vierailija
Älä huoli, ei oteta.Toi Aava-läppä on ihan hauska iltahepuleihin, mut älkää nyt arvoisat ammut ottako sitä tosissaan
Älä huoli, ei oteta.Toi Aava-läppä on ihan hauska iltahepuleihin, mut älkää nyt arvoisat ammut ottako sitä tosissaan
Muakin naurattaa joka kerta kun muistan tän! Huhhuh!Mua alkoi naurattaa koiraa vedessä että ihan oikeasti, Conor on Jokereiden manageri. What a day.
No ilmeisesti kaikki kiva on kielletty näin kinktoberin päätyttyä ja kaiken pitäisi olla fluffia, niin otan tämän vaatimuksen huomioon. :'DKirjoita sitä ficciä siitä et K saa sitä hiton raippaa, mut sillee hellästi toki ...No violence.
On, silloin prepartyn pusun aikaan. Ei siitä sen enempää.Mä en halua lähteä kuuklaamaan asiaa oksennuksen pelossa, joten tietääkö joku, että onko Conorista tehty ficcejä esim. Boitsun kanssa?
Sopii yhtä huonosti kuin Kris ja...... Häärijä...Mä en halua lähteä kuuklaamaan asiaa oksennuksen pelossa, joten tietääkö joku, että onko Conorista tehty ficcejä esim. Boitsun kanssa?
Nyt mä vasta tajusin, mistä tässä lettucasessa on kysymys. Siis oikeista letuista. Luulin, että on oikeesti jonkun l*ttu l*vällään.Jan, lettulautanen ja puhelin https://x.com/sp4rklativet1/status/1720737478078877820?s=61
sitten ei muuta ku jatketaanÄlä huoli, ei oteta.
Menenpä lisäämään taas yhden lauseen mun Hris-fikkiin, out of spite. Kyllä se tätä menoa joskus valmistuu.Sopii yhtä huonosti kuin Kris ja...... Häärijä...
Mä en tiedä muuta, mutta multa meni just yöunet.Harmi kun täällä ei voi peukuttaa, mutta jos olisi pakko viettää kiihkeä yö joko Conorin tai Callumin kanssa, niin kumman valitsette?
Hyppäisin pohjattomaan kaivoon mieluummin...Harmi kun täällä ei voi peukuttaa, mutta jos olisi pakko viettää kiihkeä yö joko Conorin tai Callumin kanssa, niin kumman valitsette?
No mieluummin vaikka se Vesku prkele. Et voi pakottaa.Harmi kun täällä ei voi peukuttaa, mutta jos olisi pakko viettää kiihkeä yö joko Conorin tai Callumin kanssa, niin kumman valitsette?
Jätän ne keskenään mieluummin hommailemaan.Harmi kun täällä ei voi peukuttaa, mutta jos olisi pakko viettää kiihkeä yö joko Conorin tai Callumin kanssa, niin kumman valitsette?
Lettu, jossa oddlygood kuorrute.Nyt mä vasta tajusin, mistä tässä lettucasessa on kysymys. Siis oikeista letuista. Luulin, että on oikeesti jonkun l*ttu l*vällään.
Mä oon se Hris tulee painajaisiini aamuviideltä -tyyppi, mut mieluummin mä siitä ficciä lukisin kuin B:stä ja C:stä.Sopii yhtä huonosti kuin Kris ja...... Häärijä...
Janin lettulautanen listalle!Kyllä se oli Janin kännykkä. Bojan istui Janin vasemmalla puolella ja känny oli Janin lettulautasen oikealla puolella.
Ei.Harmi kun täällä ei voi peukuttaa, mutta jos olisi pakko viettää kiihkeä yö joko Conorin tai Callumin kanssa, niin kumman valitsette?
Se huudeltiin jo sinneJanin lettulautanen listalle!
Laittaisin letun takaisin jääkaappiin.Harmi kun täällä ei voi peukuttaa, mutta jos olisi pakko viettää kiihkeä yö joko Conorin tai Callumin kanssa, niin kumman valitsette?
Kannattaa laittaa yöllä ikkuna kiinni, Conor nimittäin vaanii juuri parasta aikaa sun ikkunan alla. Heti kun nukahdat, niin Conor tulee dildoineen ja ruoskineen sun ikkunasta sisään.No mieluummin vaikka se Vesku prkele. Et voi pakottaa.
Tuli niin kotoiset minificcivibat tästä, paitsi käänteisenä.
Hotellin omassa stoorissa kirjoittivat että vielä pöydät ja tuolit sivuun niin bileet voi alkaa.Muuten, toi Kn keikkapaikkahan on ravintola hotellissa, niin otetaanko sieltä ne pöydät jotenkin pois vai heiluuko jengi niiden päällä... ?