Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Bojan oli tosiaan viimeisellä keikalla tosi herkistynyt ja itkenyt ainakin Padamin aikana.
Mua ihmetyttää vähän nämä väitteet. Kokonainen Padam-video kyseiseltä keikalta löytyy tiktokista, eikä siinä kyllä yhtään näytä itkevän, naama kiiltää, koska hikinen. Eikä äänestäkään kuulu, mitään sen suuntaista. Myöskään missään muualla kuin täällä ei ole mistään itkemisestä/liikuttumisesta puhuttu, joten olisikohan mahdollisesti vähän ylitulkintaa tuo alunperinkin?

vierailija
Tsekkasko joku muukin sen Aarnin Kärstä postaukseen keskarilla kommentoineen tyypin instan? Koska hyi helvetti miltä sekopäältä se vaikuttaa 😵💫. Ja miten se on edes löytänyt tuon Aarnin postauksen, koska ei tasan varmasti seuraa mitään sellaista instassa vapaaehtoisesti.... Onneksi K:lla on se turvamies.

vierailija
No ihmeen ahkerasti B on siihen nähden sitten päivittänyt instaansa. Lomakuvia, bändipromoa, fanien taidetta, kavereiden stooreja, tapaamisia kavereiden kanssa, muutama yöllinen paskapostaus... Selvästi on sitten koukussa someen silloin kun sitä käyttää, ja se siinä varmaan ahdistaa. Ei osaa hallita sitä käyttöastetta.
Sepä siinä varmaan on että se koukuttuu liikaa. Kriisillä on ihailtava asenne someen kun se sanoi samassa haastattelussa että pystyy erottamaan hyvin muun elämän ja somen ja käyttää somea lähinnä ammatillisiin juttuihin.

vierailija
Tsekkasko joku muukin sen Aarnin Kärppy-postaukseen keskarilla kommentoineen tyypin instan? Koska jessus mitkä s e k o p ä ä vibat siitä tulee 😵💫. Ja miten se on edes tuon meikkipostauksen löytänyt?Onneksi K:lla on se turvamies olemassa.

vierailija
Mua ihmetyttää vähän nämä väitteet. Kokonainen Padam-video kyseiseltä keikalta löytyy tiktokista, eikä siinä kyllä yhtään näytä itkevän, naama kiiltää, koska hikinen. Eikä äänestäkään kuulu, mitään sen suuntaista. Myöskään missään muualla kuin täällä ei ole mistään itkemisestä/liikuttumisesta puhuttu, joten olisikohan mahdollisesti vähän ylitulkintaa tuo alunperinkin?
Joku keikalla ollut siitä igssa kirjoitti, siitä itse kuulin. Ja et muiden biisienkin aikana "melkein" itki.

vierailija
Pakko sanoa, että tämä B:n somehallinta näyttää jo epäammattimaiselta. Jos ig ahdistaa, hän voisi joko poistaa sovelluksen ja kuvitella, ettei sitä ole olemassa tai antaa vastuun somevastaavalle, kunnes voi itse taas palata. Tuollainen poistaminen ja palaaminen on faneille ärsyttävää. Jotnekin tuntuu, että B palasi vain SSOL:in promon ajaksi ja tekee tätä aina kun jotain JO:hon liittyvää pitää promota.
Minusta hän kyllä.sanoikin niin silloin. Yllättävän kauan pysyi instassa

vierailija
olisi mielenkiintoista tietää voiko vain vauvapalstan ja kaksplussan aktiivisuudella äänestämisessä voittaa EMA-palkintoja. Epäilen tätä kyllä.
Todella vaikea sanoa, mutta täällä ketjussa ainakin roikkuu koko ajan ihmisiä. Olen ymmärtänyt, ettei muissa maissa ole tällaista alustaa. Täällä muistuttaminen oli jatkuvaa. Jos itse kävisin 1-2 kertaa Tumpussa tai Ig:ssä jonkun tilillä, jossa on muistutus ei se ois ollut yhtä aktivoivaa. En ainakaan usko.
Toisekseen, keillä oli mielestänne eniten eri äänestäjiä? Jos ei K:lla, niin hänellä oli siis aktiivisimmat. Silloin voittajia olivat äänestäjät, tavallaan.

vierailija
Jotenkin kyllä erikoista, että B valitsi just sen hetken deaktivoida IG:nsa, kun K voitti EMAn. Siis varmasti sattumaa, mutta miten onnistuikin valitsemaan just saman ajan. Onkohan sitten kuitenkin välillä äkkipikainen, jos noin yht äkkiä poistuu omien postailujensa jälkeen. Pääasia, et tekee mikä on itselle parasta.

