjoittaa että Aito jäi kiinni jos oletat asioita.
Aito
 
vierailija
If anyone can't sleep tonight - B's prom is on Youtube. 3 hours long.
Goodness I really should sleep tonight, but… 😅

Oh actually it can’t be watched in Finland. Phew, I guess. Would’ve been nice to see baby B though.
 
vierailija
Mielestäni B ei ole niissä, mitä nyt olen kuullut, sanonut koskaan ennen A sem ti povedalia saatesanoiksi mitään tuoksuista. Jos tämä ei ole veto "suomenlippurivistön" edessä Khon, niin ei mikään.
"Did I ever tell you
How good you smell
How you're glowing when, before bed, you tell me
That you'll do everything
So that I do not forget you
And that I'll wake up next to you again tomorrow."
💚 Ehkä voisi lakata jankuttamasta, ettei B halua tuoda Kta ikinä missään esille, kun juuri mainitsi hänet haastattelussa, sen jälkeen oma-aloitteisesti fanille ja nyt vielä tämä.
 
vierailija
Kirjoitusta liittyen KB-shippiin ja sen yksittäisistä samanlaisuuksista toiseen shippiin, hyppää suoraan yli, jos ei nappaa:


Hei! Nyt seuraa sitten shippaustunnustus. En oo yleensäkään tästä puolen vuoden aikaa ja ajatuksia vieneestä aktiviteetista kertonut elämässä. Nyt kävi sellainen yllättävä shippipoikkeama ja oon ollut aika yllättynyt, miten syvällä yleisesti shippimeressä voi seilata. Poikkesin siis toiseen laivaan, joka veti kyllä mukanaan seilaamaan. Täällä on ollut aihetta sivuavia juttuja Siddhartasta yms ja monenlaisia pohdintoja eri tasoilla, joten tässä tällainen KB-shipin ja toisen shipin (1D/larry) joitain yksittäisiä samanlaisuuksia pohtiva teksti. Menemättä sen kummemmin siihen toisen shipin kiemuroihin, vaan heränneitä ajatuksia ja shippihuomioita kirjoittaen. Jos ei oo sun juttu, mene seuraavaan viestiin!


Muistelen, että joskus alkukesästä ainakin vauvan puolella oli ohimennen mainintaa muutamalla tällaisesta shippitaustasta. Onkohan tänne päätynyt ketään teistä, tai onko kellään laivahistoriassaan tätä laivaa? Ekaa kertaa shippaavana muistelen nähneeni yksittäisen videon vuosia sitten tästä toisesta kaksikosta oikeastaan koko bändiä tai muuta shippauksesta ja kuvioista tietämättä. Lähinnä silloin hymyilin, että näyttää pojilla olevan kiintymystä tai lämpöä tms, ja ohitin aiheen ymmärtämättä tai tsekkaamatta enempää.


Nyt vähän shippimateriaalipulassa, joka voisi olla muuten puute-vaihe shippikierrossa, muistui tämä mieleen, ja ajattelin kurkata, miltä tän tosi eri mittakaavassa olevan shipin videot näyttää nyt näillä ns. kokeneemmilla shippaussilmillä. Ja hups ja huhheijaa, tipahdin kyllä siihen shippikoloon kunnolla. Siitä kun on vielä materiaalia paljon paljon enemmän ja heidän vuorovaikutustaan monelta kannalta videoilla katsottavana.

Tiedostan, että nää shipit on monella tavalla ja mittakaavassa supererilaisia, esim. päählöiden kontaktin määrän (sama bändi ja jatkuva kontakti bändiaikana vs KB eri maissa), heidän mahdollisten välien, olosuhteiden monellakin lailla, iän, aikakausi eri, mittakaava on jotain aivan eriä ja sen myötä varmasti moni asia voi olla vaikuttanut aiheeseen. Näistä olosuhteista ja mahdollisista haasteista yms ei sen enempää. Pointtina on, että katsoessani videoita tuli välillä mieleen jotain samanlaisuuksia KB-shippiin ja myös shippauskokemukseen shipparin kannalta.


Huomio kiinnittyi mulla esim. siihen, miten mun silmään myös siinä molemmat on tosi karismaattisia hlöitä, vuorovaikutus nopeaa hoksausta ja läppä ja kiusoittelu lentää. Jos KB olis enemmän yhteishaastatteluissa, niin kiinnostaisi kuulla, minkä verran kaksimielisyyksiä siellä lentäis vaikka sitten kaveripohjalta:D

Ja ne katseet, oh ja ah!! ja kosketukset, toki siinä shipissä monenlaisia eri tilanteita, mutta se hakeutuminen lähelle ja viereen tulo kun mahdollista. Myös ilmeisesti siinä toisessa shipissä oli heti kolahtaneet kemiat ja klikkaus, ja vaikuttaisi mun silmään, että molemmissa myös fyysinen vetovoima toista kohtaan oli kova.

Tähän liittyen mulla myös kiinnostais, jos KB ikinä päätyis yhteen, miltä näyttäis, jos he osoittaisivat mustasukkaisuuden merkkejä haastatteluissa:D

Myös se tuli mieleen, miten toinen (Harry) vaikutti varsinkin aluksi olevan ns viattomamman näköinen ja toinen vähän räväkämpi tai suustaan terävämpi ja eri lailla huomiota ottava. ”he was a punk, he did ballet” tyyliin, kun olihan B toki viisujen vaikutustakin, enemmän kirkassilmäinen koulupoika. Ja myös se katseen, kasvojen ja olemuksen avoimuus erityisesti Harry, ja myös B&K, ja vaikuttavat saavan helposti yhteyden monenlaisiin ihmisiin.

Shipparin näkökulmasta tuli vahvasti mieleen, miten näissä molemmissa shippaussilmin katsotuissa tarinoissa, mitä ikinä kaikkea ne ovatkaan oikeasti, on se tosi vahva side, kaipuu ja veto toiseen, ja sitten esteitä sille. On se sitten tässä meidän shipissä esim välimatka ja omat urat eri maissa ja toisen osapuolen omat olosuhteet. Se tekee jotenkin tosi (tällä hetkel) myös katkeransuloista siitä seuraamisesta, ja vetoavaa.

Yksittäisistä hetkistä mulla kesti hetki hoksata, että tää ei ookaan KB-keikkahali. Jotain samaa siinä on mun silmään: https://fi.pinterest.com/pin/399553798172968583/

Täällä oli aiemmin puhetta shipeistä ja että joissain shipeissä ”will you marry me” -aiheen esille tulossa on kestänyt vuosia tai kymmeniä, jos muistan ja ymmärsin oikein. En ollut sen lukemista ennen ajatellut aihetta, että se voisi toistua tai tulla ihmeen kaupalla vitsillä puheeksi muissakin shipeissä. Tämä aihe tuli myös harry/louis-shipissä ”will you marry me” -sanoilla alkukuukausien jälkeen.

Tässä oli tän monilaivashipparin avautuminen ja tunnustus:)
 
  • Tykkää
Reactions: tpwk

Yhteistyössä