Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ei taida liittyä puolalaisiin mitenkään, kai ne saman setin soittaa tuolla samalla kiertueella myös Liettuassa ja Tsekissä.
Tähän liittyy aivan selkeä Puolan hehkutus joka käänteessä ennakkoon ja siis joo, kivaa, että on heille mieluisa yleisö ja maa, mutta luo tunnun, että me ei olla yhtä tärkeitä. Ja saavat ajatella niin! Mun ongelmahan ko tunne on.
 
vierailija
Tähän liittyy aivan selkeä Puolan hehkutus joka käänteessä ennakkoon ja siis joo, kivaa, että on heille mieluisa yleisö ja maa, mutta luo tunnun, että me ei olla yhtä tärkeitä. Ja saavat ajatella niin! Mun ongelmahan ko tunne on.
Puola on varmaan tärkeä markkina-alue heille, se on iso maa. Kyllä ne varmaan yrittää kuitenkin aika tasapuolisesti hehkuttaa kaikkia maita, mutta se vaan itsestä tuntuu helposti siltä, että nyt jotain muuta hehkutetaan enemmän.
 
vierailija
Enpä nyt tiedä. Mua vaan är syt tää. En aio edes tykätä noista stooreista enkä postauksista, eikä muutenkaan kiinnosta enää tuollaiset ne ois voineet soittaa meillekin kunnon keikat ja arvostaa oikeasti eikä olla esittävinään täällä arvostavia.
 
vierailija
Enkä usko että ne enää näkee K:nkaan kanssa. Mitään yhteiskiertuetta ei todellakaan tule, eikä JO tule tänne herran aikoihin. Todella tyhmää seurata suhdetta, josta ei elon merkkejä näiden kahden väliltä, ystävyys ei ole kiinnostavaa, varsinkaan kun eivät musisoi tai tee muutenkaan mitään yhdessä. Pidän seuraamistaan turhana ennen kuin jotain heillä yhdessä tapahtuu.
 
vierailija
Itse uskon ihan toisin. Ihan varmasti näkevät Jeren kanssa ja varmasti tänne keikallekin tulevat ensivuonna.

Toki itse saat valita mitä seuraat. Ei kannata täällä mieltään pahoittaa väkisin jos siltä tuntuu.
 
vierailija
Ja edelleen kiertueet ovat tuollaisia. Niiden sisältö ja painotus vaihtelee useistakin syistä. Se ei ole mitään suosimista tms vaan ihan normaali käytäntö.

Ja hyvää käytöstä ei ole rummuttaa vaatimuksin artistia tai bändiä. Tai muutenkaan viestien.
 
vierailija
Itse uskon ihan toisin. Ihan varmasti näkevät Jeren kanssa ja varmasti tänne keikallekin tulevat ensivuonna.

Toki itse saat valita mitä seuraat. Ei kannata täällä mieltään pahoittaa väkisin jos siltä tuntuu.
Kyllä tää ketju häiritsee mieltä täällä niin kauan kuin se täällä on ja joku täällä ihastellen kertoo nauttivansa aiheesta.
 
vierailija
Ja edelleen kiertueet ovat tuollaisia. Niiden sisältö ja painotus vaihtelee useistakin syistä. Se ei ole mitään suosimista tms vaan ihan normaali käytäntö.

Ja hyvää käytöstä ei ole rummuttaa vaatimuksin artistia tai bändiä. Tai muutenkaan viestien.
Suosivat he niitä yleisöjä, joille soittavat kaikki biisinsä. Kotimaassaan sen vielä hyvin ymmärtää, muualla se tuntuu vain pahalta.
 
vierailija
Eli sinun pitää päästä hallitsemaan muidenkin ajatuksia?
Tee ihan mitä sua huvittaa!!!!! Tää ketju häiritsee silti mieltä niin kauan kyin jotkut täällä hallusinoiden hihkuu näiden olemattomia välejä! Kuka sua on käskenyt lopettamaan????? Sulleko ei käy, että sun toiminnastasi joku häiriintyy? Hae apua, et voi olla riippuvainen muiden tunnelmista. Niitä on joka junaan. Sä voit tehdä ihan mitä sua huvittaa, mitta joudutko silloin tajuamaan, että olemassaolosi häiritsee joitkakuita??????? Mitä sitten? Mitä se sua liikuttaa, elä elämääsi äläkä kyttää toisia koko ajan.
Häiritsee tää ketju jos itse haluaa lopettaa tämän kuvittelun.
 
vierailija
Tee ihan mitä sua huvittaa!!!!! Tää ketju häiritsee silti mieltä niin kauan kyin jotkut täällä hallusinoiden hihkuu näiden olemattomia välejä! Kuka sua on käskenyt lopettamaan????? Sulleko ei käy, että sun toiminnastasi joku häiriintyy? Hae apua, et voi olla riippuvainen muiden tunnelmista. Niitä on joka junaan. Sä voit tehdä ihan mitä sua huvittaa, mitta joudutko silloin tajuamaan, että olemassaolosi häiritsee joitkakuita??????? Mitä sitten? Mitä se sua liikuttaa, elä elämääsi äläkä kyttää toisia koko ajan.
Häiritsee tää ketju jos itse haluaa lopettaa tämän kuvittelun.
Sun ei kannata lukea tätä ketjua. Ja kyllähän muuallakin puhutaan, eikö sua häiritse esim mitä tumpussa tai X/twitterissä porukka puhuu? Kannattaa nyt ehdottomasti keksiä uusia harrastuksia! Jotain muuta tän tilalle. Voisitko fanittaa muita artisteja?
 
vierailija
Ja jos olisi at soittaneet täällä HETI pitemmät setit niin nyt ei tarttis tulla. Ts tietenkin aina jonkun mielestä tarttis silti, mutta ei ainakaan siksi, että muut saa kuulla OT:n, Metuljin, Padamin ym ja me ei.
 

Yhteistyössä