vierailija
Eipä muuten ole Kärtsärin naamasta havaintoja keikan jälkeen. TTK en ota huomioon, koska ne lasit peitti suurimman osan silmäkulmasta. Eli ei taidettu saada tästäkään vahvistusta suuntaan eikä toiseen.
Tuli sama olo siitä videosta. Siinä oli jokin sellainen twisti jonka vain he tiesivät kun reaktiot oli sellaisia. K ei tahtonut kyetä olemaan ollenkaan vakavana. Eikä hänen pokka ihan huonoin ole.Monet meistä näki NT aikana, että välit olivat lähentyneet kesän aikana. Ja niin selkeällä tavalla, että olisi tosiaan ajatellut heidän jopa tavanneen kesän aikana, ellei se aikataulujen vuoksi olisi niin epätodennäköistä.
Mä luulen, että ovat puhelimitse olleet tosi tiiviisti yhteydessä koko kesän. Ovat itse sanoneetkin, että ovat olleet yhteydessä säännöllisesti tai viikoittain, mutta mä itse asiassa luulen, että jopa paljon enemmän.
Ennen kaikkea ajattelen näin sen heidän koko NT aikaisen käyttäytymisen perusteella, heti Tavastia-illasta alkaen, mutta pidän yhtenä vinkkinä myös sitä heidän tekemäänsä videota, jossa "v*ttuilevat erolla tai toisen loukkaamisella spekuloineille". Siis sitä kohtaa, jossa lauletaan puheluista ja molemmat repeävät yhtä aikaa nauramaan.
Tulkitsin myös tuon kohdan kun molemmat repeävät nauruun, siten että "muutaman" kerran on molemmilla tainnut tulla mieleen"asiaa" toiselle. Ahkerasti soiteltu.Monet meistä näki NT aikana, että välit olivat lähentyneet kesän aikana. Ja niin selkeällä tavalla, että olisi tosiaan ajatellut heidän jopa tavanneen kesän aikana, ellei se aikataulujen vuoksi olisi niin epätodennäköistä.
Mä luulen, että ovat puhelimitse olleet tosi tiiviisti yhteydessä koko kesän. Ovat itse sanoneetkin, että ovat olleet yhteydessä säännöllisesti tai viikoittain, mutta mä itse asiassa luulen, että jopa paljon enemmän.
Ennen kaikkea ajattelen näin sen heidän koko NT aikaisen käyttäytymisen perusteella, heti Tavastia-illasta alkaen, mutta pidän yhtenä vinkkinä myös sitä heidän tekemäänsä videota, jossa "v*ttuilevat erolla tai toisen loukkaamisella spekuloineille". Siis sitä kohtaa, jossa lauletaan puheluista ja molemmat repeävät yhtä aikaa nauramaan.
Minusta tuo oli epäilyttävää ettei tehnyt pientä videota edes saatuaan tuon palkinnon. Voitti sentään Loreenin. Luulisi, että lämmitti tunnustus. Muutenkin reaktio voittoon kesti tosi kauan.Eipä muuten ole Kärtsärin naamasta havaintoja keikan jälkeen. TTK en ota huomioon, koska ne lasit peitti suurimman osan silmäkulmasta. Eli ei taidettu saada tästäkään vahvistusta suuntaan eikä toiseen.
Ajattelin silloin, kun Jokerit olivat lopettaneet UK-kiertueen, että B olisi tullut käymään salaa Suomessa. Se olisi ollut aikataulullisesti mahdollista. Ehkä niin ei kuitenkaan tapahtunut. Vai tapahtuiko?Monet meistä näki NT aikana, että välit olivat lähentyneet kesän aikana. Ja niin selkeällä tavalla, että olisi tosiaan ajatellut heidän jopa tavanneen kesän aikana, ellei se aikataulujen vuoksi olisi niin epätodennäköistä.
Niin tuo kyllä melkein oli pakko tulkita.Tulkitsin myös tuon kohdan kun molemmat repeävät nauruun, siten että "muutaman" kerran on molemmilla tainnut tulla mieleen"asiaa" toiselle. Ahkerasti soiteltu.
Minäkään en kyllä olisi täysin varma vaikka olisivat tavanneetkin, sitä saamme tuskin koskaan tietää? Välit NT:llä joka tapauksessa läheisetAjattelin silloin, kun Jokerit olivat lopettaneet UK-kiertueen, että B olisi tullut käymään salaa Suomessa. Se olisi ollut aikataulullisesti mahdollista. Ehkä niin ei kuitenkaan tapahtunut. Vai tapahtuiko?
