Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
https://instagram.com/stories/its_crazy_party__/3228941489290900811?utm_source=ig_story_item_share&igshid=MTc4MmM1YmI2Ng== siinä on hyvä valaistus eikä mitään turvotuksia oo. Jerellä on joskus aikaisemminkin ollu huonosti nukutun yön jälkeen keikkakuvassa tosi mustat silmänaluset, nimenomaan tuo oikea.

Taitaa jengi haluta täällä enemmänkin kokea aina suuria tunteita ja märehtiä suurta huolestusta ja huolenpitoa kuin realiteetteja
no silmäpussit tulee aina molemmille silmille ei yhdelle

vierailija
https://instagram.com/stories/its_crazy_party__/3228941489290900811?utm_source=ig_story_item_share&igshid=MTc4MmM1YmI2Ng== siinä on hyvä valaistus eikä mitään turvotuksia oo. Jerellä on joskus aikaisemminkin ollu huonosti nukutun yön jälkeen keikkakuvassa tosi mustat silmänaluset, nimenomaan tuo oikea.

Taitaa jengi haluta täällä enemmänkin kokea aina suuria tunteita ja märehtiä suurta huolestusta ja huolenpitoa kuin realiteetteja
Toi oli hyvin sanoitettu toi että täällä halutaan aina märehtiä suurta huolestusta ja huolenpitoa. Nimenomaan haetaan draamaa sieltäkin, missä sitä ei ole, koska halutaan kokea suuria tunteita. Ehkä tämä sitten palvelee samaa tarkoitusta kuin vaikkapa jotkut tv-sarjat joillekin, että saa eläytyä isoihin tunteisiin. Vaikka yhtä hyvin voitaisiin jättää märehtimättä, kun ei se mitään edistä.

vierailija
Toi oli hyvin sanoitettu toi että täällä halutaan aina märehtiä suurta huolestusta ja huolenpitoa. Nimenomaan haetaan draamaa sieltäkin, missä sitä ei ole, koska halutaan kokea suuria tunteita. Ehkä tämä sitten palvelee samaa tarkoitusta kuin vaikkapa jotkut tv-sarjat joillekin, että saa eläytyä isoihin tunteisiin. Vaikka yhtä hyvin voitaisiin jättää märehtimättä, kun ei se mitään edistä.
No tämäpä tämä

vierailija
Itse asiassa elämään nimenomaan kuuluu paljon ikäviä asioita ja vastoinkäymisiä, joille ei voi mitään. Niin kauan kuin on muita ihmisiä, joutuu sietämään sitä faktaa, että osa ihmisistä on joko sekopäitä, kusipäitä tai muuten hankalia tapauksia, jotka voivat aiheuttaa sulle jotain ikävää. Tämä on asia, jota ei voi itse muuttaa. Ei ole kiva, että näin on, mutta näin nyt vaan on. Se mikä on huolestuttavaa on se, jos kuvittelee, että elämään ei kuulu vastoinkäymiset.
Turpaan saaminen ei kyllä ole mikään Normaali elämän vastoinkäyminen. Mitä ihmettä nyt taas.

vierailija
Toivottavasti olisi vain meikkiä. Keikalla olleet varmasti tietävät paremmin oliko jälki näkyvissä ensitahdeista lähtien. Minustakin olisi erikoista meikata tuolla tavoin. Meikki voi levitä mutta harvoin ennen lavalle hyppäämistä. Tuiskun keikalla heitettiin joskus lasipulloja lavalle. Seuraavan päivän keikalle osallistui teini-minä ja lavan edusta oli vuorattu järjestysmiehillä. Tuli mieleen, kun puhuttiin järjestysmiehien määrästä ja kireydestä. Jos jotain väkivaltaista olisi tapahtunut, niin kaikesta päätellen nimenomaan tainnut olla kyse tuntemattoman ihmisen tekemästä teosta ja siksi kiristetty turvatoimia. Samaa mieltä olen, että oman kaatuilun humalassakin olisi varmasti kuitannut heti lavalla. Muunlainen väkivalta ei ole mikään leikin asia. Saa nähdä selviääkö saaga ja ottaako K mitenkään kantaa. Uskallan väittää että IG:n dm:ään ilmaantuu aiheesta kyselijöitä.

vierailija
Huomenta, uusi yritys:

vierailija
Jaksaisiko joku postata uusiksi Huhhahgei-kylttiepisodin, "olen 99% hetero" -tyypin sekä niitä tunnuksia, joilla oli monia klippejä Belgradista, jäi eilen ja toissapäivänä kaikki videoiden katselu väliin kun olin reissussa. :)

- Joymuffin

vierailija
Mä meinasin sanoo silloin, että nyt kannattais mennä Tulisuudelmaan. 😄

Mäen tiedä mitä oon mieltä tosta naaman jäljestä. Näyttää kyllä mustelmalta, turvotuksesta en niin tiedä. Mut jotenkin noi meikatut jäljet on niin kummallinen veto, että hyvin voisin uskoa niillä harhautettavan. Samoin toi lisätty suojaaminen mietityttää. Apollon ja Kurikan välissä lienee sit tapahtunut, jos jotain on ollut.

vierailija

Ei se silmäpussi siihen poskiluun kohdalla tule 🙄.

vierailija
Taas lähti ketju vauvalta.

Mun ei sit kannata nähtävästi enää sinne kirjoittaa, 2 kertaa on ketjut jo lukittu lopullisesti mun viestin jälkeen ja nytkin lähti heti poistoon kun suuni aukaisin. 😆

vierailija
BTW, Vauvalla väiteltiin NT:hen liittyen, että missään hotellissa ei ole enää normaaleja avaimia, vaan ainoastaan avainkortti tai -koodi. Belgradissa ainakin on hotelleja, joissa on ihan avaimet. :D

vierailija
Huomenta, uusi yritys:
BTW, Vauvalla väiteltiin NT:hen liittyen, että missään hotellissa ei ole enää normaaleja avaimia, vaan ainoastaan avainkortti tai -koodi. Belgradissa ainakin on hotelleja, joissa on ihan avaimet.
Taisi silloin väittely koskea Suomen hotelleja JokerOutSubsin haastattelun valossa.

vierailija
vierailija
Huomenta, uusi yritys:

Taisi silloin väittely koskea Suomen hotelleja JokerOutSubsin haastattelun valossa.
Siinäkään ei varsinaisesti hotelleja mainittu, vain suomalaiset lukot ja valokatkaisijat. 🙂 Mut hotelleissa ne tietysti niitä on pääosin päässeet räpeltämään.

vierailija
Seiskan jutun mukaan K:lla olisi ollut 2 turvamiestä baarissa mukana. Tuntuu hassulta kun yleensä nähdään vain Veikko, mutta baari lauantai-iltana on varmaan potentiaalisesti vaarallisempi kuin duunissa eli lavalla olo.

Yhteistyössä