vierailija
No minullakin alkoi heti soida Plastika päässä.Naurahdin tälle ”nöpöttää”-verbille jostain kumman syystä
No minullakin alkoi heti soida Plastika päässä.Naurahdin tälle ”nöpöttää”-verbille jostain kumman syystä
No mut kun se on seksikästä ja kiihottavaa toisin kuin Callumin räkäiset sormet.B Kyllä sylkee sitä vettä kaikkien päälle, että ei ole kauheasti varaa valittaa
No minullakin alkoi heti soida Plastika päässä.
🫣 tähän on hyvä päättää ilta. Uskallanko toivottaa hyvää yötä (vai pelästyykö joku tästäkin).No minullakin alkoi heti soida Plastika päässä.
EI EI JA VIELÄ KERRAN EI.Pahin oli mun mielestä se kun Callum koski sormillaan ensin omaa suutaan ja sitten läppäsi sormensa Bojanin suulle. Se oli kyllä jo pyhäinhäväistys. Boitsu oli varmaan siinä niin tuiskeessa, että ei ehkä välittänyt. Muistankohan oikein ja löytäisinkö sen vielä. Haluatte varmaan nähdä?
Hyvaa yota<3🫣 tähän on hyvä päättää ilta. Uskallanko toivottaa hyvää yötä (vai pelästyykö joku tästäkin).
Jotain vedenkestävää tussia tms kenties joka levinnyt sormista tai jotain.Siis onko toi musta jälki pysyvästi tossa rinnassa? Ja silmäkulmakin näyttää samalta kuin eilen...
Hyvää yötä ja Callumin kuvia.🫣 tähän on hyvä päättää ilta. Uskallanko toivottaa hyvää yötä (vai pelästyykö joku tästäkin).
Sopii näin HalloweeninaHyvää yötä ja Callumin kuvia.
Höh, mitäköhän ainetta lie. Oletin että meikeillä oli vahingossa sotkenut itsensä huomaamatta, mutta kyllähän ne lähtisi pois. Jollain tussila lätrännyt? xDSiis onko toi musta jälki pysyvästi tossa rinnassa? Ja silmäkulmakin näyttää samalta kuin eilen...
Näyttävät kyllä ihan sormilla vedetyiltä sutuilta, eikä yhtään näytä mustelmilta. Jotain tököttiä ollut käsissä ja lääppäissyt itseään rintaan.”Työtapaturma” ruoskan kanssa? Siis noi mustat jäljet ihossa
No tätä mä ennemmin katsoin ainakin kolmeAnteeks miks sillä on selässäkin pari mustelmaa
Siltä kyllä näytti kieltämättä.Eihän sille oo voinu köydä mitään? Livessä muutama kommentoi että onko silmä mustana...
Tätä myös odotellessa! Entä oliko gay s*x paidan antamisesta jo jaettu täällä video?Tuliko muuten sitä videota eliseltä, jossa se joku kundi on lavalla ja sanoo, että K on sen 1 % kun muuten on 99 % hetero? En itse ole huomannut..
Ne selässä olevat oli kyllä ihan mustelmia.Tahallaan laittanut tai pyytänyt jotain laittamaan jälkiä kroppaan värillä että ihmiset spekuloisi. Sellanen se on.