Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ihminen on tarkoitettu olemaan sellaisen ihmisen kanssa, jolle uskaltaa sanoa asiansa. Onko se niin?
No, jos ihminen on ujo niin asioiden sanominen yhtään kenellekkään voi olla vaikeaa. Siksi pitää tutustua ja tunnustella miltä yhdessäolo tuntuu, se kertoo enemmän sitten, toki voi mennä aikaa että pääsee sellasiin luonnollisiin väleihin jos jommallakummalla on ujoutta tms
 
vierailija
En usko että mulla ja kaivatulla olisi ongelmia kommunikoida, jos vaan pääsisimme tutustumaan toisiimme.
No ei varmaan tuossa pisteessä muillakaan, mutta tuo piste jää saavuttamatta joissain tilanteissa.

Joidenkin ihmisten kanssa ei vaan pysty ottamaan riskiä siitä, että onko kyse siitä, että se toinen ei uskalla sanoa mitään vai onko ihan vaan kiinnostuksen puutetta. Ja sit homma jää selvittämättä ja tyypit menee jonkun ns. helpomman kans yhteen.
 
vierailija
Ujoushan tai muut estot ihmisen persoonallisuudessa eivät välttämättä näy kaikissa tilanteissa ja koske ihan kaikki tilanteita arjessa. Ihan hyvin siis voi olla vaikka kuinka ihmispelkoinen yms. vaikka jossain tilanteessa ei olisikaan.
 
vierailija
Kaikki sanat tuntuu niin riittämättömiltä kuvaamaan sitä mitä mun sydän tuntee. Ainakaa näin tänne julkiselle palstaööe ja anonyymisti. Ne on sellasia asioita jota pitäis voida kuiskia suoraan korvaan. Sellaisia asioita, jotka todistetaan puhtaalla katseella ja kosketuksella. Monta päivää oon ajatellut vaan kuinka halaisin toukasti kun nähdään, siellä misaä nähdään. Sitten en kuitenkaan uskalla, vaikka oltais kahdestaankin. Niin pitkään oon ollut niin vaille.❤🌞
Olispa tämä kaivatultani... tämä ilta oli mulle erityinen, eikä hän tiedä, että olisin mieluiten viettänyt sen hänen kanssaan. Olis ihana halata. <3 Kauniita unia!
 
vierailija
Ujoushan tai muut estot ihmisen persoonallisuudessa eivät välttämättä näy kaikissa tilanteissa ja koske ihan kaikki tilanteita arjessa. Ihan hyvin siis voi olla vaikka kuinka ihmispelkoinen yms. vaikka jossain tilanteessa ei olisikaan.
Olen ollut ujo, mutta nykyään olen ujo enemmän siinä, jos joku osoittaa kiinnostusta niin alan ujostella, vaikka en ole siitä toisesta kiinnostunut millään tavalla. Tosi kivasti tultiin toimeen erään miehen kanssa ja juteltiin paljon. En tajunnut jossain vaiheessa hänen fyysistä läheisyyttä kiinnostukseksi. Sitten ihan suoraan tunnusti tunteensa, enkä enää tiennyt miten päin olisi. Tuli niin puskista tuo. Säikähdin ja aloin vältellä tilanteita, joista en pääsisi pakoon. Ollaan molemmat varattuja.
 

Yhteistyössä