Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos toi tili on poistettu tuolla lailla ilmoittamatta aivan tarkoituksellisesti, niin mua rupeaa ärsyttämään... Ei sillä, että ig olisi minulle mikään supertärkeä instanssi, mutta ehkä juuri siksi. En voi ymmärtää, että miksi ei voi antaa sen tilin olla. Siellä on kuitenkin kivoja kuvia ja itseä on ilahduttanut välillä mennä sinne katsomaan vanhatkin kuvat läpi. enkä ole edes katsonut vielä kaikkia! Yksi ilta vähän selailin ja tuli niin hyvä mieli.
Nyt ei ole hyvä mieli, kun en ymmärrä yhtään, miksi se tekee meille faneille tämän. Ei ne muiden instat kuvineen oikein riitä Bojanista minulle. 😢

vierailija
Toivon vaan että B:llä on kaikki kunnossa. Aika hiton nopeasti on nimittäin tullut toi päätös, kun tosiaan vielä muutama tunti sitten julkaisi ihan normaalin jutun, ja sitten ilman mitään ennakkovaroitusta deaktivoi. Olisihan sen instan voinut jättää vain olemaan eikä olisi tarvinnut hetkeen julkaista mitään?

vierailija
Jos toi tili on poistettu tuolla lailla ilmoittamatta aivan tarkoituksellisesti, niin mua rupeaa ärsyttämään... Ei sillä, että ig olisi minulle mikään supertärkeä instanssi, mutta ehkä juuri siksi. En voi ymmärtää, että miksi ei voi antaa sen tilin olla. Siellä on kuitenkin kivoja kuvia ja itseä on ilahduttanut välillä mennä sinne katsomaan vanhatkin kuvat läpi. enkä ole edes katsonut vielä kaikkia! Yksi ilta vähän selailin ja tuli niin hyvä mieli.
Nyt ei ole hyvä mieli, kun en ymmärrä yhtään, miksi se tekee meille faneille tämän. Ei ne muiden instat kuvineen oikein riitä Bojanista minulle.
Koska hän tekee, mikä itselle parhaaksi on.

vierailija
Jotain sattunut joka on vaikuttanut instan sulkuun. Ei välttämättä mitään kauhean vakavaa. Tullut vaan olo ehkä, että sulkee sen toistaiseksi.

Toivottavasti ei ole saanut niitä vanhoja postauksia jostain C:ia koskien. Voisi olla kovaa

vierailija
Nopeiden liikkeiden mies. Tää meidän Bojtsu. Jotain tosi yllättävää käynyt. Toivottavasti ei kenelläkään sen läheiselle tms, mut silti miks poistais ig:n. Pelkääkö vaan et jengi pommittaa sitä, mut senkin voi estää.

vierailija
Nyt ei ole hyvä mieli, kun en ymmärrä yhtään, miksi se tekee meille faneille tämän. Ei ne muiden instat kuvineen oikein riitä Bojanista minulle.
Kukin saa tietysti olla somessa tai olla olematta, mutta kyllä muakin vähän ihmetyttää, että euroopanvalloituksesta haaveilevan bändin nokkamies poistelee instaansa parin kuukauden välein, varsinkin kun nyt siellä ei mitään näkyvää kommentointia mistään ikävästä ollut. Kyllä se jonkinlainen somessa olo valitettavasti taitaa olla pakollista nykyään jos tekee mitä he työkseen tekevät.

vierailija
Aarni, nyt parempia mysteereitä kehiin eikä vain tällaista kusisia "miksi Kärtsällä on mustelma silmäkulmassa" ja "miksi B deaktivoi Instansa". Näihin ei ikinä tulla saamaan tyydyttäviä vastauksia, katsojien huijaamista tämä.

Yhteistyössä