Ukrainan presidentti Zelenskyi kutsui Trumpin Ukrainaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Zelenskyi varautuu vain pahempaan. Jos demokraatti voittaa (oli se sitten Biden tai joku muu), tuen kanssa ei pitäisi olla ongelmia. Jos Trump voittaa, niin sitten tuki on vaakalaudalla. Ja Trump pressana 2024-2028 on aika lähellä 50% todennäköisyyttä.

Narsistina Trumpia tuskin kouraisee pätkääkään jos näkee sodan tuhoja. Ajattelee lähinnä, että onpas tyhmää jengiä kun jäi sinne. Kaverin empatiatasot on pakkasen puolella. Ja kyllä Zelenskyi tämän tietää, mutta ehkä hänellä on jotain muita juonia.
Höpötätkö omias?

Ei Usa jatkossa tue Ukrainaa, vähitellen tuki hiipuu kokonaan.
Niillä on rahat kuulema tuohon hommaan loppu.
Muutkin tuossa vaiheessa ottaa luonnollisesti hatkat. Ranska muiden muassa palauttelee jo välejä Venäjään.
Jääkö Suomi yksin maksamaan?

Ei siis mitään tekemistä Trumpin kanssa?

Veikkaan, ettei Trump tartu tarjoukseen, sillä hänellä on kylliksi tietoa historiasta kuinka deepstaten vihollisia kohdellaan kotimaassa (Kennedy), saati sitten kaukana kotoaan vihamielisten ihmisten keskuudessa.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Tuliko yllätyksenä, että tämä Ukrainan konflikti on osa suurvaltojen valtataistelua?😦
Ukrainahan on aivan selkeästi pelkkä pelinappula.

Ukraina voi olla pelinappula. Pelinappula, johon Venäjä kajosi. Minulle ei ole koskaan ollut vaikea valita puoltani mitä tulee USA-Neuvostoliitto-asetelmaan.

Kyllä minä tajuan, että suurvaltojen intressit siellä takana on. Tai siis yhden supervallan ja sitten yhden paikallisen (joskin pirun laajan) rosvojoukon intressit.

Ukraina voi olla pelinappula. Pelinappula, johon Venäjä kajosi. Minulle ei ole koskaan ollut vaikea valita puoltani mitä tulee USA-Neuvostoliitto-asetelmaan.

Kyllä minä tajuan, että suurvaltojen intressit siellä takana on. Tai siis yhden supervallan ja sitten yhden paikallisen (joskin pirun laajan) rosvojoukon intressit.
Vasemmistolaisena olet NL:n puolella.

Em artikkelista:

—Trump antoi ymmärtää, että luottaa Putinin sanaan enemmän kuin Yhdysvaltain tiedusteluviranomaisiin ja vieläpä kiitteli Putinia absurdin kuuloisesta tarjouksesta auttaa vaalijupakan tutkinnassa.

Late Nightin Seth Meyers sanoi, että Trump on Putinin lähellä kuin 12-vuotias, joka on päässyt tapaamaan Mikki Hiiren Disneylandissa. Putin myös kohtelee Trumpia Meyersin mukaan kuin 12-vuotiasta, mikä kävi ilmi lahjaksi annetusta jalkapallosta.—

Jestas mikä ääliö pyrkii taas pressaksi
Tässä taas nämä sinun ”huippuasiantuntijat” antavat luotettavia ja vastuullisia analyyseja Trumpista.🤭

Mutta hauska juttu silti!😂

Höpötätkö omias?

Ei Usa jatkossa tue Ukrainaa, vähitellen tuki hiipuu kokonaan.
Niillä on rahat kuulema tuohon hommaan loppu.
Muutkin tuossa vaiheessa ottaa luonnollisesti hatkat. Ranska muiden muassa palauttelee jo välejä Venäjään.
Jääkö Suomi yksin maksamaan?

Ei siis mitään tekemistä Trumpin kanssa?
Olen seurannut viestejä täällä. Sua kritisoidaan ihan turhaan ja jälleen asiaa sulta. Suvakkihörhö taas höpis omiaan.
USA:n edustajainhuone antoi Ukrainan tuet Israelille (14,3 mrd USD) = rinnasti ja arvotti konfliktit.
Ja toi hörhösuvakki on ihan harhoissa taas Trumppin kanssa. Se väittää että Trumppi on tämän takana. 🤣

Yhteistyössä