vierailija
Sepä se just tässä mietityttää kun joku tommonen olisi ihan vitsin aihe.Tätä toivoisin, mutta toisaalta uskon, että olisi sanonut jotain. Hehheh kelatkaa vttu mä kävelin ovea päin.
Sepä se just tässä mietityttää kun joku tommonen olisi ihan vitsin aihe.Tätä toivoisin, mutta toisaalta uskon, että olisi sanonut jotain. Hehheh kelatkaa vttu mä kävelin ovea päin.
Aika vähän olen nähnyt Kurikan keikasta mitään.Oliko eilisellä keikalla enempää turvamiehiä kuin yleensä?
Niinpä.. tuntuu, että K ei maalittaisi faneja puheissaan... ja selittäisi miksi ei olisi yleisesti kireä.. jos on ollut jokin yksittäinen tilanne, josta ei ole pidempiaikaista uhkaa... Mutta oliko eilen tavallinen määrä turvamiehiä? Se tila taisi olla kyllä erilainen, että K pääsi lavalle suoraan bäkkäriltä?Voisko olla yli-innokas/humaltunut fani joka on itsekkin tajunnut menneensä liian pitkälle. Tälläisestakaan K tuskin tekisi välispiikkiä.
Joo tää on outo ettei mitenkään kommentoi. K:n normireaktio olisi kyllä vetää juttu vitsiksi, eli jotain vähän vakavampaa taitaa olla taustalla.Tätä toivoisin, mutta toisaalta uskon, että olisi sanonut jotain. Hehheh kelatkaa vttu mä kävelin ovea päin.
Onhan hän kertonut fanista joka aikanaan oli käynyt hänen kimppuunsa ennen tätä euroviisuhommaa. Tämä siitä huolimatta, että henkilö ilmeisesti oli pyytänyt anteeksi asiaa myöhemminNiinpä.. tuntuu, että K ei maalittaisi faneja puheissaan... ja selittäisi miksi ei olisi yleisesti kireä.. jos on ollut jokin yksittäinen tilanne, josta ei ole pidempiaikaista uhkaa... Mutta oliko eilen tavallinen määrä turvamiehiä? Se tila taisi olla kyllä erilainen, että K pääsi lavalle suoraan bäkkäriltä?
Mutta nuo turvamiehet oli kyllä tosi kireän oloisia.Niinpä.. tuntuu, että K ei maalittaisi faneja puheissaan... ja selittäisi miksi ei olisi yleisesti kireä.. jos on ollut jokin yksittäinen tilanne, josta ei ole pidempiaikaista uhkaa... Mutta oliko eilen tavallinen määrä turvamiehiä? Se tila taisi olla kyllä erilainen, että K pääsi lavalle suoraan bäkkäriltä?
Ehkä ne ei vaan tykkää musasta, who knowsMikäköhän homma tosiaan nyt? Turvamiehet on kun viulunkieli mutta tommonen mustelma ei tuu muutamassa tunnissa. Vähintään on vuorokauden vanha.
Eikä leviä tuon alueen musta "meikki" vaikka hieroo sitä kädellä ja vaikka siinä on vettäkin ihan kunnolla samalla alueella
Tägätyistä kuvaa ja videota. Ihan kun tossa vikassa pätkässä (CCC) aristaisi tota silmänalusta kun kaataa vettä päälleen. Tai ainakin toiselta puolelta kasvoja "kouriin" vähän reilummin. Eikä mun silmään lähde veden kanssa leviämään tuo musta alue.
Itsekkin katsoin jostain videosta että kiertää silmäkulman mutta en nyt tuostakaan vielä mitään päättelisi. Voi olla sattumaa.
Tägätyistä kuvaa ja videota. Ihan kun tossa vikassa pätkässä (CCC) aristaisi tota silmänalusta kun kaataa vettä päälleen. Tai ainakin toiselta puolelta kasvoja "kouriin" vähän reilummin. Eikä mun silmään lähde veden kanssa leviämään tuo musta alue.
Ei tykkää mustasta ja sen takia haluavat artistin mahdollisimman äkkiä pois paikalta? Yritä uusiks.Ehkä ne ei vaan tykkää musasta, who knows
Ei kun sen takia noin kireenä. Haluavat vaan kotiin pötköttämään. Tiedän nimittäin muutaman semmoisen tyypin, jonka pahin painajainen olisi joutua tunniksi Käärijän keikalle.Ei tykkää mustasta ja sen takia haluavat artistin mahdollisimman äkkiä pois paikalta? Yritä uusiks.
Varsinkin Kaarijasupporters videolla näkyy valitettavasti turvotus niin hyvin, ettei ole meikkiä.Toivottavasti on vaan meikkiä. Paras skenaario se olisi. Näyttää vaan ihan alas valahtaneelta mustelmalta silmän alueella ja turvotukselta.
Aarni postasi K:n meikistä erinomaista lähikuvaa joka otettu juuri ennen Apollon lavalle menoa ja siinä kasvoissa ei ole mitään jälkiä eikä keikalla ollut rinnassa mustaa väriä. Jotain on käynyt vasta sen jälkeen joko ennen Kurikan showta tai sen jälkeen.Apollon kuvia katselin vähän sillä silmällä, että siellä ei ainakaan vielä näkynyt turvotusta. Eilisestä en ole ihan varma, kun kuvissa aika kehno valaistus.
Sen jälkeen varmaan tapahtunut (jos tapahtunut). Sen verran rento oli Apollossa. Ei se kyllä noin huonosti meikkaisi tarkoituksella että suttua on noin isolla alueella. Harmi että sieltä Kurikasta on niin vähän materiaalia.Apollon kuvia katselin vähän sillä silmällä, että siellä ei ainakaan vielä näkynyt turvotusta. Eilisestä en ole ihan varma, kun kuvissa aika kehno valaistus.
Ehkä ihan hyvä ettei koko fandom mieti samaa, voi tulla joku joukkohysteria tai huhut lähteä liikkeelle.Missään X:n taitumpun kuvissa tai videoissa ei edes kysytä että onko musta silmä... jännä. Itselle tuli se kysymys heti kun pääsin liveen
Nyt täytyy sanoa, et turvonnut se kyllä nimenomaan on.Japaskat on mikään "turvonnu". Meikkiä se on. Taas on pienet "aikamoinen puutatha" setit täällä tulilla.
Minä täältä jälkilaivassa huutelen, mistä tällaista näkee. Hetkellisenä syrjäaaltona. Voiko joku vinkata, missä tämä aalto on nähtävissä. Ja onko vastaavaa materiaalia enemmänkin. Palaan kyllä sitten laivaan takaisin.Et halua Callumiakaan työntämässä likaisia sormiaan Boitsun suuhun niinkuin yhdessä klipissä. Eih.
Joko eivät ole huomioineet, ovat sitä mieltä että on meikkiä tai suurimpana syynä se etteivät halua spekuloida omilla sivuillaan K henkilökohtaisesta asiasta.Missään X:n taitumpun kuvissa tai videoissa ei edes kysytä että onko musta silmä... jännä. Itselle tuli se kysymys heti kun pääsin liveen