vierailija
Oon miettinyt ihan samaa.

vierailija
Todella vaikea sanoa, mutta täällä ketjussa ainakin roikkuu koko ajan ihmisiä. Olen ymmärtänyt, ettei muissa maissa ole tällaista alustaa. Täällä muistuttaminen oli jatkuvaa. Jos itse kävisin 1-2 kertaa Tumpussa tai Ig:ssä jonkun tilillä, jossa on muistutus ei se ois ollut yhtä aktivoivaa. En ainakaan usko.
Toisekseen, keillä oli mielestänne eniten eri äänestäjiä? Jos ei K:lla, niin hänellä oli siis aktiivisimmat. Silloin voittajia olivat äänestäjät, tavallaan.
Koko ajan muistutteli myös eräs brasilialainen fani Twitterissä, tosi aktiivisesti ajoi asiaa.

vierailija
Ai puhutko jostain keväisistä videon tekemisistä? Ei liity tähän äänestykseen mitenkään.
Mutta kuvastaa sitä että Lortsulla on ollut pakkomielteisiä faneja. He ovat jaksaneet puolustaa Lortsua esim euroviisuvoiton jälkeen kun jotkut on syyttäneet voittoa epäreiluksi
Yrität väittää että K:n voitto oli nyt MTV Ema kisassa jotenkin erityisen epäreilu koska jotkut äänestivät häntä useita kertoja. Kaikilla Lortsun faneilla oli täysin sama mahdollisuus äänestää häntä niin paljon kuin ehtivät. K:lla on suosiota somessa ja foorumeilla ja se varmasti auttoi hänen voittoaan. Tuhansia ääniä rämpyttäneet ovat todennäköisimmin marginaalissa.

Mutta joo en jaksa jatkaa enää aiheesta. Onnea Käärijälle! Jonkun mielestä toki voitto ei ollut minkäänarvoinen tai ei ansaittu mutta tuskinpa moisesta hiihtokisasta olisi jaksettu joka päämediassakaan kirjoittaa.

vierailija
Onko joku twitterissä? Tumblrissa joku kyselee, mikä uusi draama siellä on JO liittyen meneillään. Ei ilmeisesti liity B:n instasta katoamiseen tai cameltoen ylennykseen vaan johonkin muuhun? Ehkä?

vierailija
Mutta kuvastaa sitä että Lortsulla on ollut pakkomielteisiä faneja. He ovat jaksaneet puolustaa Lortsua esim euroviisuvoiton jälkeen kun jotkut on syyttäneet voittoa epäreiluksi
Yrität väittää että K:n voitto oli nyt MTV Ema kisassa jotenkin erityisen epäreilu koska jotkut äänestivät häntä useita kertoja. Kaikilla Lortsun faneilla oli täysin sama mahdollisuus äänestää häntä niin paljon kuin ehtivät. K:lla on suosiota somessa ja foorumeilla ja se varmasti auttoi hänen voittoaan. Tuhansia ääniä rämpyttäneet ovat todennäköisimmin marginaalissa.

Mutta joo en jaksa jatkaa enää aiheesta. Onnea Käärijälle! Jonkun mielestä toki voitto ei ollut minkäänarvoinen tai ei ansaittu mutta tuskinpa moisesta hiihtokisasta olisi jaksettu joka päämediassakaan kirjoittaa.
En mä ole sanonut, että se oli epäreilu, vaan että se ei perustu mihinkään mitä minä niin paljon arvostan, että jaksaisin äänestää tai innostua, jos joku onkin jaksanut äänestää.

vierailija
Jotenkin kyllä erikoista, että B valitsi just sen hetken deaktivoida IG:nsa, kun K voitti EMAn. Siis varmasti sattumaa, mutta miten onnistuikin valitsemaan just saman ajan. Onkohan sitten kuitenkin välillä äkkipikainen, jos noin yht äkkiä poistuu omien postailujensa jälkeen. Pääasia, et tekee mikä on itselle parasta.
No eihän se nyt K:n voitosta ois ärsyyntynyt. Tää nyt on vaan ollut yllättävien yhteensattumien viikonloppu, uusi managerijuttu alkoi eilen ja bändijäsen ollut sairaana ym.

vierailija
Nyt tulin ekaa kertaa tänään palstalle. Eli rakas The Bojan taas lähtenyt instasta. Onko Cameltoe uutisia/jauhantaa ollut vielä? Oiskohan ehkä vaikuttanut Bojanin Instasta lähtöön? 🙄

No sitte Kärtsy voitti EMA:n ja oli TTK:ssa, oliko tässä kaikki tärkeimmät? 😇

Yhteistyössä