Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tilanne on nyt se, että suurin osa edelleen haluaa shippauksen olevan sallittua, ja ne, jotka eivät siitä välitä, voivat pitää suunsa kiinni asiasta. Fiilistely ja shippaus on yhä yhtä lailla sallittua. Jatketaan kuten ennenkin. Suurin ongelma on se poistelu ja ponit, jotka trollauksellaan ajaa ketjut aina alas.

vierailija
Ponit menkää itseenne, teillä ei ole mihinkään asiaan mitään järkevää sanottavaa ja trollaatte vaan jokaisen asian. Mikä motiivina? Mielelläni yrittäisin ymmärtää että miksi haluatte tuhota kaikki ketjut! meillä on jo yksi AITO emme tarvitse lisää!
Viime aikoina on tuntunut, että ponit kirjoittelee täällä ja vauvalla ihan vain ärsyttääkseen Aitoa ja aidonmielisiä. Mä vaan hyppään niistä yli koska evvk.

vierailija
Tilanne on nyt se, että suurin osa edelleen haluaa shippauksen olevan sallittua, ja ne, jotka eivät siitä välitä, voivat pitää suunsa kiinni asiasta. Fiilistely ja shippaus on yhä yhtä lailla sallittua. Jatketaan kuten ennenkin. Suurin ongelma on se poistelu ja ponit, jotka trollauksellaan ajaa ketjut aina alas.
Ponit eivät trollaa, eivät poistele eivätkä aja yhtään mitään alas eli älä valehtele. Aito ja hänen kanssaan samanmieliset poistelevat ketjut hengiltä.

vierailija
Tässä on varmaan tilanne puu vs. metsä. Mä vaan kaipaisin ketjua missä saisi fiilistellä ja shipata tai olla shippaamatta ilman rajoituksia kaikkea mahdollista Käärijään ja JO:hon liittyvää.

vierailija
Ponit eivät trollaa, eivät poistele eivätkä aja yhtään mitään alas eli älä valehtele. Aito ja hänen kanssaan samanmieliset poistelevat ketjut hengiltä.
Mistä perkeleestä sitä voi ponit erottaa trolleista kun joka kerta, kun ponit ilmestyy paikalle, alkaa hirveä spämmi, trollaus ja poistelu, ja lopulta ketju katoaa? Kyllä mä pidän poneja trolleina ja ketjun pilaajina ihan syystä mielestäni.

vierailija
No sehän se paatti on koko ajan ollutkin.
No kun ei ole ollut kun mustasukkaisuuttaan ihmiset poistelee muita kuin KB-asioita. Muistetaan tapaukset Tommy ja Martin. Heistä poistui jossain vaiheessa kaikki neutraalitkin viestit.
Ja nyt muutenkin pistää silmään tuo että poniviesteistä tehdään syntipukkeja ketjun poistoihin. Voisko kuitenkin olla kyse siitä että siellä kirjoitellaan oikeista ihmisistä sellaisia fantasioita jotka kuuluisi seksipalstoille.

vierailija
Näistä tämän ketjun valituksista siitä miten ketju ei ole mieleen kaikille on vaan sanottava se. Että en ymmärrä teidän tyyliä.

Aikanaan Facessa oli erästä aihetta koskeva ryhmä joka ei ihan ollut mieleeni. En minä sieltä alkanut riitelemään että paska ryhmä ja vähänkö olette tyhmiä kun teette asian näin. Minä perustin oman ryhmän ja nykyään se on itseasiassa suurin sitä aihetta koskeva ryhmä. Jos teillä on oma idea perustakaa oma keskustelu. 🤷

Yhteistyössä