Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Muuten ignooraisinkin, mutta mua oikeasti pelottaa vähän K:n turvallisuuden (ja Joksujen, mutta onneksi ne ovat kaukana Suomesta) puolesta. Tällainen pakkomielteinen ihminen, jolla ei edes ole sairaudentuntoa, on todella vaarallinen. Ennen pitkää luetaan lööpeistä, kuinka joku vauvapalstalla melskannut ihminen tuomitaan vainoamisesta ja päällekarkauksesta.
Täällä kannattaa ignoorata koska hän saa vaan voimaa kun hänet huomataan. Ymmärrän kyllä huolen. Epäilen tosin että melskaa vain täällä.
 
OIKEA fani kunnioittaa idoliaan ja tämän päätöksiä. Fanitus on vapaaehtoista ja perustuu juuri sille, että arvostaa fanituksen kohdetta. Siksi idolilla ei ole mitään velvollisuuksia fanejaan kohtaan. Kun ostat keikkalipun, ostat sen tietoisena siitä, että artisti esittää tasan juuri ne biisit jotka haluaa tai katsoo kyseisellä keikalla sopivaksi kaikki reunaehdot huomioiden.
Joku on nyt vissiin ymmärtänyt fanituksen vähän väärin. Eli niin että idolilla olisi velvollisuus toteuttaa kaikki fanien toiveet tai vastata fanien viesteihin. Kyllä meitä on moneen junaan ja osa jää asemalle, näin se aina menee.
Minusta sinä olet ymmärtänyt tunteeni ja purkaukseni vähän väärin. Otat sen jotenkin itseesi ja henkilökohtaisesti.
 
vierailija
Nytkin suutuitte VAIN, koska kirjoitin, että prkl kun J O ei soittanut kaikkia viisejään Suomessa!!!! Se loukkasi teitä
Ai niinkö? Se kyllä kertoo sinusta kaiken että et pidä artistien ahdistelua minään ja muiden haukkumisia. Sua ei usko enää kukaan. Ja olet kehdannut täällä raivota ihmisten epärehellisyydestä ja ajanut heidät pois. Nyt itse valehtelet ihan surutta. Ihme tyyppi.
 
vierailija
Se vaan, että tässä porukassa ei saa olla, että prkl kun Jokerit eivät soittaneet Suomessakin kaikkia biisejään! Siitä ei saa ärsyyntyä!
Osa loukkaantuu siitä minulle.
Loukkaantuu, ja alkaa yrittää hiljentää.
Ok, kyllä sua saa harmittaa. Koita silti olla haukkumatta muita esim. vammaisiksi. Ja yritä keksiä keinoja, joilla pääset tuosta harmituksesta eroon. Eikö asiat voisi huonomminkin olla, esim että et ois päässyt joksujen keikalle ollenkaan tms?
 
vierailija
No näytä nyt ne viestit, niin saadaan mekin nähtäväksemme, kuinka ilkeästi Kärtsä sulle vastasi! Vai etkö uskalla, kun paljastuu, miten karseita sinun viestisi olivat?
Hän esitti pahoittelut (josta ensin ilahduin!!) kunnes myöhemmin huomasin ilkkuviksi tarkoitetut hymiöt niiden sanojen perässä, jotka siis täysin kumoavat ne sanat ja osoittavat, että anteeksipyyntö on hänelle merkityksetön! Sanaan ei voi l u o t t a a.
 
Ai niinkö? Se kyllä kertoo sinusta kaiken että et pidä artistien ahdistelua minään ja muiden haukkumisia. Sua ei usko enää kukaan. Ja olet kehdannut täällä raivota ihmisten epärehellisyydestä ja ajanut heidät pois. Nyt itse valehtelet ihan surutta. Ihme tyyppi.
Mä en ole mitään artistia ahdistellut enkä haukkunut! Mä oon ainoastaan kirjoittanut, että mua harmittaa tuo puolalaisten mielistely ja nuolenta ja se, ettei Suomessakin soitettu kaikkia biisejä! Mutta kun sä et pysty silloin pysymään delulu landiassasi, minbe yrität paeta, niin sua sellainen realismi suututtaa ja yrität estää sellaisen mielipiteen OLEMASSA OLON
 
vierailija
Itse en ole päässyt yhdellekään keikalle. Ihan kusisten kivien varassa olen ollut. Ja ilonen kun sellainen järjestyy. Minun kunnossa ei tuolla väen paljoudessa pärjäisi. Mutta kivaa on ollut seurata. Tullut arkeen kivaa sisältöä
 
