totta! B osaa tunnetusti mitä vaan (paitsi piirtää) ja K voi esitellä noita ruoskataitojaan Igorille.Ei hätää, B osaa kyllä käsitellä ruoskaa. K:lla se menis vain kissan kanssa leikkimiseksi muutenkin.
Itse huomasin joku päivä sitten että sillä oli stoorissa lehmiä ja laitoinkin siitä kommenttia tänne tai vauvalle. Mutta nyt siellä chatissakin juteltiin lehmistä.Joo parempi vähän ku ei mitään. Päästiin fiilisteleen kuitenkin. Mitä se Lorenzo lehmistä tietää?
Ei vaan ennen viisuja oli minusta aika ikävää kommentointia. Voihan se olla ettei enää ajattele niin. Mutta oli sellaista pilkkaavat kommentointia minun mielestäniVoitko hiukan tarkentaa millä tavalla? Kuulin samaa, mutta sitten joku viisuaikoihin liittyen oli taas eri mieltä, että johtuu vihakampanjasta heidän managerin tms erottamisen takia..
Kunnon mustelma näyttäis olevan silmän alapuolella.K ja conte partiro ja voi katsoa onko silmä mustana.
Ei todellakaan ole meikkiä tuo.hmm.. vaikea sanoa... voisi olla meikkiäkin joka levinnyt
No höps.hmm.. vaikea sanoa... voisi olla meikkiäkin joka levinnyt
Nyt ei kyllä ole meikkiä.hmm.. vaikea sanoa... voisi olla meikkiäkin joka levinnyt
Vaikea tuosta kuvakuolmasta sanoa kun ei voi verrata toiseen silmään miten varjot menee ymK ja conte partiro ja voi katsoa onko silmä mustana.
Joo mä näin sen myös, Lorenzon lehmät. Ja livessä ihan ku K olis sanonut takas karja - johkin, kun se Rosalie meni takas yleisöön ...Itse huomasin joku päivä sitten että sillä oli stoorissa lehmiä ja laitoinkin siitä kommenttia tänne tai vauvalle. Mutta nyt siellä chatissakin juteltiin lehmistä.
Vaikutti että lorenzolle oli joku jo viestitellyt jotain lehmistä.Joo mä näin sen myös, Lorenzon lehmät. Ja livessä ihan ku K olis sanonut takas karja - johkin, kun se Rosalie meni takas yleisöön ...
No lippudraama nyt olikin sellainen, että en yhtään ihmettele, miksi toi puheessa esille.Yleensä K puhuu avoimesti lavalla, jos jotain selvästi on tapahtunut (lippudraama)... olisiko sanonut vaikka että on kävellyt päin ovea tai jotain, mutta me emme vain nähneet sitä...
Keikka kai ihan loppumetreilläToimiiko teillä tuo live? Väittää että olisi mutta ei näy mitään
Aivan selvä sellainen.Kyllä se nyt vaikutti mustelmalta liven perusteella kun kävi lähellä.