Heitin vauvalla (vitsinä/shippilaseilla) että K odotti että B palaa instaan ennen kuin postaa kiitoksetMinusta tuo oli epäilyttävää ettei tehnyt pientä videota edes saatuaan tuon palkinnon. Voitti sentään Loreenin. Luulisi, että lämmitti tunnustus. Muutenkin reaktio voittoon kesti tosi kauan.
En kyllä ymmärrä, miksi tuosta palkinnosta pitäisi olla innoissaan. Tuskin esim. edistää hänen uraansa enää mitenkään.Minusta tuo oli epäilyttävää ettei tehnyt pientä videota edes saatuaan tuon palkinnon. Voitti sentään Loreenin. Luulisi, että lämmitti tunnustus. Muutenkin reaktio voittoon kesti tosi kauan.
Niin samaa mieltä, tältähän se näytti ja myös siinä Vedenpään haastattelussaNoiden kahden välit ovat hyvin omituiset ja NT:lla näyttivät enemmän rakastuneilta,kuin ihastuneilta ja miten hehkuivat toisensa kanssa ja tuovat toisensa parhaa piirteet esille.
B varsinkin hetkittäin katsoi hyvinkin rakastuneen oloisesti ja hellästi J:ä.Noiden kahden välit ovat hyvin omituiset ja NT:lla näyttivät enemmän rakastuneilta,kuin ihastuneilta ja miten hehkuivat toisensa kanssa ja tuovat toisensa parhaa piirteet esille.
Et taida ymmärtää palkinnon merkittävyyttä. Tuo on iso juttu. Paljon isompi kuin ne joista kyllä laitettiin nettiin heti tietoa.En kyllä ymmärrä, miksi tuosta palkinnosta pitäisi olla innoissaan. Tuskin esim. edistää hänen uraansa enää mitenkään.
Niin näytti. Kauhean nätisti asian Vedenpää minusta asian käsitteli.Niin samaa mieltä, tältähän se näytti ja myös siinä Vedenpään haastattelussa
Mä ainakin tunnistan itsessäni tarpeen roikkua keskustelupalstalla. Aiemmin palstailin Vauvalla paljonkin, sitten se luojan kiitos väheni paljonkin. Mutta viisujen jälkeen kävin katsomassa, mitä mieltä Käärijästä Vauvalla ollaan. Törmäsin hölinään hänen suhteestaan johonkin Bojaniin. Jäin saman tien koukkuun.Vitsi että olen koukussa tähän näiden välien seuraamiseen ja näin, mutta täytyy kyllä sanoa, että hulluahan tämä on, ja kuinka kauan aiotaan jatkaa tätä? Miten kauan sitä jaksaa oikeasti riippua toisten ihmisten (ystävyys)suhteessa kiinni ja sitä seuraamassa? Mutta toisaalta mikäs tässä ollessa, samalla on tullut kaikkea muuta mukavaa elämään mukaan kuten uutta musiikkia ja keikoilla käymistä, että jos se tällaista tulee sisältämään jatkossakin, niin tämähän saattaa jatkua hamaan tulevaisuuteen...
Samaa mieltä! Näytti syventyneen välit, tavalla tai toisella.Noiden kahden välit ovat hyvin omituiset ja NT:lla näyttivät enemmän rakastuneilta,kuin ihastuneilta ja miten hehkuivat toisensa kanssa ja tuovat toisensa parhaa piirteet esille.
Voit toki kuvailla sen palkinnon merkitystä, kun joo, ei aukea itselleni.Et taida ymmärtää palkinnon merkittävyyttä. Tuo on iso juttu. Paljon isompi kuin ne joista kyllä laitettiin nettiin heti tietoa.
Samaa mieltäNiin näytti. Kauhean nätisti asian Vedenpää minusta asian käsitteli.
Nousi kyllä arvostus häntä kohtaan vaikka ei ole huonoa kuvaa ollut ennenkään.Samaa mieltä
Tämä oli sairas kommentti jota ei haluta puutarhaan!!Onpa tekopyhää tulla tänne puhumaan Israelin puolesta, kun miettii, miten iso epätasapaino vallitsee heidän ja palestiinalaisten arkisten olojen välillä palestiinalaisten häviöksi. On päivän selvää, että sieltä päin hyökätään ja halutaan t.a.p.p.a.a vaikka kaikki irsraelilaiset.