Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mutta ei kuitenkaan kolmea puolivillaista peräjälkeen. Anteeksi Alessandra 🫣.

Ei olisi mun mielestä tarvinnut edes SSOLia julkaista, mutta ilmeisesti halusivat jotain kivaa faneille. Ja muut biisit käsitykseni mukaan tarkoitus kirjoittaa vasta ensi vuoden puolella paremmalla ajalla.
Hei, mun mielestä A:n kaks ekaa oli ihan kivat, välillä pyöritänyhtä tai toista vielä toittolistallani enkä yleensä skippaa. Uusin on taas vähän puolivillainen, tuntuu pakolla väännetyltä balladilta jotta saa keikoille jonkun rauhallisen biisin väliin.

vierailija
No voi hitto teidän kanssa

Kerrankin mulla oli kiva päivä ja iltsikkakin promosi Auto Jäätä.

Puolivillainen tättärää soikoon päässäsi täältä ikuisuuteen .

T. Auto Jää -jankkis
Hitto, tosta tuli mieleen se taannoinen K&B baariliveraportointi aamuyöllä. Joku totesi siinä raportoijalle "jos valehtelet, joudut helvettiin. Ja valehtelu on yksi kuolemansynneistä". Tää jäi elämään mun päähän, ton edessä on vaikea valehdella... 🤣

vierailija
Hei, mun mielestä A:n kaks ekaa oli ihan kivat, välillä pyöritänyhtä tai toista vielä toittolistallani enkä yleensä skippaa. Uusin on taas vähän puolivillainen, tuntuu pakolla väännetyltä balladilta jotta saa keikoille jonkun rauhallisen biisin väliin.
Niinpä.. A:lla on vähän eri tilanne kuin JO:lla, koska aiempaa tuotantoa ei ollut. Mutta siihen nähden on hienosti lähtenyt julkaisemaan biisejä

vierailija
Mä taas tykkäsin vain ekasta viisujen jälkeen julkaistusta, mutta se vanheni tosi nopeasti enkä enää jaksa kuunnella yhtään. Tähän tosin saattaa vaikuttaa se, että 1/2 mun jälkikasvusta on aivan lääpällään Alessandraan ja luukuttaa näitä aivan.koko.ajan. 😆

(Juu ÄITIpä hyvinkin)

vierailija
Kauankohan porukka jaksaa kulkea käärijänkään keikoilla, jos shippijuttuja ei tule. Tuntuu, että pääasia täällä on ollut nimenomaan spiikit ja odotukset Bojanin mainitsemisesta.
Ootko katsonut livejä tai klippejä K:n keikoilta? Ei siellä B:tä kukaan haikaile, apollossakin oli kuulema vain ne kaksi palstalaista K/B paitoineen jotka jäi takariviin niin ei tullut niillekään huomiota. Ja Lontoossakin yleisö oli ollut kuulema vain hämmentynyt tietämättömyydestä kun K oli vastannut jonkun eturiviläisen B-kylttiin niillä sen B:n pyykkivitseillään.

vierailija
Ei hitto. Tämän takia yritän olla kiintymättä yhteenkään julkimoon tai edes bändiin. Aina tulee jokin kolhu tai pettymys, ja kiitos parasosiaalisen suhteen, otan sen sitten liian raskaasti verrattuna siihen todellisuuteen, vaikka tiedostankin, kuinka hölmöä sellainen on. Ehkä tää tästä vielä iloksi kääntyy, mutta nyt on niin paska fiilis tästä kaikesta, että parempi häipyä hetkeksi palstalta. Ja mennä kuuntelemaan jotain muuta musiikkia.
Samaistun kovasti tähän kirjoitukseen. Vieroitan juuri itseäni Bojanista. Tietysti seuraan edelleen, mutta en niin aktiivisesti kuin joku aika sitten. Sitten tuli vielä tämä Conor uutinen. Vähän pettymystä ilmassa Jokereiden suhteen, mutta ehkä kaikki kääntyy parhain päin. He kuitenkin tietävät omat asiansa paremmin kuin minä.

vierailija
Tuossa C-kuviossa eniten minua epäilyttää tuo C:n maine, mahdolliset liat, mitä hänestä kaivetaan ja levitellään sekä hänen roolinsa B:n ystävänä... Ystävä on vaikea ehkä erottaa... tekiväthän he sen G:llekin, mutta uusi skandaali on viimeinen asia mitä he kaipaavat

vierailija
Maailman lopun meininki täällä taas tänään.

Muistan, miten kesäkuussa K:n levy-yhtiö oli syvältä ja K:n lähipiiri torveloita, kun eivät tajunneet takoa, kun rauta on kuumaa. Ei syksyllä mennä Eurooppaan, pitää mennä kesällä, kun on vielä euroviisuhuumaa. Kukaan ei muista jotain suomalaista viisuartistia enää puolen vuoden päästä! Pitää ottaa mallia JO:sta, jolla heti kiertue Briteissä ja julkaisi NT:n aikataulutkin heti kesäkuussa. Ammattimaista ja upeaa ja G pitää saada K:llekin manageroimaan.

Nyt sitten osat ovatkin vaihtuneet. Ei apua, ei sinne Britteihin pidä slovenialaisen bändin satsata, kyllä se Suomi vaan nyt pitää olla ykköskeikkapaikkana ja Nuapuripoppiin ja Lohjan teboilille vaan keikkailemaan (sori, oli pakko). Ei mitään väliä, vaikka bändi on vetänyt UK ja Nordic tourin, areenakeikan ja Balkanin kiertueen ja edessä on vielä keikkailua Puolassa, Liettuassa, Espanjassa, Alankomaissa jne. mutta pieleen menee, kun ei taota, kun rauta on kuumaa ja tulla Suomeen ja oteta K tai ehkä jos K ei kerkiä niin Jesse manageriksi.

Jep. Teki niin tai näin, niin aina väärinpäin.

Eiköhän niin K:n kuin JO:nkin crew ole ammattitaitoista porukkaa, ja ihan tyhmimmästä päästä ei taida olla kukaan bändin jäsenistäkään. Ympärillä on sellaisia musiikin ammattilaisia, että turha täältä Euroopan reunalta on huudella neuvoja lastenhoidon ja mokkapalasulkeisten lomasta. Suosio ei ole ikuista eikä viisuhuuma kanna loputtomiin. Turha kuvitella, että viisuilla voi ratsastaa loputtomiin ja että jokin yksittäinen seikka voisi kaataa tai nostaa koko bändin suosion.

vierailija
Kauankohan porukka jaksaa kulkea käärijänkään keikoilla, jos shippijuttuja ei tule. Tuntuu, että pääasia täällä on ollut nimenomaan spiikit ja odotukset Bojanin mainitsemisesta.
Käärijän kohdalla sanoisin, että se Bojan-yhteys on huomattavasti vähemmän merkityksellinen. Jos joku kaipaa fiilistelymatskua niin K tuottaa sitä ihan omaehtoisesti eri tyyppien kanssa kuten on nähty Tommyn ja Jukan kohdalla. K:n ympärillä on niin paljon tapahtumaa muutenkin, että kunhan hän pysyy kiinnostavana fanien silmissä Bojania ei erityisesti kukaan jää kaipaamaan K:hon liittyen vaikka kaikki ovat varmasti aivan innoissaan, jos häneen viittaavia juttuja tulee jatkossa. Tumpussakin K trendaa säännöllisesti ihan muissa asioissa kuin Bojaniin tai JO:hon liittyen

Yhteistyössä