vierailija
Tekoäly, tekoäly...Mitä v*ttua autocorrect, toi oli jo hyvä. x'D
Tekoäly, tekoäly...Mitä v*ttua autocorrect, toi oli jo hyvä. x'D
Totta. Kumpikin julkaisu ovat tuplanneet odotukseni striimeissä. Ja fandom sekosi kummastakin projektista ihan ilman mitään ulkoisia liitännäisiä.Näkisin, että B juttuja enemmän fanitukseen vaikuttaa uudet biisit, ja ne on kyllä otettu fandomissa hyvin vastaan.
Täällä vaan panikoidaan, että kn ja bn yhteys katkeaisi rämän takia, mitä tuskin tapahtuu. Muuta ongelmaa en näe. Kärpäsestä on tehty hörkänen ja piruja maalattu seinät täyteen.Anteeks kun tulen vähän ulkokehältä (ykköskiinnostus Käärijässä), mutta kuka on Conor ja miksi se on ongelma, että hän manageroi Joker Outia?
TÄMÄJooei. Niin kauan kun se heiluttelee hikisiä titsejään ja esittelee ihania levinneitä meikkejään ja superpitkiä ripsiään ja suloista massuaan ja tiukkaa pylperöään niin minua ainakin kiinnostaa. Niin ja näitten lisäksi tyyppi vielä koko Suomen, ellei Euroopan, timanttisin live-esiintyjä. Eli ei varmaan hätää.
Oi ihanatMistä lähtien Daltoneiden bioissa on lukenut noi Dalton jutut? Ihan mahtavat.
Ehkä kannattaa tiivistää toisin, mulle ongelmat asian suhteen on ihan muualla, kuten toisaalla fandomissa myös.Täällä vaan panikoidaan, että kn ja bn yhteys katkeaisi rämän takia, mitä tuskin tapahtuu. Muuta ongelmaa en näe. Kärpäsestä on tehty hörkänen ja piruja maalattu seinät täyteen.
Tää ei ehkä niin fiksu, kun hotellihuoneen numerot on näkyvissä.Oi ihanat
Ja Jukalta muuten story Keskisen hotellilta (tai ainakin oletan että nuo hieman itänaapurihtavat blingbling sisustukset voi olla vain sieltä).
Tämä ja MRSJooei. Niin kauan kun se heiluttelee hikisiä titsejään ja esittelee ihania levinneitä meikkejään ja superpitkiä ripsiään ja suloista massuaan ja tiukkaa pylperöään niin minua ainakin kiinnostaa. Niin ja näitten lisäksi tyyppi vielä koko Suomen, ellei Euroopan, timanttisin live-esiintyjä. Eli ei varmaan hätää.
Hei, mun mielestä A:n kaks ekaa oli ihan kivat, välillä pyöritänyhtä tai toista vielä toittolistallani enkä yleensä skippaa. Uusin on taas vähän puolivillainen, tuntuu pakolla väännetyltä balladilta jotta saa keikoille jonkun rauhallisen biisin väliin.Mutta ei kuitenkaan kolmea puolivillaista peräjälkeen. Anteeksi Alessandra 🫣.
Ei olisi mun mielestä tarvinnut edes SSOLia julkaista, mutta ilmeisesti halusivat jotain kivaa faneille. Ja muut biisit käsitykseni mukaan tarkoitus kirjoittaa vasta ensi vuoden puolella paremmalla ajalla.
Hitto, tosta tuli mieleen se taannoinen K&B baariliveraportointi aamuyöllä. Joku totesi siinä raportoijalle "jos valehtelet, joudut helvettiin. Ja valehtelu on yksi kuolemansynneistä". Tää jäi elämään mun päähän, ton edessä on vaikea valehdella...No voi hitto teidän kanssa
Kerrankin mulla oli kiva päivä ja iltsikkakin promosi Auto Jäätä.
Puolivillainen tättärää soikoon päässäsi täältä ikuisuuteen .
T. Auto Jää -jankkis
Niinpä.. A:lla on vähän eri tilanne kuin JO:lla, koska aiempaa tuotantoa ei ollut. Mutta siihen nähden on hienosti lähtenyt julkaisemaan biisejäHei, mun mielestä A:n kaks ekaa oli ihan kivat, välillä pyöritänyhtä tai toista vielä toittolistallani enkä yleensä skippaa. Uusin on taas vähän puolivillainen, tuntuu pakolla väännetyltä balladilta jotta saa keikoille jonkun rauhallisen biisin väliin.
