vierailija
Kullä!Mutta luuletteko että haluaisivat kokeilla miesrakkautta?
Kullä!Mutta luuletteko että haluaisivat kokeilla miesrakkautta?
Tämä on avoin keskustelupalsta ja täällä puhutaan paljon muista mielenkiintoisista asioista kuin shippaamisesta.Sitä minä en vaan vieläkään ymmärrä, miksi shippipalstalla maleksii sellaisia ihmisiä päivästä toiseen, jotka eivät shippaa. Ei kukaan heitä pakota täällä olemaan, tämä on vapaaehtoista.
No älä sitten ota kantaa asiaan joka sua ei kiinnosta.Tämä on avoin keskustelupalsta ja täällä puhutaan paljon muista mielenkiintoisista asioista kuin shippaamisesta.
K kuitenkin sanoi että Bojan oli hänen kotonaan.Pyykkipussi jäi todennäköisesti hotelliin/keikkapaikalle suihkun jälkeen josta K sen noukki. Baarihommeli ihan normaalia illanviettoa jota luultavasti K:n "talous" kuvaamassa.
No mä olen täällä ihan niin paljon kuin haluan.Sanoo ihminen joka tulee huutelemaan shippipalstalle "realismiaan" ihan hyvää hyvyyttään... just joo. Eiköhän mennä kaikki nukkumaan, ja sun ei tarvitse tulla tänne enää huomenna näkemyksiäsi tarjoamaan.
Yläpeukku minulta, kestäisi kestäisiEntä polysuhteen mahdollisuus? Jos olisitte jomman kumman gf, kestäisikö kantti?
Mä en missään vaiheessa uskonut B:stäkään. LaZarran ja Noan peräänhän se oli.Rehellisesti sanoen en usko. B:stä olisin ajatellut vielä alkukesästä että joo mutta K:sta en missään vaiheessa.
K se nyt höpöttelee lämpimikseen paljon muitakin höpöhöpöjuttuja.K kuitenkin sanoi että Bojan oli hänen kotonaan.
No lakkaa sitten kirjoittelemasta tänne ja keskity lukemaan, kun et osaa tarjota mitään keskustelulle antoisaa.No mä olen täällä ihan niin paljon kuin haluan.
99% varmuudella ainakin himoitsevat ajoittain toisiaanNäyttäähän! Voin minäkin sanoa, etteivät B ja Kris näytä vain ystäviltä... Ovatko he nyt 100% varmuudella rakastuneita?
Vaikka sua ei kaivattaisi "kolmanneksi pyöräksi" edes katselemaan? Kemiat olisi niin voimakkaat että sut unohdettaisiin?Yläpeukku minulta, kestäisi kestäisi
No kyllä mä kirjoittelenkin niin paljon kuin haluan. Tänä iltana ei enää jaksa enempää.No lakkaa sitten kirjoittelemasta tänne ja keskity lukemaan, kun et osaa tarjota mitään keskustelulle antoisaa.
K sanoi myös että B haisee p*skalle. Eli jos kaikki mitä K heittää lavalla on totta niin silloin on tuokin.K kuitenkin sanoi että Bojan oli hänen kotonaan.
Näissä ei silminnäkijöiden mukaan oo ollut naisia mukanaPyykkipussi jäi todennäköisesti hotelliin/keikkapaikalle suihkun jälkeen josta K sen noukki. Baarihommeli ihan normaalia illanviettoa jota luultavasti K:n "talous" kuvaamassa.
Mut sehän on niin pikkuinen että varmaan hukkuu jonnekin nurkkaan tosi tehokkaasti.Näissä ei silminnäkijöiden mukaan oo ollut naisia mukana
Vaikkei olis ollutkaan niin juuri tuollaista se humalaisten miesten meno baarissa on. Kyllä kuulkaa halitaan ja lääpitään.Näissä ei silminnäkijöiden mukaan oo ollut naisia mukana
Mä kyllä voisin olla Kärsyn parta. Sais olla sen naamalla.Haluaisitko olla pelkkä ystävä ja parta?
Parta? Haluaisin joo jos saisin olla Bojanin leuassa.Haluaisitko olla pelkkä ystävä ja parta?
Joopa jooVaikkei olis ollutkaan niin juuri tuollaista se humalaisten miesten meno baarissa on. Kyllä kuulkaa halitaan ja lääpitään.