Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
hmm... mutta rinnan jäljet olivat jo eilen... eikä silloin ollut tuota "mustaa silmää"... Voisiko tämä olla jokin tyylivalinta, että laittavat K:n kehoon meikkijälkiä kun fanit tykkäävät? Ehkä tuo silmänalus tuli vain vähän huonon muotoiseksi?
Mustelma ei "mustu" heti, vaan on ensin punainen. Eilenhän oli kunnon meikkaaja, tänään sitä vasta olisi tarvittukin. Oon kans sitä mieltä, että nuo rinnan jäljet on ehkä tehty hämäyksen vuoksi.

vierailija
Mä olen aina täällä. Ja jos en hetkellisesti ole, niin etsin kyllä teidät käsiini.

Tättärää.

PS. Menit sitten mun rakasta ICIP:iäkin dissaamaan? Toivon, että tänä yönä sulla on oikein kunnon partyt cameltoen ja nenänrömpötyshobitin kanssa.
Hyi! Sekä irkuille että icipille ;) .Avasin jo niitä cameltoe-linkkejä vaikka tiesin mitä niistä aukeaa. Ja minäkin oon melkein aina täällä. Kohta alan manifestoimaan itselleni K uniin.

vierailija
Kyllä tuo silmä on ihan turvonnutkin.

Kylä hän olisi siitä puhunut jos olisi joku hölmö/vaaraton juttu. Mutta jos joku vakavampi ei koska se pitäisi viedä poliisille ja silloin ei kannata höpöttää julkisesti mitään. Toinen syy on toki mahdollinen häpeä

vierailija
Hyi! Sekä irkuille että icipille .Avasin jo niitä cameltoe-linkkejä vaikka tiesin mitä niistä aukeaa. Ja minäkin oon melkein aina täällä. Kohta alan manifestoimaan itselleni K uniin.
Sekin olin muuten minä 😆 siis se linkkaaja. Olipa kiva kun meni oikeaan osoitteeseen. Tättärää sulle vaan. Ja elämä on laiffii, you know. Cameltoen raosta aukenee portti vaihtoehtotulevaisuuteen, jossa sinäkin rrrraaaakassstat Lärvilautaa & Bileitä, jotka polttaa takapuoles.
T. Jankkis ❤

Yhteistyössä