Ok, kyllä sua saa harmittaa. Koita silti olla haukkumatta muita esim. vammaisiksi. Ja yritä keksiä keinoja, joilla pääset tuosta harmituksesta eroon. Eikö asiat voisi huonomminkin olla, esim että et ois päässyt joksujen keikalle ollenkaan tms?
No tietenkin ois se huonommin. Silti, ikävää kun a) ei ole mitä odottaa ja b) livet ovat sitä, että antavat noille yleisöille minun silmissäni enemmän kuin meille.
 
vierailija
Ensimmäinen vastaus 23.9 klo 13:41 (sama päivämäärä, kun Jokerit lähtivät) oli anteeksipyyntö (ja ehdin oikeasti ilahtua siitä!!) Sen perässä oli kuitenkin pari ilkkuvaa hymiötä, eli anteeksipyyntö kumottiin täysin ja viesti olikin vain pilkallinen. Eli s a n o i h i n ei voinut luottaa.

Toinen vastaus 28.9 klo. 04:12 oli ainoastaan: Miksi?
 
vierailija
Ensimmäinen vastaus 23.9 klo 13:41 (sama päivämäärä, kun Jokerit lähtivät) oli anteeksipyyntö (ja ehdin oikeasti ilahtua siitä!!) Sen perässä oli kuitenkin pari ilkkuvaa hymiötä, eli anteeksipyyntö kumottiin täysin ja viesti olikin vain pilkallinen. Eli s a n o i h i n ei voinut luottaa.

Toinen vastaus 28.9 klo. 04:12 oli ainoastaan: Miksi?
No kerroppa ne omat viestisi aito.
 
vierailija
Ensimmäinen vastaus 23.9 klo 13:41 (sama päivämäärä, kun Jokerit lähtivät) oli anteeksipyyntö (ja ehdin oikeasti ilahtua siitä!!) Sen perässä oli kuitenkin pari ilkkuvaa hymiötä, eli anteeksipyyntö kumottiin täysin ja viesti olikin vain pilkallinen. Eli s a n o i h i n ei voinut luottaa.

Toinen vastaus 28.9 klo. 04:12 oli ainoastaan: Miksi?
Mä niin ymmärrän Kta ton tokan viestin kanssa. Ihan samaa mietin.
 
vierailija
Varmaan tosi moni ulkkis oli katkera siitä, että suomalaiset sai jotain tosi spessua kun oli Käärijä mukana. Missään muussa maassa ei oo joksut soittaneet CCCta, ja vielä se Bojanin ihana hehku lavalla Kärstästä johtuen. Me saatiin jotain täysin ainutlaatuista.
 
vierailija
Kaikkea ei voi saada. Aina ei saa sitä mitä haluaisi. Mäkin haluaisin lottovoiton. Haluaisin myös ettei tämä vuodenaika ois näin ankea täällä. Haluaisin että ois lämmintä ja aurinkoista. Mutta koska en voi näihin asioihin vaikuttaa niin annan niiden olla. Samoin menneitä asioita ei voi enää muuttaa, niille ei voi mitään, joten niiden pitää vain antaa olla. Sen sijaan pitää katsoa tulevaan ja sellaisiin asioihin, joihin voi itse juuri tällä hetkellä vaikuttaa.
 
Varmaan tosi moni ulkkis oli katkera siitä, että suomalaiset sai jotain tosi spessua kun oli Käärijä mukana. Missään muussa maassa ei oo joksut soittaneet CCCta, ja vielä se Bojanin ihana hehku lavalla Kärstästä johtuen. Me saatiin jotain täysin ainutlaatuista.
On on, varmasti on!!! Samassa veneessä oon ja ei tulis mieleenkään ahdistua siitä mitä ne tunsivat koska ei ole minun valintani eikä päätökseni se, mitä me saimme! Ei tule mieleenkään yrittää ”puhua järkeä” tai auttaa heitä huomaamaan hyviä asioita heille. Ei ole kyse siitä! Vaan että on normaalia parkua ja olla harmissaan jos toiveet ei toteudu, aikuisten pitäisi pystyä kestämään se! Ettei tarvitse vain esittää että kiva kiva.
 

Yhteistyössä