vierailija
Onks varmaa ettei toi oo Jan ite tossa kuvassa...Jan, lettulautanen ja puhelin https://x.com/sp4rklativet1/status/1720737478078877820?s=61
Onks varmaa ettei toi oo Jan ite tossa kuvassa...Jan, lettulautanen ja puhelin https://x.com/sp4rklativet1/status/1720737478078877820?s=61
Mikään ei ole varmaa. Mulle se näyttää uimalakkipäiseltä äijältä.Onks varmaa ettei toi oo Jan ite tossa kuvassa...
Ei tule tapahtumaan, ellei se vihi B ja K:ta seuraavana tekonaan.Ehkä me siirrytäänkin kaikki fanittamaan nyt Conoria.
Tuleeko se sitten joksujen kanssa Suomenturneelle vahtia pitämäänNythän me odotetaan, että koska näemme seuraavan kerran kamelinvarvasta
Nace ja Kris all the way.taisi jan x nace liittokin nyt ajautua karille.. voi noita näyttökuvia...
Joo. Conor parka nyt on vaan niin Jalka.Eiköhän Kädessä ole aika paljon kadehdittavaa Connorin näkökulmasta joten ei ihme olisi
Kädessäkin varmaan. mutta Kärde oli tarkoitus kirjoittaaEiköhän Kädessä ole aika paljon kadehdittavaa Connorin näkökulmasta joten ei ihme olisi
Ehkä sit jos ilmestyy keikoille kamelinvarvasasussaan.Ehkä me siirrytäänkin kaikki fanittamaan nyt Conoria.
Joo. Conor parka nyt on vaan niin Jalka.
Härtsä kaljulakki päässä mä en kyllä saa tuosta blondia kimulia tekemälläkäänMikään ei ole varmaa. Mulle se näyttää uimalakkipäiseltä äijältä.
Onks Härtsällä suhde Janin kanssa?! Onko joku kertonut jo Krisille??Härtsä kaljulakki päässä mä en kyllä saa tuosta blondia kimulia tekemälläkään
Ei todellakaan. Lopeta nää typerät kysymykset.Voisiko connor olla kateellinen B:n ja K:n yhteydestä ja erikoisystävyydestä
Onks nyt ihan varma, että se on Janin puhelinMusta siin Janin luuris on tää:
Käärijä on Instagram: "More photos with @voguescandinavia 📸 @karoliinabarlund Make up 🖋️ @neeakuurne Stylist 👔 @silandersanna Interviewer 🎤 @linneapesonen"
77K likes, 426 comments - paidatonriehuja on October 4, 2023: "More photos with @voguescandinavia 📸 @karoliinabarlund Make up 🖋️ @neeakuurne Stylist 👔 @silandersanna Interviewer 🎤 @linneapesonen".www.instagram.com