Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä ainakin myönnän sen että ilman Kärtsää en olisi edes löytänyt JO:ta. Carpe Diem ei iskenyt yhtään, mutta näiden kahden touhuilujen viisuissa jälkeen etsin muita JO biisejä ja tykästyin. Luulen että monelle on käynyt samoin.
Sama. En edes kuullut koko Carpe diemiä viisuissa, mutta viisujen jälkeen kaivoin sen esiin, ei iskenyt yhtään, mutta vähän myöhemmin aloin kaivella lisää biisejä ja diggasinkin. :) Ja nyt pidän kyllä CD:stäkin.

vierailija
Mä ainakin myönnän sen että ilman Kärtsää en olisi edes löytänyt JO:ta. Carpe Diem ei iskenyt yhtään, mutta näiden kahden touhuilujen viisuissa jälkeen etsin muita JO biisejä ja tykästyin. Luulen että monelle on käynyt samoin.
Vahva sama! Ilman K&B -seikkailuja olisi koko JO mennyt ihan ohi. Onneksi ei mennyt, tykkään niitten musasta tosi paljon! Ja viime aikoina ottanut viimein myös Carpe Diemin kuunteluun 😅

vierailija
Mä luulen että Conoriin luotetaan koska hän on ystävä, jolla on toki hyvät suhdeverkostot. Koska hän ei ole vielä mikään manageriammattilainen ovat palkkakustannuksetkin varmasti sen mukaiset. JO vaikuttaa bändiltä joka haluaa pitää päätösvallan monissa asioissa itsellään ja luulen että bisnespuolella Matej tulee pysymään kuvioissa. Sekä JO että Käärijä haluavat selvästi ympäröidä itsensä ensisijaisesti ystävillä, joiden kanssa muutenkin viihtyvät. Ei se välttämättä huono juttu ole, sillä luottamus on tärkeintä ja hyvä meininki. Joku väitti että Elle Covesilla on joku toinenkin manageri, en tiedä muista sillä hänen kaikilla somealustoilla on management kohtaan ainoastaan Conorin yhteistiedot. Bändi on osoittanut minusta siinä miten toimivat rumpalin vaihdon suhteen että tarvittaessa voidaan tehdä henkilövaihdoksia menestyksen sitä vaatiessa, vaikka juttua tehdäänkin ystävien kesken.

• Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
No nuo ovat omalta kannaltani tosi isoja ongelmia, mutta myös esim. kulttuuri on monella tapaa erittäin toksinen. Mutta tämä on vähän turha keskustelu käydä täällä, ei kuulu yhtään palstan aiheeseen. Lähinnä vain surettaa se ajatus, että Serbiasta ei saa ajatella mitään kivaa siksi, että siellä on paskaa politiikkaa ja paskoja asenteita, jotka eivät koske kaikkia siellä asuvia tai sieltä kotoisin olevia ihmisiä. Kyse tässä keskustelussa oli kuitenkin hitto vie kansalliskukasta, jota esim. maan Venäjä-mielisyys ei muuta.

P.S. Joku täällä kyseli pari päivää sitten bussimatkastani, oliko siis jotain konkreettisempia kysymyksiä? Sen voin sanoa, että nuo rajamuodollisuudet olivat perseestä, menomatkalla bussi seisoi rajalla 40 min ja paluureissulla melkein 50 min ja mitään ruuhkaa siellä ei ollut. Toki jos matkustaa EU-maista toiseen niin näitähän ei ole. Itse bussi ja tiet olivat täysin pohjoiseurooppalaista tasoa (esim. Belgiassa on paljon huonommat tiet), ja tietullit veloittuivat automaattisesti. Bussissa ei tosin ollut vessaa, vaan pysähdyttiin matkalla. Ja opastushan täällä on usein tasoa "tietäjät tietää", eikä tuo kuski (molemmilla matkoilla sama) osannut yhtään englantia. Mutta menisin uudestaan, tuon bussiyhteyden käyttöaste vain vaikutti niin huonolta, että saa nähdä onko se edes mahdollista...

- Joymuffin
No niin eli Suomessa ei ole mitään vikaa, mutta ruikuttaa silti täytyy. Ikävää, jos sulla on terveyshuolia.

vierailija
Kaipa niitä vanhoja voi kuka tahansa lähteä kaivamaan. Jos haluaa. Itse en nyt tosiaan talkentelw vuosiksi asiattomia kommentteja joihin törmään somessa. Niitähän olisi kohta järjetön määrä

vierailija
"Ison vaivan nähnyt", no, omasta halustaan. Ei se saa aikaan kenellekään mitään vastuuta sitä kannatella.
Kyllä, ihan omasta halusta, eikä kellään ole velvoitetta tulla sinne. Rakentaminen on ollu mulle kaikesta huolimatta myös hengähdystauko muusta elämästä ja tästä palstasta, vaikka ajatus lähtikin epäoikeudenmukaisesta ketjujen poisteluista vauvalla. Pitäis vaan osata ohjelmoida enemmän, jotta siitä tulisi sellainen mitä haluaisin. Nyt joutuu tyytymään kompromisseihin. Katsotaan tuleeko siitä ihan paska vai sysipaska. 🙂
T. Saitinrakentaja

vierailija
Vahva sama! Ilman K&B -seikkailuja olisi koko JO mennyt ihan ohi. Onneksi ei mennyt, tykkään niitten musasta tosi paljon! Ja viime aikoina ottanut viimein myös Carpe Diemin kuunteluun
Tunnustan myös. Tosin mä kyllä kuuntelin CD ennen viisuja (koska vahvana viisufanina kuuntelen kaikki kappaleet etukäteen) ja se pyöri mulla aina top 10:ssä viisubiiseistä, mutta muuta Joksujen musaa en olisi välttämättä lähtenyt kuuntelemaan ilman tätä K&B-juttua. Kirjaimellisesti viisufinaali-iltana purin pettymykseni menemällä kuuntelemaan Demonia, ja se iskikin sitten niin lujaa, että kuuntelin saman tien kaiken muunkin. :'D

• Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
.... ihan niin kuin K tarvitsisi mitään promoa ccc:lle Suomessa. Joo, olet JO-fani, mutta c'moon. Olisi naiivia väittää, etteikö K olisi promonnut JO:ta sekä kesäkuun B:n vierailun aikaan, että NT:llä. Keneköhän ig-tilillä se SSOL:in julkaisulive tehtiin..? hmmmm....... Ihan kuin muistaisin....
Ja K julkaisi kaikenlaisia videoklippejä OMASSA somessaan NT:n aikana, mitkä saivat paljon huomiota yhteisfandomilta, ja tietenkin niiltä +300k ig-seuraajalta, joita K:lla on enemmän kuin JO:lla. K tehi tämän kaiken omasta tahdostaan auttaakseen kavereitaan, mutta älä tule tänne sanomaan, ettei K ole promonnut heitä.
No niin eli ei ole tehnyt yhtään mitään. Mikään instassa juklkaiseminen ei ole sellaista voimia vaativaa, että voisi tuuletella. Lisäksi K tarvitsi Jokereita CCC:hen promoamaan biisiään niille ihmisille, jotka kiinnostuivat hänen muuten aika köykäisestä musiikistaan shipin ja Bojanin suloisuuden ansiosta.

vierailija
Kiitos Joymuffin bussikokemuksen jakamisesta! Jotain tämänkaltaista vähän ajattelinkin matkan mahdollisesti olevan. Hieman haastavilta jotkut seikat (esim. tuo englannin taitamattomuus) vaikuttavat, mutta kyllä elekielelläkin pitkälle pärjää. Kuulostaa kumminkin melko mahtavalta kokemukselta tuo keikkamatkasi, olen iloinen puolestasi!
T. Se joka bussimatkasta kyseli
Joo ja siellä on aina enkuntaitoisia matkustajia, jotka neuvovat. :)

vierailija
Millä lailla Suomi on mielestäsi paska maa? Sosiaaliturva ei ole enää länsimaisella tasolla ja terveydenhuollossa on isoja ongelmia, mutta siinä ne varsinaiset keksimäni epäkohdat oikeastaan ovatkin.
Sinimusta natsihallitus ja rasistinen kansa. Eduskunta täynnä vihapuhetta ja rasistisia populisteja. Jälki on hirveää, jos natsihallituksen annetaan pysyä vallassa.

vierailija
Samoin. Ei ole mielestäni mitenkään poissa JO:lta myöntää realiteetit. Hyötyihän JO läheisyydestään K:hon jo viisuaikana täysin eri suhteessa kuin K. K:han kiinnosti viisupiireissä jo ennen kuin oli ikinä tavannut JO:ta tai poistunut Suomesta. Ja luonteellaan ja tietenkin biisillään K sai kaikista eniten huomiota viisuissa. Nämä ovat faktoja, jotka voin kummankin fanina myöntää.
Tätä ei voida suhteuttaa niin, että K on tehnyt paljon Jokereiden eteen. Se noste, jonka Jokerit saivat Käärijästä viisuissa syntyi heidän yhdessäolostaan ja siitä postaamisesta, eikä mistään promosta. Ja siinäkin vaikutti vielä se, millainen Bojan on, eikä vain Käärijän kappale.

vierailija
No niin eli ei ole tehnyt yhtään mitään. Mikään instassa juklkaiseminen ei ole sellaista voimia vaativaa, että voisi tuuletella. Lisäksi K tarvitsi Jokereita CCC:hen promoamaan biisiään niille ihmisille, jotka kiinnostuivat hänen muuten aika köykäisestä musiikistaan shipin ja Bojanin suloisuuden ansiosta.
Naurettavaa tekstiä, mieti nyt vähän

vierailija
Kyllä, ihan omasta halusta, eikä kellään ole velvoitetta tulla sinne. Rakentaminen on ollu mulle kaikesta huolimatta myös hengähdystauko muusta elämästä ja tästä palstasta, vaikka ajatus lähtikin epäoikeudenmukaisesta ketjujen poisteluista vauvalla. Pitäis vaan osata ohjelmoida enemmän, jotta siitä tulisi sellainen mitä haluaisin. Nyt joutuu tyytymään kompromisseihin. Katsotaan tuleeko siitä ihan paska vai sysipaska.
T. Saitinrakentaja
Tsemppiä sulle rakenteluun ja tosi kiva että olet jaksanut tehdä sitä! Aloittelevana koodaajana mua kiinnostaa kyllä toi toteutuspuoli, jännä nähdä miten tuut sen rakentamaan. :D Tarjoutuisin mielelläni auttamaan, mutta se vois olla jo vähän hankala järjestää anonyymisti.

Yhteistyössä