Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Alessandran viisumenestys oli vähän eri luokkaa kuin Joksujen. Varsinkin yleisöäänestyksessä. Ja Alessandralla on myös kaksi kotimaata, joista Italia (jossa häntä fanitetaan ja hypetetään kovasti) huomattavasti isompi kuin Slovenia. Eli vähän eri juttu.

Ja luulisin kyllä että joksut ei nimenomaan ole halunnut julkaista uutta musiikkia nyt. Haluavat panostaa uusiin biiseihin eikä julkaista mitään puolivillaista Auto Jäätä (anteeksi) ihan vaan sen takia, että pääsisivät viisuhuuman siivellä jonnekin. Ehkä huono strategia markkinoinnin kannalta, mutta näin fanin näkökulmasta paljon parempi näin.
Eikö SSOL ole nimenomaan heidän auto jää (sori)? B itse sanoi että sanat kirjoitettiin 30 minuutissa, ja siltä kuulostavatkin. striimejä 517k. Eikö B kiittänyt 500k striimistä n. kuukauden kuluttua julkaisusta? J siitäkin on jo muutama viikko. Jos seuraava biisi tulee ennen kesää, niin en tiedä kuka siinä vaiheessa on vielä kuuntelemassa?

vierailija
Ihan ilman shippaustakin yhteys Kn jos katkeaa ne fanit ja kuuntelu luvut Suomessa vähenee. Tämä on tosiasia. Sitten ei kannata keikalle Suomeen tulla. Fanina tämä pelottaa ja myös se että Conorhan ne keikat päättää ja varmasti Suomi ei hänelle ole etusijalla.
Ensinnäkn kyllä Suomessa osa faneista tykkää Jokereiden musiikista ilman shippaustakin. Eivät välttämättä myy kerralla 4 keikkaa enää, mutta ainakin yks keikkapaikka täyttyy takuuvarmasti jatkossakin. Conor varmasti järjestää jatkossa vain ja ainoastaan brittein saarten keikat. Balkanin ja euroopan muut keikat järkätään kuten ennenkin.

vierailija
Ihan ilman shippaustakin yhteys K:eek:n jos katkeaa ne fanit ja kuuntelu luvut Suomessa vähenee. Tämä on tosiasia. Sitten ei kannata keikalle Suomeen tulla. Fanina tämä pelottaa ja myös se että Conorhan ne keikat päättää ja varmasti Suomi ei hänelle ole etusijalla.
Kuuntelut vähenee joka tapauksessa pikku hiljaa mitä pidempi aika viisuista on ja uutta musiikkia ei tule. Mä en usko että ihmiset on K:n takia kuitenkaan tähän asti kuunnelleet noin paljon vaan ihan hyvän musiikin. Keikkamyynti on sitten eri juttu, siinä K:n vaikutus on ollut suurta.

vierailija
No se puolivillainen taidettiin ikävä kyllä julkaista jo 😬 SSOL ei mikään varsinainen mestariteos ole. Ihan kaikella rakkaudella ❤
Mutta ei kuitenkaan kolmea puolivillaista peräjälkeen. Anteeksi Alessandra 🫣.

Ei olisi mun mielestä tarvinnut edes SSOLia julkaista, mutta ilmeisesti halusivat jotain kivaa faneille. Ja muut biisit käsitykseni mukaan tarkoitus kirjoittaa vasta ensi vuoden puolella paremmalla ajalla.

vierailija
Kuuntelut vähenee joka tapauksessa pikku hiljaa mitä pidempi aika viisuista on ja uutta musiikkia ei tule. Mä en usko että ihmiset on K:n takia kuitenkaan tähän asti kuunnelleet noin paljon vaan ihan hyvän musiikin. Keikkamyynti on sitten eri juttu, siinä K:n vaikutus on ollut suurta.
Joo olen samaa mieltä... NT:hän julistettiin juuri B:n vierailun jälkeen, mikä oli K/B yhteyden korkeimmalla huipulla fandomissa. Monet olettivat (oikein) että K tulisi vierailemaan kiertueella lavalle/bäkkärille

vierailija
Kauankohan porukka jaksaa kulkea käärijänkään keikoilla, jos shippijuttuja ei tule. Tuntuu, että pääasia täällä on ollut nimenomaan spiikit ja odotukset Bojanin mainitsemisesta.

vierailija
Kokeilu:

vierailija
Kauankohan porukka jaksaa kulkea käärijänkään keikoilla, jos shippijuttuja ei tule. Tuntuu, että pääasia täällä on ollut nimenomaan spiikit ja odotukset Bojanin mainitsemisesta.
Jooei. Niin kauan kun se heiluttelee hikisiä titsejään ja esittelee ihania levinneitä meikkejään ja superpitkiä ripsiään ja suloista massuaan ja tiukkaa pylperöään niin minua ainakin kiinnostaa. Niin ja näitten lisäksi tyyppi vielä koko Suomen, ellei Euroopan, timanttisin live-esiintyjä. Eli ei varmaan hätää.

vierailija
Ehkä olet itse vain täällä kaikukammiossa shippauspalstalla, jolla asiaan keskitytään... Mutta K on yksi tunnetuimmista ja ajankohtaisimmista henkilöistä Suomessa tällä hetkellä. Suurin osa ei välitä shipistä mitään. Ja shippaajatkin arvostavat K:ta artistina. Itsekin tiedän ihmisiä, jotka eivät olleet seuranneet viisuja, mutta päätyivät K:n keikoille tänä kesänä. Kaikki kehuivat K:n maasta taivaisiin. Hänet on luotu viihdyttämään.

vierailija

Yhteistyössä