Sanna Marin kiihdyttää tällä kertaa ilmastonmuutosta Espanjassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi sua Lispe. :)

Koronan aikaan ilmakehä puhdistui lentoliikenteen vähenemisen takia edes vähän, sen erotti paljaalla silmällä. Mitä jos tässä maapalloa ympäröi jatkuva pierukerros, mites maapallon ilmastoinnin käy?
Voi sua Esko,
et ole ilmeisesti yhtään ajantasalla.

En alusta asti tähän sitä ala kirjoittamaan mitkä väitteet ovat väärin ja mihin johtaa kun saastutamme itseasiassa nyt jopa enemmän.
Kannattaa nyt itse opiskella, jotta ei toista virheellistä poliittista ideologiaa.

Luontoa toki pitää suojella, mutta miten luonto säästyy kaiken tämän viherhömpän ympäröimänä?

Voi sua Esko,
et ole ilmeisesti yhtään ajantasalla.

En alusta asti tähän sitä ala kirjoittamaan mitkä väitteet ovat väärin ja mihin johtaa kun saastutamme itseasiassa nyt jopa enemmän.
Kannattaa nyt itse opiskella, jotta ei toista virheellistä poliittista ideologiaa.

Luontoa toki pitää suojella, mutta miten luonto säästyy kaiken tämän viherhömpän ympäröimänä?
No ei saastuttamisen lopettaminen ole yksinkertaista. Sähköautot joko pahentaa tai parantaa - mikään ei ole yksipiippuinen asia.

Isoin teko olisi rajata maailmanlaajuisesti lasten määrä perheessä 1-2 lapseen ja aloittaa sellainen Korpimuija-elämäntyyli - vaikka hänkin käyttää paljon nettiä eikä erakoituminen tee aina hyvää.

Mutta ilmastonmuutos on tosiasia. Vuorten huipuilla oleva lumi on vähentynyt, tänä vuonna mitattiin kuumin vuorokausi maailmanlaajuisesti koskaan.

Ja kyllä. Luottaisit edes joskus valtamediaan. Yrittäisitkö? Ihminen on tämän kaiken takana. Mä olen tarkka väreistä ja sävyistä, ja Katri Helena ei voisi enää laulaa "sininen on taivas".
Se oli 80-luvulla huikaisevan sininen. Kohta se on kaihinharmaa.

• Haha
Reactions: Lispetti
No ei saastuttamisen lopettaminen ole yksinkertaista. Sähköautot joko pahentaa tai parantaa - mikään ei ole yksipiippuinen asia.

Isoin teko olisi rajata maailmanlaajuisesti lasten määrä perheessä 1-2 lapseen ja aloittaa sellainen Korpimuija-elämäntyyli - vaikka hänkin käyttää paljon nettiä eikä erakoituminen tee aina hyvää.

Mutta ilmastonmuutos on tosiasia. Vuorten huipuilla oleva lumi on vähentynyt, tänä vuonna mitattiin kuumin vuorokausi maailmanlaajuisesti koskaan.

Ja kyllä. Luottaisit edes joskus valtamediaan. Yrittäisitkö? Ihminen on tämän kaiken takana. Mä olen tarkka väreistä ja sävyistä, ja Katri Helena ei voisi enää laulaa "sininen on taivas".
Ei kukaan kiellä ilmastonmuutosta. Mutta, ihmisen aiheuttama ilmastonmuutos on liioiteltua.
Jos luet vaikka Eija-Riitta Korholan kirjan: Ilkeitä ongelmia - auttaa ymmärtämään miten politiikka toimii muun muassa kun ihmiset tekevät päätöksiä joista eivät mitään ymmärrä.

Jos ihmiset kuuntelisivat Ilmastosi.fi seminaaria niin osattaisi mahdollisesti vaatia päättäjiä tekemään päätöksiä järkevämmin ja ilman ilmastoahdistusta.🤷‍♀️

Sinuna katsoisin tämän koska teillä on lapsia:

Kaihileikkaus auttaa ja saat taivaan sinisyyden takaisin.

Saammeko me kaikki elää samalla kestämättömällä tavalla kuin Sanna?
Kyllä sinullekin tekisi hyvää poistua edes pienelle pyrähdykselle Härmästä sivistyksen pariin.
Jos liikaa keskittyy napanöyhtänsä kaiveluun ja mammapalstalla tyjänpäiväiseen
kinasteluun, maailmankatsomus supistuu pieneen osaan näkökentästä.
Oli virkistävää katsoa ja kuunnellä Jutta Urpiaisen esiintymistä.
Punavihreä Jutta on ainut toivomme Pekan kanssa.

Ei kukaan kiellä ilmastonmuutosta. Mutta, ihmisen aiheuttama ilmastonmuutos on liioiteltua.
Jos luet vaikka Eija-Riitta Korholan kirjan: Ilkeitä ongelmia - auttaa ymmärtämään miten politiikka toimii muun muassa kun ihmiset tekevät päätöksiä joista eivät mitään ymmärrä.

Jos ihmiset kuuntelisivat Ilmastosi.fi seminaaria niin osattaisi mahdollisesti vaatia päättäjiä tekemään päätöksiä järkevämmin ja ilman ilmastoahdistusta.🤷‍♀️

Sinuna katsoisin tämän koska teillä on lapsia:

Mä uskon sitä minkä mä näen: ilmakehä on harmaa. Ja se kalvo pidättää auringonsäteitä poistumasta avaruuteen osittain.

