Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minusta tuntui ihan selvältä, että NT:llä oli paljon molemminpuolisia tunteita. Minulle asia näyttäytyi niin, että Bojan on tavallaan okei sen kanssa, että ne eivät ole edenneet mihinkään, mutta ei myöskään ole missään nimessä asian suhteen luovuttanut, vaan ymmärtää sen, että toinen osapuoli tarvitsee enemmän aikaa miettiäkseen asioita ja itseään ja elämäänsä yms (ja voi olla, ettei sekään auta/riitä, mutta on vielä täysin mahdollista kuitenkin). En näe että kumpikaan osapuoli olisi millään lailla "luovuttanut" tai tunteet olisivat kadonneet.

- Joymuffin
Tässä tulikin aika kattavasti mitä itse asiasta ajattelen, olen myös miettinyt tuota LadySlon esiin tuomaa avoimen suhteen mahdollisuutta

vierailija
Minusta tuntui ihan selvältä, että NT:llä oli paljon molemminpuolisia tunteita. Minulle asia näyttäytyi niin, että Bojan on tavallaan okei sen kanssa, että ne eivät ole edenneet mihinkään, mutta ei myöskään ole missään nimessä asian suhteen luovuttanut, vaan ymmärtää sen, että toinen osapuoli tarvitsee enemmän aikaa miettiäkseen asioita ja itseään ja elämäänsä yms (ja voi olla, ettei sekään auta/riitä, mutta on vielä täysin mahdollista kuitenkin). En näe että kumpikaan osapuoli olisi millään lailla "luovuttanut" tai tunteet olisivat kadonneet.

- Joymuffin
Olin juuri tulossa kirjoittamaan jotain hyvin samansuuntaista.

Mä uskon, että ovat molemmat olleet alusta asti ihastuneita toisiinsa ja NT:llä näytti, että tunteet olivat vain syventyneet. Ja ajattelen myös, että B ei ole mitenkään luovuttanut, mutta nimenoman ymmärtää, että J tarvitsee enemmän aikaa asian miettimiseen ja elämänsä "järjestämiseen" tämän osalta.

Ja totta kai ymmärrän hyvin, että vaikka J kuinka miettisi, niin välttämättä se ei johda tämän enempään (ja siinä tapauksessa toivottavasti pysyvät something more -ystävinä aina jatkossakin), mutta vielä eivät ole päätyneet kumpikaan mihinkään lopulliseen lopputulokseen asiassa. Enkä mäkään ole luopunut toivosta :)

vierailija
Kyllähän K ja B on toistensa seurassa parhaat versiot itsestään. Tunteet ja kemia ei varmaan helposti katoa, mitä ne ikinä ovatkaan. K tuo esille enemmän sitä, että B on mielessä. B varmaan tiedostaa myös sen kuinka onnellinen on nähdessään K, vaikka ei sitä mainostakaan :D

vierailija
Niin. Toisaalta henkilöt ovat tunteneet vasta reilun puoli vuotta. Se ei ole mikään kovin pitkä aika. Nähneet muutaman kerran tässä nyt.

Yllättävän syvältä ystävyys tuntui. Jotenkin vaikea pitää ystävyytenä kun Jereä näkee ystävien kanssa kokoajan ja tärkeitä ovat ja se suhde Bojaniin on niin selkeästi erilainen

vierailija
Täytyy sanoa että olisi kyllä tuollaisessa tilanteessa vaikea olla ystävälle sanomatta, että huomaatko nyt yhtään millainen hupsu olet tuon seurassa.
Että mä haluaisin tietää, millaisilta muiden Joksujen keskustelut yhdessä ja erikseen Bojanin kanssa on näyttäneet. Onko kukaan niistä edes yrittänyt varovasti udella, että hei, ootko huomannut että käyttäydyt kuin ihastunut teini tän yhden seurassa, onko teillä jotain meneillään? Tai onko ne porukalla lyöneet päätään seinään ja kironneet, että taas mennään, ja nämä kaksi titityytä ei ikinä tule tajuamaan, mitä niiden välillä on. Pitäisikö lukita ne komeroon välejään selvittelemään vai mikä auttaisi?

