Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tulin tänne hetkeksi lukemaan ihanaa pienimuotoista mayhemiä. Joku innostui taas C:stä jauhamaan vauvalla. Siellä oli kyllä mukavan leppoisa ja odottava tunnelma. Niin kuin on täälläkin. Ja MRS=3 :)

vierailija
Joku oli kommentoinut uuteen kuvaan, että welcome back draama queen
Voi ei, siellä on nyt jo vähän ikäväsävyisempää kommenttia myös. Ei nyt mitään hirveän pahaa, mutta vähän närkästynyttä, tyyliin "kuka hän luulee olevansa" ja sitten vaaditaan selitystä. Ei ehkä nyt ihan kannattaisi sellaista settiä, jos kuitenkin haluaa Bn pysyvän siellä igssä.

vierailija
Ottiko se tohtori Paiseen tyylinen lääkäri Bojanin kuvan pois sivuiltaan? Mä en jaksaisi enää mennä vauvalle ollenkaan.
Ei ottanut, on se siellä. Eikä Bojan vaikuttanut panemaan pahakseen, lähinnä huvittuneelta kuulosti tuo sen kommentti, joten en usko, että poistaa...

vierailija
vierailija
Voi ei, siellä on nyt jo vähän ikäväsävyisempää kommenttia myös. Ei nyt mitään hirveän pahaa, mutta vähän närkästynyttä, tyyliin "kuka hän luulee olevansa" ja sitten vaaditaan selitystä. Ei ehkä nyt ihan kannattaisi sellaista settiä, jos kuitenkin haluaa Bn pysyvän siellä igssä.
Sen yhden fanisivuston kommentti, tyyliin "jaahas, nyt sitä esitetään, ettei mitään edes tapahtunut" vähän nauratti, kun tuli ihan meidän kissa mieleen. Joskus kun se jotakin tunaroi (esim kompuroi tai jotain muuta kissalle noloa) se todella tärkeän näköisenä esittää, ettei mitään tapahtunut. Ehkä B ei ole ihan 100% kultainennoutaja? 😂

Ja tämä siis nyt todella rakkaudella sanottu, eikä yhtään pahalla. B on ihana ❤ (ja kissat myös, mutta B ihanampi). Ja todella toivon, ettei sinne nyt keräänny mitään rumia kommentteja.

• Haha
Reactions: LadySLO:)
vierailija
So B posted a sexy photo of himself and quoted a song? Is that your way of apologising for causing drama, B??
I was thinking more like he's trying to distract everyone from the fact that he created the drama in the first place (just wrote that that kind of reminds me of my cat when he's done something he feels a bit embarressed about) 🤭 And I mean this in the most affectionate way possible - i love cats - and I love B even more 😍

• Tykkää
vierailija
Sanokaa, että toi vauvan cameltoe jankkaaja on trolli, onhan? 😳 Vai onko todella niin, että mä oon tuhlannut kuukausia elämästäni keskustelemalla ton levelin tyyppien kanssa? Nyt hiukan herättelee kieltämättä, oliskos tässä jotain tähdellisempääkin tekemistä...

vierailija
Trying to anwer LadySlo, but the message keeps getting caught:

I was thinking more like he's trying to distract everyone from the fact that he caused the drama in the first place. (I was just saying he reminds me a bit of my cat, when it's done something it feels a bit embarrassed about - it just looks majestic and pretends it never happened).
And I do mean this in the most affectionate way possible - I love cats - and love B even more.

• Tykkää
vierailija
Heipä hei 😆. Olen myös täällä, ja kyllä, olette keskustelleet mun kanssa jo toukokuusta lähtien jos itse olette siitä asti olleet linjoilla. Huom. en ole nimimerkillinen, Aito, enkä edes 31 v. Ja kyllä siellä ainakin yksi toinen mun lisäkseni piti cameltoehepulointia yllä. CCC forevö.

(Sori vaan, höllätkää vähän sitä nutturaa niin ei tarvii tollein kireillä)

Yhteistyössä