vierailija
Ahaa, eli se on sanoman ratkaisu pistää meiltä palsta säppiin viikonlopuksi, että kuormittaa heitä vähemmän? Tässähän pitää äänestää jaloillaan.
Minulle ei tule yhtään merkityksetön olo päätöksen takia ja koko ajatus on jotenkin kaukainen ja täysin absurdi.Vaikka kuinka ymmärtäisitte ja haluatte puolustella B:tä, on tuo silti hyvin epäammattimaista. Hänen tilinsä on seuratuin JO:n tili, ja hän käytti sitä nimenomaan SSOL:in promoamiseen. Fanit hämmentyvät ja kokevat olevansa merkityksettömiä, kun B seilaa tuon tilinsä kanssa. Tämäkin ilanne oltaisiin voitu hoitaa ammattimaisesti: B olisi voinut julkaista vaikka stoorin tuntia ennen, jossa kertoo, että deaktvoi tilinsä illalla, ja mahdollisen (edes PR:n vuoksi keksityn) syyn päätökselleen. Näin kaikki olisivat samalla sivulla asiasta, eikä fandomin tarvitse spekuloida.
Sinä varmaan nuolisit hänen kenkänsäkin puhtaaksi, jos hän niin pyytäisi. Nämä kritiikit ovat ihan pr-taktiikan perusteiden pohjalta annettu. Kenenkään ei tosiaan tarvitse tehdä mitään, mutta olisi ihan järkevää jos välittää omasta ja bändin imagostaMutta B oli jo sanonut, että tulee todennäköisesti tekemään tämän jossain vaiheessa. Ei mun mielestä ole velvollinen tekemään siitä erikseen ilmoitusta.
SINÄ. On täällä moni fani sanonut myös toistaMinulle ei tule yhtään merkityksetön olo päätöksen takia ja koko ajatus on jotenkin kaukainen ja täysin absurdi.
Samaa mieltä.Mielestäni B ei myöskään ole velkaa kenellekkään mitään. Mistä ikinä ratkaisu johtuu ja miksi se näin onkaan tehty, sille on varmasti oma syynsä.
Niin, ja sitten voi pohdiskella itsekseen, kannattaako tällaisia tuntemuksia kokea siksi, että joku poistaa instansa.SINÄ. On täällä moni fani sanonut myös toista
Samaa mieltä, mutta näyttää epäammattimaiseltaSamaa mieltä.
Joo ei, tuossa pistetään sanoja koko fandomin suuhun, vaikka mitään tuollaista ei ole tullut vastaan, eikä myöskään vastaa omia tunteita.Minulle ei tule yhtään merkityksetön olo päätöksen takia ja koko ajatus on jotenkin kaukainen ja täysin absurdi.
Minun tunteita vastasiJoo ei, tuossa pistetään sanoja koko fandomin suuhun, vaikka mitään tuollaista ei ole tullut vastaan, eikä myöskään vastaa omia tunteita.
Tämä!Mua eniten hämmentää tossa B:n poistumisessa se et se kuitenki eilen vielä postas ne pari kuvaa. Ei vaikuta yhtään suunnitellulta poistumiselta ja sen takia vähän huolestuttaakin et onhan kaikki ok. Toivoisinkin et Joksujen instaan tulis tänään jotain infoo.
Ymmärrät häntä hyvin: mikä tämän nyt siis mielestäsi aiheutti?Mä ymmärrän Btä paremmin kun hyvin ja oon vilpittömän iloinen, että teki tämän, jos se on itselle parempi niin. Tottakai harmittaa, mutta pitää yrittää miettiä myös hänen puoltaan.
Kai kaikki saavat sanoa mielipiteensä?SINÄ. On täällä moni fani sanonut myös toista
Tämä. Oli sitten miten kreisiä tahansa. Ja ei tämä ei nyt tarkoita, että se cameltoe on käynyt Kurikassa hakkaamassa Kärtsää ja B tästä suivaantuneena poistaa instansa, ennen kuin kukaan päättää vääristää koko homman.Mulla on nyt taas kauhee salaliittoteoriahörhö olo, että kaikki liittyy kaikkeen. Mustelmat, instan poistot, kenties myös sparklative cameltoe. En tiedä miten enkä oikeastaan edes halua mielessäni alkaa spekuilemaan, mutta semmoinen tunne vaan tuli.
Mutta en nyt tuota teoriaa sulkisi täysin poiskaan. On se Aarni ennenkin rustaillut päättömyyksiä.Tämä. Oli sitten miten kreisiä tahansa. Ja ei tämä ei nyt tarkoita, että se cameltoe on käynyt Kurikassa hakkaamassa Kärtsää ja B tästä suivaantuneena poistaa instansa, ennen kuin kukaan päättää vääristää koko homman.
Samoin. Sekä Barcelonaan että Madridiin.Mä oon.
- eri
Onkohan Aarni käynyt Samun luona syömässä sieniä?Mutta en nyt tuota teoriaa sulkisi täysin poiskaan. On se Aarni ennenkin rustaillut päättömyyksiä.
TämäOlen saanut kuvan, että B voi välillä mennä aika spontaanisti tunteiden mukaan ( ja välillä taas hyvin harkitseva) ja luulen, että on vaan somen suhteen nyt tuntunut liian kuormittavalta ja ilman yhtä yksittäistä syytä sulkenut sen. Hänellä on vain tapana tehdä asiat niin, että ne vaikuttavat dramaattisilta ja aiheuttavat spekulaatiota. Vähän sama julkisen K yhteyden pidon suhteen, jossa menee niin äärilaitaan, että se saa fanit spekuloimaan.