Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Måneskinkin on jaksanut postata pikkupaikkakunnan nevöhööd hiihtokisapalkinnostaan Instassa (tietäjät tietää viime yöltä).

Milloin Kärppy postaa?😍

No mitäpä noista hiihtokisoista postaamaan! Hullut napinrunkuttajat äänesti sen voittoon joten voitto on rigged 😂

vierailija
Ehkä se oli jopa syy deaktivointiin? Alkoi ahdistaa yksityisyyden menetys. Teki muutoksia ja palasi.
Btw, love the idea of K spanking our naughty boy. Maybe it was all on purpose again. B = 🦊

vierailija
Pakko tulla tänne vetämään henkeä. Heti kun paatti saatiin takaisin, niin ilkeämieliset kiipesi laivaan taas. Poistelua ja trollausta, sama meno jatkuu. Eikö noista häiriköistä ikinä pääse eroon?

vierailija
Pakko tulla tänne vetämään henkeä. Heti kun paatti saatiin takaisin, niin ilkeämieliset kiipesi laivaan taas. Poistelua ja trollausta, sama meno jatkuu. Eikö noista häiriköistä ikinä pääse eroon?
Ei siellä trollausta ole vaan osaa selvästi huvittaa C&B:n viisupusuttelu ja pilailee sillä. Ei kannata ottaa niin tosissaan vaan hypi yli vaan niistä kommenteista. Niin mäkin teen suurimman osan kommentteja kohdalla niin täällä kuin sielläkin.

vierailija
Jes Boitsu taas instassa! <3
Ja tästä seuraavasta huomaa että valvoin myöhään:
Tarkistin töissä pikaisesti onko B tullut takaisin ja katsoin hänen stoorin hyvillä mielin ja mietin että taitaa vieläkin olla poissa... No yhtäkkiä tajusin kenen stoori sitä tuli katsottua :D

vierailija
Jokakerta kun olen vauvalla valittanut että viestejä poistuu niin vastaukseksi olen saanut vain kuittailua että kukaan muu ei niitä kaipaa ja itse olen ne kirjoitellut. Taidanpa pysyä sitten poissa jos se sama jatkuu siellä edelleen.

Yhteistyössä