Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllä tuo silmä on ihan turvonnutkin.

Kylä hän olisi siitä puhunut jos olisi joku hölmö/vaaraton juttu. Mutta jos joku vakavampi ei koska se pitäisi viedä poliisille ja silloin ei kannata höpöttää julkisesti mitään. Toinen syy on toki mahdollinen häpeä
En tiedä onko K:n sanastossa sanaa "häpeä". Mitä nyt on puhunut kalunsa koosta jne.

vierailija
Hirveetä ... Olis oikeesti. Jos ajattelet mitä mä ajattelen. Sehän nyt ois uutisoitu jo vaikka missä.
Joo eiköhän me ajatella samaa. Ja jos tuo tosiaan on mustelma, eikä mitään hauskaa tarinaa kerrottavaksi, niin joku hyshysjuttuhan tän on pakko olla. Mieluummin oikeastaan joku ulkopuolinen, kuin se että lähipiirin kanssa otettu matsia.

vierailija
Oliko K minkä oloinen tänään spiikeissä jne? Sillä vaan, että eilen oli tosi hyvätuulisen oloinen, kuten myös Apollossa. Oliko mitään erityistä havaittavissa? En itse ehtinyt kusista kiveä seurata, mutta ei ilmeisesti ollut kummoinen tänään.

vierailija
Sekin olin muuten minä siis se linkkaaja. Olipa kiva kun meni oikeaan osoitteeseen. Tättärää sulle vaan. Ja elämä on laiffii, you know. Cameltoen raosta aukenee portti vaihtoehtotulevaisuuteen, jossa sinäkin rrrraaaakassstat Lärvilautaa & Bileitä, jotka polttaa takapuoles.
T. Jankkis
No kukapa muukaan. Se on kuule sillälailla että nyt saa K tulla mun uniin. Tai tulla mun unissa, molempi käy. Ihan sama.

Yhteistyössä