Juu ei tää mitenkään vaikuta tähän ystävyyteen, joka tulee jatkumaan ainakin 30vuotta ja yhteys jatkossakin toimii ainakin 2h38minsaa vuorokaudessaTäällä vaan panikoidaan, että kn ja bn yhteys katkeaisi rämän takia, mitä tuskin tapahtuu. Muuta ongelmaa en näe. Kärpäsestä on tehty hörkänen ja piruja maalattu seinät täyteen.
Mä taas tykkäsin vain ekasta viisujen jälkeen julkaistusta, mutta se vanheni tosi nopeasti enkä enää jaksa kuunnella yhtään. Tähän tosin saattaa vaikuttaa se, että 1/2 mun jälkikasvusta on aivan lääpällään Alessandraan ja luukuttaa näitä aivan.koko.ajan.Hei, mun mielestä A:n kaks ekaa oli ihan kivat, välillä pyöritänyhtä tai toista vielä toittolistallani enkä yleensä skippaa. Uusin on taas vähän puolivillainen, tuntuu pakolla väännetyltä balladilta jotta saa keikoille jonkun rauhallisen biisin väliin.
Ootko katsonut livejä tai klippejä K:n keikoilta? Ei siellä B:tä kukaan haikaile, apollossakin oli kuulema vain ne kaksi palstalaista K/B paitoineen jotka jäi takariviin niin ei tullut niillekään huomiota. Ja Lontoossakin yleisö oli ollut kuulema vain hämmentynyt tietämättömyydestä kun K oli vastannut jonkun eturiviläisen B-kylttiin niillä sen B:n pyykkivitseillään.Kauankohan porukka jaksaa kulkea käärijänkään keikoilla, jos shippijuttuja ei tule. Tuntuu, että pääasia täällä on ollut nimenomaan spiikit ja odotukset Bojanin mainitsemisesta.
Samaistun kovasti tähän kirjoitukseen. Vieroitan juuri itseäni Bojanista. Tietysti seuraan edelleen, mutta en niin aktiivisesti kuin joku aika sitten. Sitten tuli vielä tämä Conor uutinen. Vähän pettymystä ilmassa Jokereiden suhteen, mutta ehkä kaikki kääntyy parhain päin. He kuitenkin tietävät omat asiansa paremmin kuin minä.Ei hitto. Tämän takia yritän olla kiintymättä yhteenkään julkimoon tai edes bändiin. Aina tulee jokin kolhu tai pettymys, ja kiitos parasosiaalisen suhteen, otan sen sitten liian raskaasti verrattuna siihen todellisuuteen, vaikka tiedostankin, kuinka hölmöä sellainen on. Ehkä tää tästä vielä iloksi kääntyy, mutta nyt on niin paska fiilis tästä kaikesta, että parempi häipyä hetkeksi palstalta. Ja mennä kuuntelemaan jotain muuta musiikkia.
Paitsi jos Bojanilla kihahtaa nuppiin nuoret ja hyvännäköiset tytöt ja siitä tulee k*rpämu*kkuk*sipää.Täällä vaan panikoidaan, että kn ja bn yhteys katkeaisi rämän takia, mitä tuskin tapahtuu. Muuta ongelmaa en näe. Kärpäsestä on tehty hörkänen ja piruja maalattu seinät täyteen.
Käärijän kohdalla sanoisin, että se Bojan-yhteys on huomattavasti vähemmän merkityksellinen. Jos joku kaipaa fiilistelymatskua niin K tuottaa sitä ihan omaehtoisesti eri tyyppien kanssa kuten on nähty Tommyn ja Jukan kohdalla. K:n ympärillä on niin paljon tapahtumaa muutenkin, että kunhan hän pysyy kiinnostavana fanien silmissä Bojania ei erityisesti kukaan jää kaipaamaan K:hon liittyen vaikka kaikki ovat varmasti aivan innoissaan, jos häneen viittaavia juttuja tulee jatkossa. Tumpussakin K trendaa säännöllisesti ihan muissa asioissa kuin Bojaniin tai JO:hon liittyenKauankohan porukka jaksaa kulkea käärijänkään keikoilla, jos shippijuttuja ei tule. Tuntuu, että pääasia täällä on ollut nimenomaan spiikit ja odotukset Bojanin mainitsemisesta.