Mun epäilys on, että tässä vaiheessa K on myöntänyt jonkinlaisen kiinnostuksen ja vetovoiman (more than friends tasolla) Bhen, riippumatta siitä tapahtuuko jotain. Kuvittelen, että tällä hetkellä se on tasolla, että itse ajatuksissa ymmärtää, hyväksyy ja voi hekumoidakin sitä halutessaan vähän enemmän.
Tämä kuvitelmapäätelmä esim reaktioista huhhahgay kylttiin ja gay sex -paitaan. Kovasti ne nauratti, ja näytti herättävän jonkin sisäisen reaktion, jota mun silmään ei avattu yleisölle. Ja ei myöskään reagoinut heti heittämällä jotain vastaan, vaan ensin naureskeli.
Myös miespusuja on ollut enemmän, syystä tai toisesta. Tuntui, että jostain syystä kesällä miesrakkaus-läpät oli takaapäin-tasolla, esim frank pumppaus, häärijä ja benjamin asennoissa. Nyt sitä ei oo syystä tai toisesta näkynyt, niin voisko olla, että on pohtinut miesten välistä läheisyyttä eteenpäin.
Mutta sitten muille myöntäminen, toki monestakin syystä, voi olla eri juttu. Voisin jotenkin kuvitella, että Jesselle ois voinu myöntää jotain, jos ois kysyny. Nämä kaikki täysin spekulointia siis.
Tämä siis riippumatta ja liittymättä siihen, mitä heidän välillään tulee tai tulisi tapahtumaan.