Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En tiedä kenen mielestä MTV EMA palkinnot on hiihtokisojen voittopalkintoja. Miettikää jo sitä kuinka iso gaala oli suunnitteilla Pariisiin täynnä maailmantähtiä. Mikä ihme pakkomielle jollakin on vähätellä K:n voittoa? Eri asia jos se olisi ollut kategorian Finland voitto mutta ei ollut, koska nykyään tämä kisailukategoria käsittää myös pohjoismaat. Mukana kisaamassa oli Loreen, joka ei ole ihan pikkutekijä myöskään. Kyllä se Lortsullakin kiinnosti jakaa tietoa kisasta että on ehdolla. Kuten myös Zara Larssonilla. Tuskin jostain pikkuskabasta jaksaisi tuollaista jakaa.

Esiintyjinä olisi ollut:
  • Dave and Central Cee with Luciano and Ninho.
  • David Guetta with Anne-Marie and Coi Leray.
  • Dua Lipa.
  • iñigo quintero.
  • Jungkook.
  • Kylie Minogue.
  • Måneskin.
  • Nicki Minaj.
En tiedä olisiko K:lle jaettu palkinto livenä tai olisiko itse ollut itse paikan päällä, jos gaala olisi pidetty. Mutta se ei vähennä voiton arvoa. Toki on ironista, että gaala peruttiin juuri silloin kun K olisi voittanut jotain
Onpas karseat nobodyjen bileet, ei kun. :)

vierailija
I'm still 30 pages behind, but wanted to share this if it hasnt been yet.
JO - all of them - look so good here!!!
Yes, they do. Bojan looks like a 30-something (in a good way).

And in his story this photographer teased about some "big surprise". Hope it's something else than a certain ig account deactivation.

vierailija
Mitä ikinä onkaan tapahtunut tms mut kaikki varmaan ollaan samaa mieltä et erikoista on, ettei asiasta ole kerrottu etukäteen. Kyse kuitenkin artistista, jolla melkoinen fani- ja someseuraajakunta.
Ja kun sen kertomisen ei tarvii olla kummoinen, vaikka vain yksi stoori niinkuin viimeksi. Viittaisi siihen, että tapahtunut jotain äkillistä ja tarpeeksi triggeröivää, et deaktivoinut instansa samantien sen kummemmin asiaa miettimättä.

vierailija
Tuo oli kyllä niin hauska tuo hiihtokilpailuvertaus. Katkeruus oikein tihkui sieltä.

Kyllä on on hyvä tulos ja vielä.suomenkielisellä musiikilla. K on vielä pikkutekijä verraten noihin muihin kilpailijoihin omassa luokassaankin.

Ja siitähän se on kaikki kiinni fanipohjan innokkuudella. Vähiin loppuisi työ jos ei olisi innokkaita faneja keikoille ja ostamaan musiikkia ja fanituotteita ja kuuntelemaan musiikkia. Kaikki on nimenomaan kiinni niistä faneista

vierailija
En tiedä kenen mielestä MTV EMA palkinnot on hiihtokisojen voittopalkintoja. Miettikää jo sitä kuinka iso gaala oli suunnitteilla Pariisiin täynnä maailmantähtiä. Mikä ihme pakkomielle jollakin on vähätellä K:n voittoa? Eri asia jos se olisi ollut kategorian Finland voitto mutta ei ollut, koska nykyään tämä kisailukategoria käsittää myös pohjoismaat. Mukana kisaamassa oli Loreen, joka ei ole ihan pikkutekijä myöskään. Kyllä se Lortsullakin kiinnosti jakaa tietoa kisasta että on ehdolla. Kuten myös Zara Larssonilla. Tuskin jostain pikkuskabasta jaksaisi tuollaista jakaa.

Esiintyjinä olisi ollut:
  • Dave and Central Cee with Luciano and Ninho.
  • David Guetta with Anne-Marie and Coi Leray.
  • Dua Lipa.
  • iñigo quintero.
  • Jungkook.
  • Kylie Minogue.
  • Måneskin.
  • Nicki Minaj.
En tiedä olisiko K:lle jaettu palkinto livenä tai olisiko itse ollut itse paikan päällä, jos gaala olisi pidetty. Mutta se ei vähennä voiton arvoa. Toki on ironista, että gaala peruttiin juuri silloin kun K olisi voittanut jotain
Joojoo no itse olen ainakin kritisoinut innostumista tuosta juuri sen perusteella, että palkintogaala peruttiin. Eli lässähti entisestäänkin koko juttu.

Yhteistyössä