Kiinnostaa edelleen mistä tämä tieto on peräisin.Jotenkin tosi kumma veto tuo manageri juttu kun ei henkilö oikein tunnu hyvältä vaihtoehdolta senkään takia, että hänhän on seksuaalivähemmistövastainen ollut vuosia
Samat fiilikset ollut monella tänään! Kauhukomediaksi ja komediasaippuaoopperaksi luonnehditty ja ties miksikin universumin trollausdraamaksi. xDEikä:OOO mun täytyi googlata tää, ja niinhän se on! Sivusivuhahmot nousee suurempaan rooliin! Tääkin kuulostaa kuin elokuvakäänteeltä, yllättävä veto kyllä kiitos paljon tiivistyksestä<3<3
Ihan heebon omasta somesta kun aikanaan seurasin. Koko WY oli ihan saatanan toksinen omaan makuunKiinnostaa edelleen mistä tämä tieto on peräisin.
Siis lore oli myös sampittaren liveä seuraamassaonko lorenzoxstuer? vai oonko ihan väärän lorenzon profiilissa! Vai pitääkö joku muu liveä kuin sampi
sekin voi olla vahinko meikin kanssa. Mutta näyttää erilaiselta kuin eilenJäljet rinnassa voi olla fake ja niin heti ajattelin eilenkin, mutta mustaa silmäkulmaa en usko. Sellasen feikkaaminen on typerää ja K siihen tuskin lähtisi. Toki silmä siis tummana on, sitä en kiellä.
Musta on turvonnut, mutta Kn tuntien on voinut myös itse säheltää jotakin.sekin voi olla vahinko meikin kanssa. Mutta näyttää erilaiselta kuin eilen
Niinpä.. ja emme tiedä onko kertonut jotain sähellystarinaa kun ei ole ollut live päälläMusta on turvonnut, mutta Kn tuntien on voinut myös itse säheltää jotakin.
Ei sillä eilisen kuvissa ollut mitään silmän mustelmaan viittaavaa mun mielestä. Sellainen ohut meikkivaluma (kyyneleen näköinen) poskea pitkin vain.Kai te tiedätte muistelmien elävän eli ei ne ole samannäköisiä. Muuttuvat päivittäin
Okei, harmi sit et JO kaveeraa niiden kanssa.Ihan heebon omasta somesta kun aikanaan seurasin. Koko WY oli ihan saatanan toksinen omaan makuun
Voitko hiukan tarkentaa millä tavalla? Kuulin samaa, mutta sitten joku viisuaikoihin liittyen oli taas eri mieltä, että johtuu vihakampanjasta heidän managerin tms erottamisen takia..Ihan heebon omasta somesta kun aikanaan seurasin. Koko WY oli ihan saatanan toksinen omaan makuun