vierailija
Tulin tänne hetkeksi lukemaan ihanaa pienimuotoista mayhemiä. Joku innostui taas C:stä jauhamaan vauvalla. Siellä oli kyllä mukavan leppoisa ja odottava tunnelma. Niin kuin on täälläkin. Ja MRS=3
Voi ei, siellä on nyt jo vähän ikäväsävyisempää kommenttia myös. Ei nyt mitään hirveän pahaa, mutta vähän närkästynyttä, tyyliin "kuka hän luulee olevansa" ja sitten vaaditaan selitystä. Ei ehkä nyt ihan kannattaisi sellaista settiä, jos kuitenkin haluaa Bn pysyvän siellä igssä.Joku oli kommentoinut uuteen kuvaan, että welcome back draama queen
Siellä se edelleen on, Boitsun stoorista klikkaamalla pääsee.Ottiko se tohtori Paiseen tyylinen lääkäri Bojanin kuvan pois sivuiltaan? Mä en jaksaisi enää mennä vauvalle ollenkaan.
Ei ottanut, on se siellä. Eikä Bojan vaikuttanut panemaan pahakseen, lähinnä huvittuneelta kuulosti tuo sen kommentti, joten en usko, että poistaa...Ottiko se tohtori Paiseen tyylinen lääkäri Bojanin kuvan pois sivuiltaan? Mä en jaksaisi enää mennä vauvalle ollenkaan.
Mulla oli viime viikolla ja vahva sellainen.Mulla on ainakin semmoinen outo kutina että jotain tapahtuu kohta ja yritän edes vähän hengähtää tässä mayhemien lomassa.
Tohtori Paise saa paljon lisähuomiota Bn ansiostaEi ottanut, on se siellä. Eikä Bojan vaikuttanut panemaan pahakseen, lähinnä huvittuneelta kuulosti tuo sen kommentti, joten en usko, että poistaa...
Mahyar “Max” Maddahali, MD on Instagram: "Soft hair secrets"
23K likes, 213 comments - itsdrmax on October 4, 2023: "Soft hair secrets".www.instagram.com
Oliko hiivaa?Mulla oli viime viikolla ja vahva sellainen.
Ja mielestäsi se liittyi johonkin viime viikon tapahtumiin tai johonkin mitä ei ole vielä tapahtunut?Mulla oli viime viikolla ja vahva sellainen.
Myös Boitsu alkanut saada jotain ihme tägäyksiä intialaisilta sen jälkeen, kun kommentoi lääkärin stooriin. Ehkä saavat uusia faneja sieltä päin.Tohtori Paise saa paljon lisähuomiota Bn ansiosta
Sen yhden fanisivuston kommentti, tyyliin "jaahas, nyt sitä esitetään, ettei mitään edes tapahtunut" vähän nauratti, kun tuli ihan meidän kissa mieleen. Joskus kun se jotakin tunaroi (esim kompuroi tai jotain muuta kissalle noloa) se todella tärkeän näköisenä esittää, ettei mitään tapahtunut. Ehkä B ei ole ihan 100% kultainennoutaja?Voi ei, siellä on nyt jo vähän ikäväsävyisempää kommenttia myös. Ei nyt mitään hirveän pahaa, mutta vähän närkästynyttä, tyyliin "kuka hän luulee olevansa" ja sitten vaaditaan selitystä. Ei ehkä nyt ihan kannattaisi sellaista settiä, jos kuitenkin haluaa Bn pysyvän siellä igssä.
Mistä sellaista näkee?Myös Boitsu alkanut saada jotain ihme tägäyksiä intialaisilta sen jälkeen, kun kommentoi lääkärin stooriin. Ehkä saavat uusia faneja sieltä päin.
Mä ainakin olen. Varsinkin kun sitä edelsi se K:n mustan silmän tihrustelu Tuntuu itseasiassa aika hyvältä, kun saa olla hetken aikaa huoletonB aiheutti sellaista hysteriaa ja hepulointia pikku tempullaan, että nyt kaikki on ihan poikki
I was thinking more like he's trying to distract everyone from the fact that he created the drama in the first place (just wrote that that kind of reminds me of my cat when he's done something he feels a bit embarressed about) And I mean this in the most affectionate way possible - i love cats - and I love B even moreSo B posted a sexy photo of himself and quoted a song? Is that your way of apologising for causing drama, B??
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Ig profiilissa tuo oikeanpuoleisin logo suositusten alla, en tiedä miksikä sitä virallisesti kutsutaan.Mistä sellaista näkee?
Joo ei jaksa yhtään, pakenin kans tänne.Sanokaa, että toi vauvan cameltoe jankkaaja on trolli, onhan? Vai onko todella niin, että mä oon tuhlannut kuukausia elämästäni keskustelemalla ton levelin tyyppien kanssa? Nyt hiukan herättelee kieltämättä, oliskos tässä jotain tähdellisempääkin tekemistä...
Sama täällä, mulle riitti myös.Joo ei jaksa yhtään, pakenin kans tänne.