vierailija
On siinä tyttö aurinkolasit päässäEi siitä Janin puhelimen kuvasta saanut mitään selvää. Siinä voi olla vaikka koira.
Miksi Deanilla ja Kärtsyllä välirikko? K ei ikinä kyllä tykkää Deanin kuvista.
On siinä tyttö aurinkolasit päässäEi siitä Janin puhelimen kuvasta saanut mitään selvää. Siinä voi olla vaikka koira.
Miksi Deanilla ja Kärtsyllä välirikko? K ei ikinä kyllä tykkää Deanin kuvista.
Tää ei ollu kyllä verrattavissa.Onhan se jo kesällä pussannut sitä kerran, niin ei se siitä johdu.
Ne Kärtsän mainostamat Oddlygoodit oli B lettulautasella.
Sama kun B käy lumpustelemassa Suomessa, Kärppy ulkomailla.Voitanko jotain kun ennustin näin tapahtuvan? :'D
Eli joku sydänaurinkolasitytöistä! Maike, Eleonora, Nicole vai kenties itse Selma?On siinä tyttö aurinkolasit päässä
Ei taida majoittua, saahan siellä silti syömässä käydä.Mutta ccctyttöhän nimenomaan majoittuu hotellissa, syömisetkin tapahtui siinä hotellin raflassa.
No kai minäkin voin nyt sitten tässä iltahuumassa paljastaa. Mulla on Bojanin kanssa salasuhde. Oli niin kiihkeä kolmen sekunnin tutustuminen Turussa. Mutta välttelevä mies se on, aina puhelimessa jonkun vantaalaisen räppärin kanssa.Twitteri huutaa kohta Janin suomalaista tydeä. Nehän lukee näitä palstoja. Mäkin oon Kärsyn mällisukka.
SAMAMut mä haluun nähdä Kärtsän piiskaamassa!
Antakaa näiden fanien olla, ei varmasti ole kukaan heistä.Eli joku sydänaurinkolasitytöistä! Maike, Eleonora, Nicole vai kenties itse Selma?
Terve. Hauska tutustua. Ootko koppurainen vai vielä märkä?Twitteri huutaa kohta Janin suomalaista tydeä. Nehän lukee näitä palstoja. Mäkin oon Kärsyn mällisukka.
Missä? Linkkiä puusilmälle kiitos.On siinä tyttö aurinkolasit päässä
Kiinnitin kännykkään heti huomiota, kun näin videopätkän.On siinä tyttö aurinkolasit päässä
Sais tapahtua kyllä vähemmänkin. Mä en ehdi nukkumaan enää kun pitää jatkuvasti olla täällä.Ihme, että kukaan ei ole päiviin puhunut siitä, että ei tapahdu mitään tai ei ole mitään odotettavaa
Mielipiteitä on yhtä monta ku miehiä lavalla.Ehdottomasti K:n pitää olla piiskattavana!!!
Voi olla, voi olla että ei.Voisiko connor olla kateellinen B:n ja K:n yhteydestä ja erikoisystävyydestä
Ei tässä ehdi kuivua, kun se runkuttaa jatkuvasti Boitsun persikkakuville. Vesirakkuloita on jo kuulemma jormassa.Terve. Hauska tutustua. Ootko koppurainen vai vielä märkä?
Nythän me odotetaan, että koska näemme seuraavan kerran kamelinvarvastaIhme, että kukaan ei ole päiviin puhunut siitä, että ei tapahdu mitään tai ei ole mitään odotettavaa