Tulee mieleen se keissi opiskeluboksissa missä äänten perusteella naapurissa raiskattiin nainen. Mutta se asunnossa asunut mieshenkilö oli bodari ja löysin kerran hänen roskista viitteitä siitä että hän käyttää roinaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jotain siellä silti tapahtui naisen tahdon vastaisesti.Ei voi koska ei saa sitä letkumunaansa sisälle.
Niin tapahtuu ja sitä kutsutaan raiskauksen yritykseksi.Jotain siellä silti tapahtui naisen tahdon vastaisesti.
Oliko bodari?Oma kokemus; Mies kaataa ja istuu hajareisin päälle, pitää vasemmalla kädellään ranteitani painettuna pääni yläpuolella maata vasten ja repii oikealla housujaan ja housujani. Taistelen vastaan niin rankasti kun pystyn. Mies yrittää tunkeutua mutta ei pysty koska ei erektiota. Mies turhautuu ja pääsen lopulta karkaamaan. Paskamainen kokemus.
Meillä noin käy välillä kun nukutaan lusikassa ilman vaatteita.Joskus on parisuhteessa väsyneenä puolivelttona kuitenkin mälli lurahtanut naisen alahuulille
Sehän olisi kauhistus naiselle raiskaustilanteessa
Ei kyllä tule mieleen tehdä kenellekään noin.Oma kokemus; Mies kaataa ja istuu hajareisin päälle, pitää vasemmalla kädellään ranteitani painettuna pääni yläpuolella maata vasten ja repii oikealla housujaan ja housujani. Taistelen vastaan niin rankasti kun pystyn. Mies yrittää tunkeutua mutta ei pysty koska ei erektiota. Mies turhautuu ja pääsen lopulta karkaamaan. Paskamainen kokemus.
Voit saada syytteen raiskauksesta.Meillä noin käy välillä kun nukutaan lusikassa ilman vaatteita.
Kerran kävi niin että nainen hame päällä istui hajareisin syliin, toisella kädellä avasi litsini ja otti ns. väkisin, yritin pitää velttona mutta se ei onnistunut..
Olet oikeassa mutta tässä ketjussa kysyin sitä vanhaa määritelmää.Raiskata voi vaikka kurkulla tai porkkanalla. Ei raiskaus vaadi sitä, että elin työnnetään emättimeen.
Mikä ”vanha määritelmä” on?Olet oikeassa mutta tässä ketjussa kysyin sitä vanhaa määritelmää.
Minä luulen että ap tarkoittaa raiskausta missä mies työntää elimensä naisen peräaukkoon tai emättimeen. Tai tässä tapauksessa yrittää työntää jos kerran ei seiso kunnolla.Mikä ”vanha määritelmä” on?
Nykyään ei mennä siinäkään asiassa vanhojen määritelmien mukaan, onneksi.
Ok, mikä se sitten on, ellei saa työnnettyä sisään? Mikä sen tapahtuman nimi on?Minä luulen että ap tarkoittaa raiskausta missä mies työntää elimensä naisen peräaukkoon tai emättimeen. Tai tässä tapauksessa yrittää työntää jos kerran ei seiso kunnolla.
Raiskauksen yritys?Ok, mikä se sitten on, ellei saa työnnettyä sisään? Mikä sen tapahtuman nimi on?
Halloota!Mikä ”vanha määritelmä” on?
Nykyään ei mennä siinäkään asiassa vanhojen määritelmien mukaan, onneksi.
Hyvä huomio.Halloota!
ensin kysyt että mikä se vanha on, ja sen jälkeen tiedät ettei sen vanhan mukaan mennä josta et kuitenkaan tiedä yhtään mitään.
TERÄSTÄYDY huohhh