vierailija
Että mä haluaisin tietää, millaisilta muiden Joksujen keskustelut yhdessä ja erikseen Bojanin kanssa on näyttäneet. Onko kukaan niistä edes yrittänyt varovasti udella, että hei, ootko huomannut että käyttäydyt kuin ihastunut teini tän yhden seurassa, onko teillä jotain meneillään? Tai onko ne porukalla lyöneet päätään seinään ja kironneet, että taas mennään, ja nämä kaksi titityytä ei ikinä tule tajuamaan, mitä niiden välillä on. Pitäisikö lukita ne komeroon välejään selvittelemään vai mikä auttaisi?
Olen aika varma, että Bojan on kyllä hyvin tietoinen omista tunteistaan ja että on niistä porukallakin jotain puhuttu. Toisella puolella näen tilanteen potentiaalisesti paljon epäselvempänä ja siitä on vaikeampi keskustella.

vierailija
K crew:eek:le tuo voisi olla vaikeinta jos kerran ovat tekemisissä erään kanssa. Onhan tuo nyt ihan silmiinpistävää pakko olla läheisille kun vieraatkin huomaa jostakn päin minuutin livestä jotain todella spesiaalia.

Ei aiheesta sen enempää. Mutta tuli nyt mieleen. Itselle ainakin olisi tosi vaikeaa.

vierailija
🤗

vierailija
Joo, sama. Tosin itse vähän epäilyttää, että jos sellainen olisi, niin sitä ei olisi sovittu ehkä hyvässä ja iloisessa polyhengessä, vaan jonain hädin tuskin kaikille kelpaavana kompromissinä...
Mun mielestä Jeren suhteesta spekuloiminen tähän tyyliin ei ole enää OK, koska hän on halunnut pitää sen poissa julkisuudesta joka tapauksessa. Eikä me voida tietää sen laadusta yhtään mitään. K:n ja B:n ystävyydestä ja mahdollisista tunteista jne voi spekuloida, koska he on sitä avoimesti tuoneet esiin videoissa ja haastatteluissa.

vierailija
Minusta tuntuu, että Jaoker Outin sisällä asia on ollut aika selkeä jo pidempään. Ilmeet jotenkin alusta asti sellaiset. B kuitenkin puhunut tästä Käärijästä jo ennen tapaamista. 🤭 Ehkä se esittelykin johtui siitä.

vierailija
Päästiinhän tässäkin lopulta tappelun tasolle. Ei ketään pitäisi loukata aivan hypoteettiset spekut jollain nettipalstalla. Varsinkaan kun ei kenestäkään puhuttu yhtään rumasti. Mutta eihän siinä mitään, kiva kun halukkaat pääsee moralisoimaan sydämensä kyllyydestä.

vierailija
Päästiinhän tässäkin lopulta tappelun tasolle. Ei ketään pitäisi loukata aivan hypoteettiset spekut jollain nettipalstalla. Varsinkaan kun ei kenestäkään puhuttu yhtään rumasti. Mutta eihän siinä mitään, kiva kun halukkaat pääsee moralisoimaan sydämensä kyllyydestä.
En näe mitään tappelua eikä sellaista tarvitse myöskään järjestää.

vierailija
En tiedä muuta kuin miltä asiat NT:lla näytti omaan silmään ja se näytti siltä, että välit olivat entisestään lähentyneet ja tunteet (mitä ikinä ovatkin) syventyneet. Tämä tarkoittanee, että heillä on ollut aika tiivistä yhteydenpitoa, epäilisin, että jopa tapaamista, jollei se olisi aikataulujen suhteen ollut epätodennäköistä. Oli myös mielenkiintoista nähdä muiden jokereiden suhtautumista näihin kahteen livessä. Se oli aika mielenkiintoista. Samoin K:n “lumpustelun” puute T:n kanssa Viron keikalla oli mielenkiintoista, kun se oli niin selvä ero Stadikan keikkaan ja just K:n puolelta. No oli mitä oli, toivottavasti tosiaan heidän yhteys säilyy.

Yhteistyössä