Ilmasto alkoi lämmetä 1850-luvulla. Teollistuminen alkoi samoihin aikoihin.

Mä uskon sitä minkä mä näen: ilmakehä on harmaa. Ja se kalvo pidättää auringonsäteitä poistumasta avaruuteen osittain.

Ilmasto alkoi lämmetä 1850-luvulla. Teollistuminen alkoi samoihin aikoihin.
Ihan miten vain, mutta
ei kannata dumata ihmisiä jotka yrittävät tuoda jotakin järkeä tähän outoon palettiin…

• Vau!
Reactions: Echo
Ihan miten vain, mutta
älä dumaa ihmisiä jotka yrittävät tuoda jotakin järkeä tähän outoon palettiin.
Sullehan tässä järkeä yritetään takoa.

Mä olin joskus vuosina 2015-2020 sellaisen "valtamedia on paha"-ajatuksen vallassa. Eli salaliittoreorioissa.

Lisäksi kristityt näkevät maailman olevan synnin vallassa (ihmisillä olevasta hyvyydestä huolimatta) ja katsovat sitä vielä sellaisillakin laseilla.

Mutta onneksi paranin ekasta, eli tajusin että valtamedia on riittävän luotettava täällä Euroopassa, Usassa se on liian tunteen vallassa.
Tokasta eli kristillisyydestä en halua parantua :love:

Korona sössittiin, mutta oli siinä vaarallisempi varianttikin eli delta silloin. Se oli uusi sairaus joka tappoi 40-vuotiaitakin.
Kyllä valtamedia myöntää että meni överiksi, nyt on paljon sellaisia kirjoituksia.
Jos valtamedia haluaisi lobata rokotepakkoa, se pystyisi siihen nytkin. Mutta ovat rehellisiä.

Youtube-äijät:
-ei faktantarkistusta
-ei virheiden myöntämistä KOSKAAN. Ei koskaan.

Sullehan tässä järkeä yritetään takoa.

Mä olin joskus vuosina 2015-2020 sellaisen "valtamedia on paha"-ajatuksen vallassa. Eli salaliittoreorioissa.

Lisäksi kristityt näkevät maailman olevan synnin vallassa (ihmisillä olevasta hyvyydestä huolimatta) ja katsovat sitä vielä sellaisillakin laseilla.

Mutta onneksi paranin ekasta, eli tajusin että valtamedia on riittävän luotettava täällä Euroopassa, Usassa se on liian tunteen vallassa.

Korona sössittiin, mutta oli siinä vaarallisempi varianttikin eli delta silloin. Kyllä valtamedia myöntää että meni överiksi, nyt on paljon sellaisia kirjoituksia.
Jos valtamedia haluaisi lobata rokotepakkoa, se pystyisi siihen nytkin. Mutta ovat rehellisiä.

Youtube-äijät:
-ei faktantarkistusta
-ei virheiden myöntämistä KOSKAAN. Ei koskaan.
En ymmärrä mistä puhut tai miten liittyy asiaan.

• Vau!
Reactions: Echo
En ymmärrä mistä puhut tai miten liittyy asiaan.
Sä olet sokea.
Ihmisen aiheuttama ilmastonmuutos on totta.

Ei tiedemaailma valehtelisi niin systemaattisesti (ihmisen aiheuttama ilmastonmuutos on 95 % tosiasiaksi tunnustettu tiedemaailmassa) ja esim.koronassa jokainen näki tilastot ja soraäänet sallittiin.

• Haha
Mä jos kuka tiedän millaista olla tietyssä ajatuskuplassa, kehäpäätelmien vankina. Ihan kuin tällä palstalla Gang stalkingista höyryävä, jolle kännykkäkentänkin tökkiminen on merkki kiusaamisesta.

Sitä oikeasti, vilpittömästi luulee olevansa oikeassa eikä usko muiden puheita. Onneksi paranin siitä.

Valtamedia on puolueellinen.
Mutta se ei ole kokonaan valheellinen.

Päivämäärä on useimmiten oikein.

Ole hyvä, kerro miten valtamedia on valehdellut vaikka parin vuoden sisään?

-Venäjä oikeasti hyökkäsi Ukrainaan, koko maailma seurasi
-Jutta on demarien ehdokas

....lista on loputon.

• Haha
Sä olet sokea.
Ihmisen aiheuttama ilmastonmuutos on totta.

Ei tiedemaailma valehtelisi niin systemaattisesti (ihmisen aiheuttama ilmastonmuutos on 95 % tosiasiaksi tunnustettu tiedemaailmassa) ja esim.koronassa jokainen näki tilastot ja soraäänet sallittiin.
Kuka on kieltänyt että ihmisellä ei ole osuutta?
Ymmärrät nyt ilmeisesti tahallaan ihan väärin.

Tästä tulee vain juupas-eipäs väittely kuorrutettuna tarkoituksenmukaisella väärinymmärryksellä.

Seuraava aihe.🤷‍♀️😁

Esko (❤️) vink vink:

Yhteistyössä